Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spint

Busted !!!!

Recommended Posts

Vreselijk om te zien dit, goddomme wat zonde van je mooie hokkie.

Maarja shit happens, en ze zeggen wel dat je nooit wat terug zou moeten doen.

Maar wraak smaakt echt erg zoet man....

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als alles afgerond is doe ik ff heel het verhaal......

 

Grtz SPint

Share this post


Link to post
Share on other sites

f*cktup :smoke

 

stel maar een onderzoek in wie je genaaid heeft :D

 

goodluck mate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt shit, hopelijk gaat de boete meevallen.

Neem het niet te persoonlijk op, jarengeleden heeft een vriend van mij toen ie opgepakt is, een hartaanval gekregen. Alles is krom hier in Nederland.

 

En degene die je verraden heeft, is een echte judas en zeker geen vriend.

 

 

Grtz Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit man, egt klote voor je.

Sterkte eh.

 

En egt fucked up is die iemand die je veraaie heb.

Ik hoop dat je er achter komt wie het is.

 

Greets osziiieeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering, dit herken ik maar al te goed(ook 1 x gepakt)

 

Ze maken bij het weghalen een puinhoop van jewelste.

 

Bij mij was alles wat ze niet mee wilde nemen kort en klein geslagen.

 

Véél meer schade dan nodig was.

(O.A. volle voedingsvaten leeggegooid over de vloer)

 

Met 1 ding had ik geluk, ze waren voor 300 euro voeding vergeten.

 

 

Sterkte man.

 

Call me if you need me :smoke

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dit hok ben ik zelf aan het onmatelen. Ze hebben het heel netjes achter gelaten juist, was ook 1 uur snachts.....

Alleen filter, afzuiger lampen en dompelpomp ben. verder alles gelaten en alleen de stekjes afgeknipt. In het andere hok ahdden ze wel alle libra's op de grond gepleurd mar ook niets extra's meegenomen of gesloopt. zelfs de seconde timers en de PH/EC meters lage er nog. In een andere kamer van het huis stond een 3000m3 stalen afzuiger en 5 armaturen en die staan er ook nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je word gepakt en je hebt andere spullen benodigheden voor de kweek die nooit zijn gebruikt mogen ze die dan ook slopen/meenemen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit heb ik eens ergens gelezen dat ze bij ontmanteling alleen maar het illegale mee mogen nemen.

En wat is het illegale ? Naar mijn idee alleen maar je plantjes, dus de rest zouden ze in principe niet mee mogen nemen.

Weet echt niet meer waar ik dit ooit heb gelezen, wellicht weten anderen meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal staat er in zon bericht bij dat ze ''de voor de kweek benodigde apparatuur'' hebben meegenomen en ''vernietigd''.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je word gepakt en je hebt andere spullen benodigheden voor de kweek die nooit zijn gebruikt mogen ze die dan ook slopen/meenemen ?

 

 

Of ze het mogen weet ik niet maar ik weet wel dat ze bij mij 5 ventilatoren nieuw in de doos ook mee hebben genomen.

 

Ooit heb ik eens ergens gelezen dat ze bij ontmanteling alleen maar het illegale mee mogen nemen.

En wat is het illegale ? Naar mijn idee alleen maar je plantjes, dus de rest zouden ze in principe niet mee mogen nemen.

Weet echt niet meer waar ik dit ooit heb gelezen, wellicht weten anderen meer.

 

 

Was dat maar waar :smoke

 

Dan zouden je filters, afzuigers enz. blijven hangen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En stel ze komen binnen vallen net nadat je geoogst hebt en je hebt totaal niets aan wiet meer in huis.

Dan vraag ik me af of ze de kweekspullen wel mee mogen nemen.

Je hebt immers op dat moment niets illegaals in huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, nou maak je het mij wel moeilijk maar ik weet dat ze bij een ruimte die ingericht is als kweekruimte ze alles meenemen.

Ook als er geen wiet in die ruimte te vinden is.

Of het echt mag weet ik niet.

Ik denk dat je met een omgekeerde bewijslast te maken krijgt en d.w.z. dat JIJ moet gaan aantonen dat je die ruimte ergens anders voor wilde gaan gebruiken.

Is dus een moeilijk verhaal dan.

 

Misschien een vraag die we eens aan André Beckers voor moeten leggen, dan hoeven we niet langer te speculeren maar weten we het zeker :smoke

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokkie gaat de goeie kant op! Inderdaad moet jij gaan bewijzen dat je het voor andere doeleinden wil gebruiken dan wietkweek, maar dan nog , stel je KAN bewijzen dat je tomaten gaat telen i.p.v wiet , dan trekken ze weer allerlei milieuwetten uit de kast en gaan je zo te lijf, want we weten allemaal dat telen van planten en assimilatielampen in de TUINBOUW thuis horen en niet op een zolderkamertje , heb je dus ook weer kans dat de brandveiligheidsnormen gaan spelen ,..

 

Inprincipe mogen ze niets doen wanneer je uit de growshop komt lopen met 10 lampen en de hele mikmak, ze kunnen je uiteraard wel volgen en dan binnen de twee maanden een inval doen, maar op moment van alleen spullen kopen en in bezit hebben en je kan aantonen dat het nog nooit gebruikt is ,..dan sta jij in je recht want je hebt immers btw betaalt in die growshop (btw waar dus ook het salaris van die agent mee betaalt word),...maar ja ,.ze spelen zoals ze het spelen en wij zullen ALTIJD aan het kortste eind trekken , want wil je een zaak winnen tegen de politie en jusititie heb je een echte moskowitch nodig en denk niet dat menig kweker die betalen kan (aantoonbaar)....

 

Rest van spullen in huis mogen ze alleen meenemen als zij kunnen aantonen dat jij dat van de opbrengst van de kweek gekocht hebt, maar ja, ook vaak is het geval dus dat mensen van hun opbrengsten luxe dingen gaan kopen,.... en bijna niemand vecht zoiets tegen , is allang blij als ie naar huis kan en hopen op een goeie afloop...

 

In het verleden heeft justitie wel eens op z'n neus gekeken door een ex-werknemer van Positronics, die had ergens een etage vol staan (lampie of 25), kreeg dus inval , en ook alles werd gelijk in containers gekwakt en vernietigd.....rechtzaak volgde en die jongen toonde aan de rechter zijn "zaad-veredelings-vergunning" ,...was flink balen voor justitie, want die moesten alles vergoeden wat ze hem afgenomen hadden :smoke Was ook ff mazzel voor die gozer dat hij ook nog kon aantonen dat hij mannetjes had en zakken vol stuifmeel om die planten te gaan bevruchten ,..maar ja dat was toen en nu is nu......

 

 

Laten we met z'n allen duimen voor onze mede-forumer dat het goed afloopt en de schade beperkt blijft...

 

Sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het bureau vragen ze of je afstand wilt doen van de inbeslag genomen apparatuur. Werd me wel aangeraden omdat ze anders alleen maar moeilijker gaan doen en je het uiteindelijk toch niet terug krijgt. Ze mogen alleen spullen meenemen die met de kweek te maken hebben en die IN je kweekhok staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn geen richt lijnen tijdens een inbeslagnamen , bij een vriend van me hebben ze een hok leeg gehaald die al 3 maanden buiten gegebruik was en waar geen stroom op stond

ze hebben alles mee genomen tot aan de ketingen toe

dat hebben ze gedaan uit vrustratie om dat ze veel meer hadden verwacht via een anonime tip

 

De mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier het stappenplanvan de politie Haaglanden liggen waarin alles word omschreven .Ook wat vatbaar is voor in beslagname.Is een pdf bestand , weet niet hoe ik dat moet plaatsen hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee riesje

 

dat wil ik wel ff in zien , er interesant

 

zet hem anders ibij je foto's of copieeren en plaken ?? :smoke

 

Nzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd ries.. dat wil ik ook wel eens zien beste kerel :smoke

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte gozer,ik weet wat het is,

mijn hokje draait voorlopig ook niet meer,

en meer wil ik er niet over zeggen.....

 

greets

en sterkte met het verlies van je hok,

lee :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...