Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpeesCees

2 Uur Speescees Op De Radio ( Radio 5) Bij De Nps.

Recommended Posts

En in 2 uur denk ik veel ruimte te krijgen om GroenVrij meer ruimte te geven.

Daar komt ook een tegenstander van drugs te zitten...dus da's leuk !

Een prikkel krijgen van zo'n natte dweil die heroine en weed binnen dezelfde noemer gooit, dáár ga'k scoren.

Dit interview vind vandaag plaats in Hilversum in het Media Park.

Ik zal hier posten vanaf wanneer het te beluisteren is en waar exact die link/button zit.

Mensen die een ludiek idee hebben om binnen de campagne van GroenVrij, dus vóór 22 november, te gebruiken vraag ik dringend dit aan ons door te geven.

Mensen/growers/blowers/geestruimtevolle/........we hebben jullie nodig om GroenVrij deze komende maand goed naar buiten te dragen ! Ik hoop dat dit er bij een paar van jullie werkelijk binnendringt ?!?!

 

SpeesCees

kiesbaar lid voor GroenVrij > www.groenvrij.nl <

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdag de 13e was een hektische dag.

Er waren mensen die zich gedroegen als helden en mensen die zich gedroegen als ............ vul zelf maar in.

Er zijn vele verkeersregels overtreden, laag gevlogen, files van links en rechts over de vluchtstrook ingehaald etc. etc. etc.

 

Groen vrij is verkiesbaar in de volgende districten:

Friesland (2). Overijsel (4), Flevoland (5), Gelderland (7), West Brabant (17) regio Tilburg, Noord Holland regio Den Helder en Haarlem (10 en 11), en Amsterdam (9)

Limburg viel af door gebrek aan medewerking.

Rotterdam viel af door een zeer strikte toepassing van de regels door City Hall. Het zij zo........

 

Alleen Amsterdam al is al goed voor de helft van de Coffeeshops in Nederland en we kunnen er dus wel zeker van zijn dat Groen Vrij! straks in de Tweede Kamer komt!

 

Vooral de man van de Buldogg in Amsterdam was indrukwekkend.

Kwam aanzetten op een brommertje, ging voor het gebouw van de Amsterdamse gemeentelijke bevolkings adminstratie staan en belde in anderhalf uur allerlei mensen en personeel op die van overal vandaan kwamen.

Toen we voldoende ondersteuningsverklaringen binnen hadden gaf hij ons een hand en verdween weer.

Dat zijn de mannen waar je wat aan hebt!

 

Ben nu heel moe, honderden telefoontjes gehad de afgelopen dagen, heel weinig slaap en ben een paar keer Nederland door gereden.

 

Ga dit weekend even nergens aan denken, lekker tutten met vrouw en kinderen.

 

Ik dank iedereen voor zijn inzet, moeite en toewijding en we gaan het straks allemaal meemaken.

De eerste politieke partij met een pro Cannabis standpunt in de Tweede Kamer.

En O ja, we gaan met de idee van de Internet Democratie de politiek van dit land en uiteindelijk van heel Europa ingrijpend veranderen.

En met vrije Cannabis en Hennep ook nog eens de wereld waarin wij leven.

Cannabis for Peace, Hemp for Future!

 

Ik vind dat we een historisch moment hebben gecreerd met zijn allen!!!!

Gefeliciteerd!! :verrygood :no :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed te horen dat het zo lekker gaat met de partij..

jammer dat er in Rotterdam niet gestemd kan worden..

 

is je al iets duidelijk over de tijd van de uitzending op de radio ? wil het tog wel graag horen :verrygood

 

greetz thug :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

druk druk druk!!!!!!!!!!

cees,je hebt t echt druk,

ga vanavond languit op de bank leggen met een paar goede films(silent hill bijvoorbeeld,en the hills have eyes)

met een goed zakkie kwaliteitswiet en chill out.....

 

greets

lee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

NPS Lijn 5 (niet Radio 5) op http://www.lijn5.com/ - podcasts te downloaden van on-track, heb geen rechtstreekse uitzending gezien in de gauwigheid. Dus nog even geduld voor het er op komt maar in ieder geval wel opvraagbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok....back in Dronten....Hilversum was vermoeiend ( de NS hé !) maar eern doorslaand succes.

To start...Het programma werd gemaakt én gepresenteerd door 2 blowende vlotte jonge vrouwen die zelf zo pro waren als wat...dus dat gaf de burger uit Dronten moed !

In de 2 uur uitzending werd ten eerste VET goede muziek tussendoor gedraaid. Veelal ouwe reagy zoals bijv. Black Uhuru ( schrijf ik dat zo goed ?). Simon Vinkenoog ( dichter van 78 jaar die zóveel blowed dat het niet te begrijpen is op die leeftijd...maar hij freakt nog steeds rond en leeft van het dichten en Cannabis verdedigen. In elk geval een freak van het eerste uur die zweert bij z'n 5 planten in de tuin, en een uitgesproken mening heeft over die verongelukte miskukelende rare alcohol consumerende pipo's in Den Haag....om maar ( ongeveer !) in zijn taal te schrijven.) werd ook gebeld...en ja hoor...heerlijk...hij knalde vol een pro wiet gedicht de ether in...en zat zich ff een paar minuten te vermaken met het kritiek leveren op het overheids beleid aangaande een wel of niet wettig wietje.

Ik kreeg genoeg ruimte als special guest om mijn mening te ventileren, omdat ik in de studio was en de rest ingebeld werd. Olof van Greenhouse deed ook z'n woordje door de telefoon...en dat deed hij verdomd goed moe'k zeggen. Hij was helder...to the point en zijn uitleg sloot haarfijn aan bij de mijne , die die meiden vooraf al uit me getrokken hadden om ergens goede punten te vinden voor het totale 2 uur gebeuren ! De verharding die ik aangaf....gaf Olof nog eens in de juiste bewoording aan, en ook gestaafd op feiten die simpel te controleren zijn voor achterdochtigen. De naam van dit forum is 2x goed duidelijk doorgegeven om feetback op het programma te kunnen geven via dit forum. Dat zal dus best een paar nieuwe bezoekers met zich meebrengen, want ze hebben érg veel hits op hun site >> www.lijn5.com <<.

Ik zag dat Whatzzzup al een lijn daarover had gevonden en hem voor jullie neerzette. Mijn dank daarvoor.

Nou ja...ehhhh....wat ik daar verder heb zitten vertellen moeten jullie zelf luisteren, want om het hier op te schrijven zou nooit de juiste indruk kunnen geven. die indruk ik pas reëel en gestaafd als je het programma zelf hoort. Knap van mezelf vond ik dat ik het voor elkaar kreeg geen woord over No Mercy Supply te laten vallen. Doet me goed dat het commerciële niet meer meespelt in this fucking game ! Ik zat daar puur voor GroenVrij en natuurlijk om de weg te vinden, binnen zulke media-happenings, die me laat zien hoe we het best campagne voeren. De media daar voor gebruiken is tof, maar het blijft oppassen, want ze naaien je graag om een extratje in hun programma te hebben. Tenslotte leven er mensen van om andermans leed in beeld te brengen, nadat ze dat leed zelf bezorgden.

Nou...al met al....let op >>: Het programma wordt op 747 AM uitgezonden ! Wanneer ...weet ik maandag pas ! ( wordt gepost!) Op www.lijn5.com kun je het programma "On Track" luisteren en/of downloaden.

Het tofste van vandaag was eigenlijk dat ik me geen seconde zorgen heb hoeven maken over de NPS en hun eventuele omroep truukjes. Het is mij duidelijk dat bij de NPS no nonsens programma's gemaakt worden, door jonge moderne weldenkende mensen, die het woord respect en communicatie hoog in't vaandel hebben hangen. Een hele mooie ervaring voor me, want ik ben zowel met de ned.tv ( veronica en sbs6) een paar keer op m'n snuit gegaan, alsook dat ik 2x door Duitse TV omroepen me heb laten naaien.

Dus tja...ik was erg op m'n hoede...maar dat viel al vlug van me af...dus tof zo.

Ga luisteren guys...tof programma...VET goede muziek...twee enthousiaste meiden , KIM en Ecro, en de juiste babbel voor groen vrij én het wietforum.nl.

http://www.lijn5.com/ is de plaats om op komende woensdag of donderdag het programma te luisteren / downloaden.

Bericht volgt wanneer het op de radio komt.

 

SpeesCees, back in "Drontn" bie de boern...op'tland ..in de polder...hahahaha..!

:verrygood :no :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat het op lijn5 staat On Demand :smoke

binnekort ff luisteren.

Media kan klote zijn inderdaad.. vooral als ze intervieuws nadelig verdraaien :no

Zon radioprogamma is super..touwtjes zelf in handen :o

 

suc6 met alles,

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De directe link naar de mp3 (186mb) <foutje>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou je idd zeggen maar die bestaat dus niet, maar die laaste post van mij was het ook idd niet... Even afwachten dus maar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK...dit kwam van de NPS >>> :smoke >>>

 

Om nog op je vorige mail te antwoorden: De show wordt aanstaande woensdag van 23.00 uur - 01.00 uur op 747AM uitgezonden. Hij kan vanaf dan geloof ik ook al gedownload worden op de website.

Bedankt voor je komst nog!

 

woensdag de 18-de dus hé ! http://www.lijn5.com >> zoeken naar > "On Track" < onder... SHOWS... in't menu.

 

SpeesCees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...