Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weedy69

Sour Diesel

Recommended Posts

ik heb net een reactie geplaatst op een sour diesel post.

nou heb ik daar zelf nog een vraag over.

de sour diesel planten die ik had waren echt de perfecte plant voor mij , grote top (zie mijn galerij)

bijna geen blad , geen zij takken.

toen mijn toppen klaar waren haalde ik er een aantal seeds uit .

ik had 4 planten en haalde er ongeveer 50 seeds uit.

nou heb ik wat van deze seeds laten ontkiemen en staan nu weer in mijn kast te bloeien.

mijn vraag is nu , sinds de seeds van een vrouwelijke plant komen, zijn het dan ook automatisch vrouwelijke seeds?

want met de seeds die ik heb laten ontkiemen zat geen 1 mannetje tussen.

 

kan iemand mij daar een antwoord op geven?

 

groeten

albert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote kans op dochtertjes, ja... maar heb je geen steks achter de hand gehouden?... en welke SourDiesel is het?... uit zaad of van originele stek?

want met de seeds die ik heb laten ontkiemen zat geen 1 mannetje tussen.

Aha... nu lees ik het goed... uit zaad... dus is minstens een van je dames een herma... grote kans dat het nazaat ook hermafrodiet zal zijn... nog meer kans op zaad... nee, je had het beste vooraf steks van je dames kunnen nemen... en alleen de beste bewaren!

 

Twee van jouw mooie fotos heb ik net in mijn Sour Diesel draad geplakt... ik had nog niet gezien dat je ook een eigen draad begonnen was... hier nog twee van jouw eigen fotos... zeer vette toppen!... klasse!

med_gallery_7984_716_517381.jpg

med_gallery_0_716_196766.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar is het erg dan als het een herma is?

ik bedoel er zaten misschien 10/12 seeds in elke plant.

de plant wordt er toch niet minder om? ik bedoel ,

kijk naar die toppen :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmzzz als jou vrouw/vriendin een baby krijgt zegt het toch ook niet gelijk dat het een meisje :blink:

 

zaadjes zijn dan alsnog mannelijk of vrouwelijk

 

trouwens wel hele dikke toppen man :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat vraag ik juist.

want het is toch gek dat ik nu alleen maar vrouwtjes heb :blink:

 

je zou toch zeggen dat er dan ook mannetjes tussen moeten zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon goed in de gaten houden en asap de mannelijke bloemen snoeien die tussen de vrouwtjes zitten. sommige zullen wsl wel te herma zijn die smijt je dan gewoon weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo weedy, ik ben jaloers op die mooie toppen van je! :verrygood

 

Strict genomen houd ik niet van hermas... en ik heb een vermoeden dat jouw zaadjes uit een zelfbevruchting voortkomen S1... Reservoir Seeds heeft een IBL... waar heb jij jouw zaadjes van?

 

Je toppen zien er lekker vet uit... een paar zaadjes is ook geen ramp... maar dat zullen S2 zijn... en als je op die manier doorgaat fok je een echte herma-lijn... dus mijn advies aan weedy is: selecteer de beste moeder uit al de zaadjes die je nu hebt... maak stekjes en nummer deze... hou de beste en gooi alle andere weg!

 

Mijn frustratie met hermas zijn niet enkele rijpe zaadjes... je kunt namelijk ook vele kleine onrijpe zaadjes of vruchtbeginselen in je wiet krijgen... die vis je er niet zo makkelijk tussen uit en smaken bagger...

 

Maar toch... sommige vrouwtjes met lichte hermaneigingen zijn vaak zeer potent... ze produceren aan het einde van de bloei enkele mannelijke bloempjes... als die steriel zijn zorgen ze niet voor bevruchting... let op, lichtstress aan de moeder of de stekjes zelf kan de hermaneigingen versterken en wel vruchtbare bananen produceren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey SativaBelieva

 

dank je voor de goede uitleg.

ga er zeker mee aan de slag.

heb er nou ook een paar in de kast staan , en zien er tot dus ver uitstekend uit.

zal je op de hoogte houden.

 

 

Big Al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...