Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mad Scientist

Horti Fair 2006 Amsterdam Rai

Recommended Posts

Het is weer zover, morgen gaat het drukst bezochte vakevenement in de tuinbouw en tegelijk wereldwijd de meest internationale tuinbouwvakbeurs van start in de RAI te Amsterdam. Op de Horti Fair 2006 valt van alles te zien en bewonderen op het gebied van tuinbouw en installaties, met 1.000 deelnemers uit 50 landen en ruim 50.000 bezoekers uit meer dan 100 landen. Voor iedereen die z'n horizon wil verbreden of op de hoogte wil blijven van de laatste ontwikkelingen in de professionele tuinbouw is dit een niet-te-missen evenement.

 

resizeof1a5t0193ix9.jpg

 

De Horti Fair is dinsdag, woensdag en donderdag geopend van 11.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 11.00 tot 18.00 uur, toegang EUR 18,- tenzij je zo'n mooi kaartje hebt als ik... ;) :) Meer informatie is te vinden op de (niet altijd even goed navigerende) website van Horti Fair 2006.

 

See you @ RAI Amsterdam! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie o wie gaan Maddie mad een bezoek brengen ??

 

Vorig jaar heb ik helaas de hortilux beurs moeten missen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook een paar kaarten liggen.. misschien dat ik wel ff langs ga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen is de dag van de hortifair ;)

 

Vorig jaar was ook al een succes :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jepz morgen gezellie naar de Hortifair... Eens kijken of we nog wat nieuws zien :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morgen is de dag van de hortifair :)

 

Vorig jaar was ook al een succes :specool

 

greetz sannie

 

 

 

 

 

was lache he vorig jaar. :)

 

weet je nog van die knipmachine ;)

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man ;)

 

Mn laptop is stuk anders had ik die pica zeker geplaatst :specool

En het was zeker gezellig kerel.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren de hele dag rondgestruind op de beurs. Er viel weinig écht revolutionairs te zien, maar ik heb wel een hoop interessante mensen gesproken en veel informatie verzameld. Ook in de professionele tuinbouw begint men nu bijvoorbeeld Mycorrhyzae toe te passen en er waren nogal wat Chinese producenten van organische voeding op basis van zeewier of vissenpoep te vinden. Ook de eerste voorgroeikasten met LED's maakten hun intrede...

 

agroledkv8.jpg

 

(sorry voor de crappy phonecam pic)

 

Aan het eind van de dag Sannie en Stijlloos nog even opgezocht, lekker zitten kletsen met o.a. Kale Hans van B.A.C. en uiteindelijk met Stijlloos samen, moe maar voldaan, weer afgezakt naar zuidelijker oorden.

 

Al met al is de beurs een mooie plek als je je wat verder wilt verdiepen in technieken die men in de professionele tuinbouw toepast en er is genoeg food for thought te vinden die uiteindelijk ook op kleine schaal toegepast kan worden in je kweekhok. Daarnaast valt er veel te leren van de vele ervaringsdeskundigen op de beurs als je de moeite neemt ze aan te spreken. Een brutaal mens heeft de halve wereld... ;)

 

Nogmaals, weinig echte noviteiten die voor ons als kleine kwekers van belang kunnen zijn, maar ik ben door te praten met experts wel weer aan het denken gezet over een aantal zaken die de kweek ten goede kunnen komen. Wat mij betreft was het een geslaagde dag.

 

En Stilo, nog bedankt voor de lift!!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...