Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tapawingo

Mijn Eigen Kweek En De Voorbereidingen Ervan....

Recommended Posts

Hoi allemaal, welkom op het begin.

 

 

 

Na in problemen te zijn geraakt doordat ik bijna mijn uitkering kwijt was aan medijnen en mediciale cannabis en de problemen zich opstapelden en er geen gaten meer te dichten waren.

 

En me rekening courant na 3 maanden bij de appotheek betalen moest wat ik niet kon.

 

En kwam me goed uit dat de appotheek niet alleen de rekening courant kon doen voor medicijnen die niet vergoed werden door de ziektekostenverzekering, maar dan alle medicijnen op rekening courant, dus na 3 maanden automatisch betalen.

 

Maar ja als er niets op rekening staat, dan kan er niets af geschreven worden.

 

Zo kon ik het ene gat met andere vullen.

 

Daarna werd de rekening courant opgeheven, en ik betaal nu ook nog maandelijks aan appotheek geld, voor die rekening,

 

Toen ben ik gaan kijken en lezen op het internet hoe het zelf te kweken, met daarbij kijken of het mogelijk is om dit te kunnen doen met de tijd.

 

Maar ik wist dat ik moest zorgen dat ik niet verder in het financhiële neergaande spirraal kwam dan ik al zat.

 

Dus zo belande ik bij cees, want ik wou info, zodat ik bijna 100% zeker zou weten dt de kweek zou lukken.

 

Ben heel veel aan lezen elke dag weer, want weet nog niet veel, maar leer elke dag.

 

Verder kijk ik altijd of er ergens anders ook informatie over dat topic is.

 

En ben zelfs op sites geweest van landbouw hoge school, en verdiep me verder in zaken waarvan ik sommige dingen destijds wel geleerd heb op school, al is dat heel lang geleden :specool .

 

En ik was persoon die altijd altijd probeerde te vluchten op school, want wou werken, want zag dat ik voor die tijd als 16 jarige dat ik destijds tussen de fl.4000,00 en fl.5000,00 verdiende inclusief fooi (dat was heel veel in die tijd 29 jaar geleden).

 

Was barkeeper in een (sport)kantine (veredelde bar ;) )

 

En zeer druk en leverde veel fooien op, dus ben toen gaan werken.

 

Dus verdiep me wel weer in zaken die ik ooit geleerd heb de bassis, en nu ga ik er veel dieper op in, pluis alles uit. verslagen/scripties/afstudeerprojecten van universiteiten, doot dat ik daar ook veel kennis op doe.

 

 

 

De 26-ste was mooie dag aan de ene kant ert kwam er was iemand die me echt wou helpen, en aan de andere kant rot dat ik me dochter voor 2-de jaar moet missen met der verjaardag.

 

 

 

Thxxx allemaal voor de hulp/advies/e.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He succes,

 

en tof dat Ert er is.

Dan kan je snel aan de gang.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...