Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
guesswhat

Zeer Goed Wietje In Ede, Coffeeshop De Kink

Recommended Posts

normaal zou ik dit nooit doen, maar dit vond ik het vermelden wel even waard.

 

met de wetenschap dat een goed wietje vinden in deze periode zeer goed zoeken vereist had ik vanmiddag met stip het mooiste wietje gekocht wat ik afgelopen jaar gezien heb. en ik heb wat wiet gezien dit jaar :specool

 

We reden van utrecht richting arnhem tot ik bij veenendaal erachter kwam dat de wiet weer op was. dus in ede opzoek naar een coffeeshop, dat was dus de Kink geworden

 

anyhow; woon je in ede of omstreken ga dan snel richting De Kink en koop daar Shiva, je weet niet wat je ziet en proeft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ergens in Ede zit die shop, kom er weleens maar ben niet bekend met de ligging van de shops daaro..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je komt vanaf de snelweg ede in, kom je onder een stadspoort gebouw door, rijdt je rechtdoor en aan het einde rechtsaf ergens, je gewoon de bordjes centrum, daarna kom je aan je rechterhand een plein tegen met daaraan een mediamarkt en een bcc, dan ben je iets te ver gereden, want je had voor het pleintje rechtsaf moeten slaan, dat weggetjes rijdt je uit, tot je de gelegenheid wordt geboden over het spoor te gaan, dan meteen linksaf het parkeerterein op, rijdt je weer langs het spoor terug in tegenstelde richting, na 100 tot 300 meter ofzo zit ie aan je rechterhand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat heb je "toevallig" gevonden ? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moest daar de weg vragen naar een coffeeshop dat blijft je dan wel een beetje bij, + dat dat plein met de bcc en de mediamarkt een tijdje geleden in een tv programma was omdat er een kunstwerk geplaatst werd. ik was er nog nooit eerder geweest en zal er waarschijnlijk de eerste tijd ook niet meer komen omdat ik helemaal in noord nederland woon en een reis door nederland dag had die dag...

 

dus geen valse shop promotie hier, ga die wiet checken en je gelooft me. zolang ie niet op is althans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...