Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
raging_bull

Mijn Eerste Salvia Extract 10x Trip

Recommended Posts

Voor de mensen die Salvia niet kennen of er meer van willen weten: http://salvia.drugsinfo.net/

Voor te gekke filmpjes van mensen die het gebruiken: http://video.google.nl/videosearch?q=salvia

( 3e filmpje is een aanrader )

 

Hier mijn eerste verslag:

 

Mijn eerste ervaring met salvia was zondag rond een uur of 18:00. De dag begon als volgt. 'S middags tegen 13:00 kwam een goede vriend van me naar mij thuis om te kommen sitten salvia zou proberen. Ik had mijn puur pijpje gevuld en met de rook naar binnen gezogen. Ik kreeg het de eerste keer niet goed binnen want de rook was nogal scherp. Direct na het inademen kwam het er door mijn neus weer uit als een soort hoest. Er zat nog wat in het pijpje. Dus ik neem nog een trek en deze rook bleef wel in mijn longen. Ik hield hem zeker 30 seconden in. Toen voelde ik dat ik niet genoeg had. Maar aangezien mijn aansteker gaar was lukt het me niet op tijd nog meer in te ademen. Ik voelde wel iets aparts. Maar het ging snel weer weg. Ik dacht ik probeer het nog wel een keer wat later. Ik had nog wat Paddo's liggen ¾ portie Mexicaantjes. Deze had ik opgegeten om 14:00 ofzo. Toen om 15:30 ging mijn maat naar huis. Ik werd rond een uur of 17:00 helemaal gek van die Paddo's ze sloten me helemaal af van de realiteit. Gedachte ging veel te diep. Ik vond het niet meer leuk. Niet dat ik een bad trip aan het krijgen was want zo heftig was het niet. Ik besloot om 17:30 een joint te roken. Niet zo maar een, eentje met mijn eigen zeefsel met erg veel THC. En wat Superpolm. Ik voelde me om 17:45 weer helemaal te gek, de lach was er weer en ik was stoned als een aap. Toen ik de joint op zag ik mijn puur pijpje liggen. Daar zat nog een behoorlijk bodempje zwart met bruinig spul op de bodem. De Salvia van de vanmiddag. Ik wist mijn aansteker weer te maken en rookte de inhoud in een trek op. Ik ademde het na 30 seconde uit. Ik voelde me een beetje warm worden. Ik rookte het laatste beetje ook nog op en toen gebeurde het.

 

Opeens werd ik helemaal warm. Alsof mijn jas zich vulde met warme lucht. Maar het was ook weer niet te warm, ik vond het eigenlijk de ideale temperatuur. Het was raar, want ik zat in het tuinhuisje bij mij achter en ik had het best koud daarvoor. Mijn ogen en oren gingen wijd open staan ik zag en hoorde alles intenser en duidelijker. Muziek hoorde ik nog wel, maar er naar luisteren ging moeilijk. Het leek of ik steeds als het een stukje verder was weer inhaakte. Het leek of de luchtdruk veranderde op de maat van de muziek de hele lage bass was duidelijk voelbaar, en van het ene op het andere moment zakte ik in de vloer. Het was zo vreemd. Ik deed mijn ogen open en het leek gewoon als ik in de vloer zat. Alles lijkt ineens heel plat te zijn. Toen dacht ik ineens aan de stoel waar ik op zat. Ik voelde niet meer dat ik zat. Het leek of de stoel onderdeel van mij was en zorgde dat ik niet om viel. Ik voelde me ineens helemaal weg gezogen worden. Alsof er een draaikolk in me zat.

 

Toen de draaikolk weg was twijfelde ik of ik naar boven zou lopen. Ik was alleen thuis en ik wist eigenlijk niet zo goed meer wat me overkwam. Dadelijk ga ik out als ik boven aan de trap sta dacht ik.. Toch maar naar boven gelopen. Heb wat muziek op gezet en ben toen in de hoek van mijn kamer op mijn bed gaan zitten. En weer werd de hoek en ik 1, het lijkt alsof je kijkt vanuit de hoek. Je weet dat je er niet in zit. Maar het lijkt zo levensecht. Elk object waar ik naar keek leek alsof ik er op in zoomde en alsof de rest er om heen een beetje oranje achtige gloed kreeg.

 

Het leek ook wel of ik de trip zelf onder controle had, want ik kon er in gedachte in de hoek van mijn kamer kruipen en er weer uit komen door mezelf in een object te plaatsen. Visueel zie je niet veel anders, het lijkt alsof je in zoomt op het object waar je je in verplaatst. Niets veranderd daadwerkelijk, maar in je hoofd krijgt alles ineens een totaal andere wending en het krijgt betekenissen waar je diep over na gaat denken. Kleuren krijgen betekenissen. Van de ene kant is gevoel nieuw en raar. Maar van de andere kant voelt het thuis en bekent. Alsof je het eerder hebt meegemaakt.

 

De trip duurde bij mij een uur. Het vreemde was dat je van de ene situatie in de andere springt. En je bent constant bezig met denken. Je krijgt er beelden bij, en je dwaalt ontzettend ver af. Er zijn momenten geweest dat ik weer voor een deel bij de realiteit kom en dan bedenk als er net iemand iets aan mij had gevraagd had ik daar absoluut nooit op kunnen reageren. Je moet het je eigenlijk voorstellen dat je gedachte meer de waarheid spreken dan je zintuigen. Zo denk je dus in de hoek van de kamer vast te zitten. Maar je kan er ook weer uit. Van de andere kant wil je er niet uit want het zit wel fijn en het voelt goed. Op het moment dat ik onder invloed was wist ik ook helemaal niet meer hoe het voelde om nuchter te zijn. Ik wist nog wel dat ik me normaal nooit zo voelde, maar wat was nuchter zijn ook al weer?

 

Ik denk dat dit nog maar het begin is. Bij grotere dosis zullen de effecten en de waarnemingen wel enkele malen sterker zijn. Ook denk ik dat ik nu een hele aparte ervaring heb omdat ik nu 3 dingen door elkaar heb gedaan. Ik heb het vermoeden dat de Paddo's zorgde dat de trip zo lang duurde en dat mijn gedachte zo ver weg waren. De joint zal er voor verzorgt hebben dat ik me zo sloom voelde.

 

Waar ik nog niet uit ben is wat nou de salvia getriggerd heeft bij mij. Was het de joint? Of waren het de Paddo's nog? Allebei? Het is in elk geval een onvergetelijke ervaring. Ik ga dit zeker vaker doen. Mijn gevoel zegt dat als het de eerste keer lukt dat het de 2e keer makkelijker is om terug te springen in de 4e Salvia dimensie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zzeer nice verslag, mijn salvia ga ik de woensdag of zo es testen^^ maar t zijn dan wel maar salviablaadjes.

 

maak na je volgende trip nog een verslag(als je daar goesting dan in hebt) en weet te zeggen of de joint en de padoo's het salvia deden werken ofso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...