Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wernard Bruining

Groenvrij!

Recommended Posts

Leuk hoor zo'n nederlands splinterpartijtje om wiet te legaliseren.Stel dat het nou volgend jaar gelegaliseerd wordt.Dan kan Groenvrij meteen z'n biezen pakken.En ja Wernard eenzijdig legaliseren doet Nederland gewoon niet dus vergeet maar dat jou het wel lukt.Er is onderhands een cordon sanitair gelegd dat dat uitsluit.Dus het enige wat je jouw stemmers kan beloven is dat jij je zeteltje met 60.000 euries inkomsten krijgt.Want als je echte ideaal legaliseren zou zijn kan dat alleen in internationaal verband.Mijn stem krijg je dus NIET.Dan kan ik net zo goed niet stemmen.Ik stem gewoon Groen Links want ik vind het een stuk belangrijker dat we een sociale regering krijgen dan stemmen op een onhaalbaar concept.Kortom je krijgt alleen protest stemmen.Ik vraag me dus bij deze af of je wel de ballen verstand van politiek hebt of dat je dit meer uit eigenbelang doet.

Plus dan nog es et feit dat je waarschijnlijk alleen stemmen bij links wegtrekt wat betekent dat rechts weer meer kans krijgt om te winnen.We call that suicidal tendencies.

 

Peace out.

While you're shouting at the front you're robbed from the back :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dokkie,

 

goed gezien die wijziging in focus die ik toepas. Dat komt omdat ik gemerkt heb dat als ik het heb over positieve zaken zoals verandering v.h. politieke systeem d.m.v. introductie van het idee Internetpolitiek, of de voordelen van Hennep als millieuvriendelijk basis gewas, dat alles maar moeilijk binnenkomt in de korte tijd die je hebt. Mensen zijn maar een korte tijd aanspreekbaar. Ik heb al vaak met veel mensen gesproken in shops e.d. Je hebt dan 1-2 minuten. Daarin moet je jezelf voorstellen, contakt maken en afronden.

Als ik botweg zeg wil je goedkoper blowen? Ja, stem dan op ons, dan gaan ze lachen en blijft de boodschap, in ieder geval hangen. Ze snappen ook wel dat het een geintje is hoor.

 

Ik leur niet zozeer met de zwarte toekomst die ons wacht als we niet in beweging komen, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik moet de boodschap overbrengen in enkele secondes in een of twee regels tekst, vandaar. Hetzelfde geld voor de media en vooral met TV. Ook dan blijft hooguit een ding hangen en als dat is Hennep of nog moeizamer internet politiek, dan heb je een probleem, dat komt niet over.

 

Maar ik begrijp je bezorgdheid, die deel ik ook, maar naarmate de verkiezingsdatum naderd moet ik me beperken en focussen op een punt dat aanslaat. Ik hoop dat jij en de andere Cannabista's daar begrip voor kunnen opbrengen. Ik wil ook even zeggen dat ik verrast ben door het enthousiasme en de inventiviteit van de plakkers!. Het is het eerste wat ik 's-morgens doe, kijken wat ze nu weer uitgespookt hebben.

Groet, W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Pirate schreef: "Leuk hoor zo'n nederlands splinterpartijtje om wiet te legaliseren."

 

Die heeft ons programma niet echt goed gelezen.

Wij zijn juist tegen legalisatie nu!

Alsof de staat, of wie dan ook het recht heeft dat voor ons te bepalen!

Linkse partijen leuren met een onhaalbare idee om stemmen te winnen, zie het debacle met D'66.

 

Eenzijdige legalisatie is nu een onzinnig voorstel.

Dan krijg je mot met de andere helft van Nederland, de EU, de rest van de wereld én de United Snakes.

Laat die wet nou maar voorlopig voor wat ie is, die respecteren we toch al nauwelijks.

 

Wij willen juist een Geruisloze Groene Gulden Middenweg bewandelen.

Eerst de burger die niet meer dan 10 plantjes teelt met rust laten.

(Wij hebben daar in Nederland het unieke prioriteitsbeginsel voor).

 

Dan zakt de prijs langzaam, zal de markt geleidelijk afkoelen en komt er een einde aan de heksenjacht op kleine kwekers en consumenten.

Daarna zien we de komende 10-20 jaar wel weer.

Heeft de maatschappij tijd om te wennen aan de nieuwe situatie en kun je onderweg op je gemak bijsturen en fine-tunen

Groene groet, W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool thnx voor je replay Wernard.

 

Even een herziening in het plannetje wat ik van de week had, en wel radio DJ's benaderen via sms om Mary JAne Minded muziek aan te vragen in naam van een Groenvrij Kiezer of Cannabis lover.

Gisteren zat ik te kijken naar ''De Wereld Draaid Door'' en trokken me tenen krom.

Ik heb t begin van de show gemist, maar daar had ik later geen spijt meer van.

Ik zag daar zo'n DJ , eerst dacht ik cool, alternatieve dude.. iemand die een lekker jointje mag roken, en ook nog cool op de radio zaterdagnacht iedereen van toffe muziek voorziet.

 

Aaarggghhhhh, nu zie ik m tegenover BALKENENDE zitten, en echt waar, hij zei niets, vroeg niets, en liet Balkenende ze'n hele showtje doen.. NIets om de Balkenende show te verstoren,,

Geen slimme opmerking van hem die Balkenende deed verbleken,, helemaal niets.

Sterker nog ze lachden samen om dezelfde grapppen.

Hij gaf Balkenende de kans zich te ontplooien tot de vriend van iedereen,,.

Ik hoopte echt dat die iets zou zeggen wat Balkenende zo van ze'n apropo zo halen dat iedereen door Balkies schijnheilige smoelwerk heen zou kijken..

Zovan een poging t land te redden en Balkie te ontmaskeren..

Maar nee hoor helemaal niets,, oja een grapje in andermans naam.. meer NIET...

En weet je die show is nog life ook..ze hadden t niet eens uit kenne knippe...

De andere in die show, tsja wat verwacht je daar nu van nix toch??

 

Het deet me pijn om te zien dat ook gisteren iedereen in de show Balkenende de ruimte gaf om te zijn wat ze m geleerd hebben in die mediacursus..stelletje waggelijke.....

Balkenende heeft t goed gedaan, en iedereen trapte derin..Lekker lachen met balkie..gadverredamme, wat een neppers.

ben der nog misselijk van...

 

Wernard ik heb met je doen...zometeen sta je daar tussen.. tussen al die natnekken die zichzelf en elkaar de lucht in neuken via de media..

 

Waar zijn toch de echte kerels gebleven..en waarom steld niemand de juiste vragen of weerlegt die de juiste stellingen..

Alles is nep...

 

Ik moet snel mezelf helemaal de hemel in blowen. omdat ik dit niet kan relativeren,, behalve dan tegen mezelf zeggen, dat ze altijd al neppers waren, endat er bijna niemand meer is met een echt ideaal..

Tis te triest , dus ik blow me liever maf, dan die realiteit te acsepteren....

 

Noem me maar naief,, maar ik baal der echt van..stelletje schijnheilen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven Dokkie, je bent iemand die mondig genoeg is om zelf in de politiek te gaan. Het is alleen jammer dat je de mond gesnoerd wordt als je dingen weet die het merendeel van de gewone bevolking NIET weten. Toch hoop ik dat Wernard het red en al die KLOTE opmerkingen van je haalt het toch niet en blah blah blah, hou je maar lekker voor je zelf.(iedereen die dit doet komt er wel achter dat zijn mening in de Nederlandse maatschapij ook geen klote voorsteld)

 

Laat iedereen die gelooft in een DEMOCRATIE , lekker stemmen op wat jij wilt.

 

Het grote plan achter de schermen gaan toch wel door of het nou PVDA, CDA. VVD , LPF, GL of wat dan ook is die er op dat moment aan de leiding is in de politiek. Er word ons al jaren voorgesteld dat ''wij'' de politiek kunnen beinvloeden dmv een Democratie. BS....!!!

 

In ieder geval is er iemand die zich wil inzetten zonder eigenbelang voor het verbeteren van de Nederlandse staat en deze man is in mijn ogen Wernard, hij heeft nog wel de ballen om er in ieder geval iets aan te proberen. En wat doet het merendeel van de Blowers die gaan op hem afzeiken , van je haalt het toch niet, .....OMFG wanneer worden we wakker en gaan we aan ons zelf denken ipv aan de Eikels in Den Haag.

 

Zelf zou ik geen andere politieke partij opnoemen die niet voor het eigenbelang gaan, want dat doen ze allemaal en OOK GL. Dus nogmaals Wernard laat ze maar een poepie ruiken daar en overtuig al die luie blowers om die Vote voor jouw te gaan halen. Good luck my friend :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonderbaarlijk hoe iemand zichzelf in z'n eigen poost kan vastlullen.

1 Wern een geruisloze campagne voer je zeker hahaha(schreeuwen om publiciteit zou ik je aanraden).

2 De gulden middenweg hmm.dan pas je precies in het poldermodel(kun je lekker de achterkamer in)

3 10 plantjes wow das 5 meer dan nu ,wat een prestatie! Die gaat de geschiedenis in.

4 De heksenjacht op de consument?(in welke eeuw leef jij?)

en last but not least zelfs vvd ers willen oh zo graag legaliseren en monopoliseren dus tegen de tijd dat europa gedoogt staan de grote mannen al klaar.De plannen zijn er al.Dus uiteindelijk draai je alle kleine kwekers de nek om.

 

Better to be a free buccaneer than a slave to the snakes... :specool

 

En Azaria hahhaha

 

"We moeten aan ons zelf denken",das geen eigenbelang nee hoor.Wernard heeft totaal geen belang in legalisatie hij doet et voor de lol.Iedereen redeneert eerst uit eigen belang.Of ben jij die ene rechtschapen wereldverbeteraar.Ik denk dan meer verbeten en raar.En als je niet tegen kritiek kan heb je dus ook geen respect voor een andere mening

En btw als je meer democratie had gewild hadden we 10 jaar geleden allemaal D66 moeten stemmen(net als ik) dan hadden we nu een referendum gehad.Maar in die tijd was politiek niet populair he.

 

En tot slot splinters over rechts vind ik prima van mijn part leggen ze zelf een fragmentatie bom in het midden.Maar over links nee dank je.De VVD regeert al meer dan 10 jaar hier en dat zijn echt jullie vriendjes niet, of wel?...

Zo en nou een kouwe :j fijn weekend alvast mannen en dames natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Pirates : Er moet eerst iemand de vinger in de wond leggen, en ik hoop, dat Wernard een Cees dit kunnen doen. Zodra zij in de Tweede Kamer zitten hebben zij mischien de mogelijkheid om het te doen. Anders gebeurt er nooit its.

 

Ik will het verglijken met de optocht van de groene beweging. Eerst had het niemand over de natuur en leefomgeving, maar nu staat het bij iedere partij in het programma.

 

Het is eerst het begin.

 

Groetjes Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik merk dat de andere standpunten dan Cannabis voornamelijk linkse standpunten zijn bij Groen Vrij zoals soepeler jegens misdadigers en hameren op integratie. Ook al ben ik rechtsgezind denk ik dat het normaal is voor Groen Vrij zich links te orienteren omdat de cannabis cultuur een multicultureel iets is en ronduit links is. Logisch zich op die markt te baseren.

Wat ik niet snap is dat de rechterzijde volledig versplintert is in Nederland, door allemaal grote echo's.

Men moet samenwerken met hetgeen hen bindt ipv hetgeen hen scheidt.

Pim Fortuyn bracht een revolutie teweeg en een linkse milieuactivist schoot hem neer. Sindsdien is er veel veranderd, het debat word tenminste gevoerd wat hier in België niet zo is. Men leidt nog onder het zogeheten politiek correcte denken.

Maar persoonlijkheden als Fortuyn worden zeldzaam geboren, die man had het in zich.

Verder heb ik ontzettend respect voor wat minister Verdonk doet, ze durft tenminste het debat te voeren en de wonde aan te duiden. Dankzij links hier in België ontsnapt de ene topgangster na de andere en komen verkrachters schandalig vroeg vrij :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel respect voor verdonk, omdat ze durft....????Mafkeees..

weet je wat ik durf.....????als ik je dat laat zien hebbie dan ook zo'n respect..???

 

ik wil wel eens weten hoe jij dat ziet, rechtsgezind, was da eigenlijk,, beetje raccist zijn, kids opsluiten en bedrijfje spelen??? of rechts-geschapen,, hebbie dan je ding rechts hangen, ofeuh die dan, rechtsgelijkheid, cool he...alsof links geen gelijk kan hebben..

misschien wat meer macht voor justitie, om de jongeren met hun jointjes en rock 'n roll onze samenleving bedreigen beetje bij beetje optesluiten, of is t globalisme waar je zow geil op ben. of wil je gewoon je foto van ''de beste werknemer van de maand'' aan de muur, bij je baas, in t kantoor hebben hangen.

 

Rechts??smerig woord man...Pim Fortuin neukte kleine marokaanse jochies is hun reet...stoer he,, respect man..

 

Verdonk, is zo fucking crimmineel kutwijf da wil je eens weten man.die ouwe gevangenis directeur leefde zich uit,, euh leverde ze uit...rechts is uit ..

rechts is gevaarliijk,,,ow kijk uit een terrorrsit, laten we snel alle rechten van ons volk afpakken..euh ja ook die vrijheid gerelateerd rechten..wat nouw protest,,, snel een nieuwe grondwet, zodat ze niet meer mogen protesteren, gnagna..mooie rechtse mafkees....

 

tis gewoon belachelijk dat zelfs nu weer iemand respect kan hebben voor rassicten.

 

jij heb zeker ook wel zin om iedereen die je niet ''snapt'' op te sluiten..???respect man.cool jo.

multicultureel is links.....wat is dan rechts.. MAaar 1 cultuur, Maar 1 volk, maar 1 Natie,, 1 kleur..1 leider, 1 nazie..

 

Cannabis is links???? dan is coke zeker rechts???

 

Maareuh voor jouw info, cannabis is niet links of rechts,, sukkel...

 

Cannabis is een plant...duuuuuuuhhhhhhhh...

 

maar cannabis is de bedreiging voor rechts haar smerige plannetjes,,,

 

Dus die rechtse ballon van jouw die gaat niet op..

 

...ow en nu ik toch bezig ben...aan al die mafkezen die de moeite enemen om in dit topic hun shit te poosten, slimme opmerkingen die niets toevoegen aan het groenvrij plan, of geen veruimende werking hebben op de lezers en lezeressen van dit topic...

 

ZAK MAAR LEKKER IN JE EIGEN ELLENDE WEG, Stelletje mafkezen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeiemorgen dok ,alles cool

duidelijk stukje hoor zo vroeg

ben het wel met je eens war betreft verdonk en fortuin hebbie niks an zulke figuren

 

 

 

 

mzzl kc :huh: :specool :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

och, jong, rechtse zakken genoeg hier in Vlaanderen, je kan het niet geloven...

 

Onze grootouders hebben zo fucking lang en hard moeten vechten om ons een betere toekomst te geven, om ons de vrijheden te kunnen bezorgen die we nu hebben, enz...

 

 

 

En wat merken we nu? Steeds meer mensen roepen om een verrechtsing van onze maatschappij.

 

Steeds meer mensen willen rechten wegnemen.

 

 

 

Onze maatschappij gaat snel achteruit imo.

 

Waar vroegere generaties steeds vochten om zo hun nakomelingen een betere en vrijere toekomst te geven, daar stopt deze generatie met denken aan de toekomst, en plaatst hun eigen tijdelijke en persoonlijke bangheid vóór een betere toekomst voor allen

 

 

 

Ons systeem is gebaseerd op onderdrukking. Er is een heersende klasse en een onderdrukte klasse. En eenmaal in de zoveel jaar mogen wij eens bepalen wie ons de volgende jaren mag onderdrukken.

 

En vreemd genoeg imo komen er dan steeds meer mensen die roepen voor een verdere verrechtsing, en dus MEER staat (immers, de oplossing van rechts op alles is een sterkere staat die iedereen en alles controleert).

 

 

 

Dit is een negatieve spiraal waar we ons in bevinden...

 

 

 

Rechten en vrijheden die we nu als "gewoon" beschouwen, zijn immers stuk voor stuk het resultaat van een jarenlange strijd, waar veel bloed voor vergoten werd.

 

En elk recht dat wij nu opgeven omdat we ons zogezegd 'bedreigd" voelen (door bvb terrorisme), is een recht dat we kwijt zijn.

 

Elk recht dat we nu kwijtraken is dus eigenlijk een nuttelose strijd geweest, aangezien die strijd weer helemal opnieuw zal moeten gevoerd worden door onze (achter(klein))kinderen....

 

 

 

Maw, in plaats van een betere wereld achter te laten voor de volgende generaties, verneuken we nu in snel tempo het werk van de vorige generaties, en zullen de wereld achter laten als een slechtere plaats dan toen we hem aantroffen.

 

 

 

Ik hoop dat onze nakomelingen zich wél zullen interesseren voor zulke zaken, wél het gevecht om MEER vrijheden aan durft te gaan, en de fouten van onze generatie durft te ontbloten en durft te weerleggen.

 

 

 

---

 

 

 

 

 

Je idealisme naar Pim Fortuyn is imho volledig misplaatst. Volgens mij ken je die man en z'n gedachtengoed niet eens voldoende om zo'n uitspraak te doen over hem.

 

En maak ajb de fout niet om rechts populisme te verwarren met een progressieve politiek. Slogans roepen kan iedereen, echte oplossingen zoeken is een ander paar mouwen.

 

 

 

---

 

 

 

Idem dito met rechts bij ons... Fluppe Dewinter is en was een regelrechte fascist, er zijn voldoende fotos van hem in z'n jeugd terwijl hij de Hitler-groet bracht.

 

Maar dat wordt nu snel afgedaan als een zogenaamde 'kleine jeugdzonde'...

 

 

 

Rechts bied géén oplossingen.

 

 

 

Weet je wat me overigens mateloos stoort (weet niet of dat in Holland ook zo is)?

 

-> Als er een probleem is met iemand met een andere huidskleur of met een andere zaak die rechts goed ligt, worden de rechtse partijen direct op het nieuws geïnterviewd... Echter, als er een gewoon, alledaags probleem is (of een probleem dat niet zo echt binnen het rechtse kamp past), dan horen we ze nergens.

 

 

 

Of heb jij ooit een Blokker op het nieuws gehoord over hoe hij de Antwerpse Ring zou herleggen? Of bvb hoe zij de werkloosheid bij jongeren en ouderen zou aanpakken?

 

-> Nee natuurlijk niet.

 

 

 

Echter, als er relletjes zijn in Brussel omdat de bewakers van een gevangenis iemand ophangen in zijn cel, dan staat daar onmiddelijk een VlaamsBlokker luidkeels te verkondigen dat we nu maar eens moeten beginnen met een agemene avondklok voor -16jarigen of dat we alle migranten terug moeten sturen naar hun land van afkomst.

 

 

 

Ter vergelijking: toen in Antwerpen begin vorig jaar die racistische moorden gepleegd werden (een rechtse schutter kocht een sportgeweer en knalde daar enkele migranten die hij niet eens kende), hoorde je nergens niets van het Vlaams Blok.

 

Toen Joe Van Holsbeek in het Brusselse Station werd neergestoken, kwam er nog in de eerste uitzending op de radio een VlaamsBlokker verkondigen dta het wel weer die Turken en Marrokanen zouden zijn...

 

Toen na onderzoek echter bleek dat het om een Pool ging, hoorde je het Vlaams Blok weer nergens.

 

 

 

---

 

 

 

Wel, nu is er EINDELIJK weer eens een partij opgestaan die onze burgerlijke vrijheden wil UITBREIDEN.

 

---> GroenVrij.

 

 

 

En denk je dat onze generatie dan genoeg verstand heeft om zich daarachter te scharen?

 

Nope.

 

Als zelf jullie, de blowers en growers, geen steun verlenen aan deze partij, wie zal dit dan doen?

 

 

 

Deze partij wil ervoor zorgen dat jullie je nu nog illegale hobby in wat meer rust kunnen uitoefenen zonder het risico dat je de lik in wordt gedraaid.

 

Werkelijk, ik begrijp niet dat er ook maar 1 serieuse blower of grower durft twijfelen of ze hier wel op durven stemmen.

 

 

 

 

 

---

 

 

 

Enneuh, dokkie, sorry hoor, maar ik vind cannabis dus wél een links middel.

 

Door de huidige trend van maatschappelijke verrechtsing wordt het moeilijker om aan wiet te geraken, wat de prijzen omhoog duwt, en wiet dus onbetaalbaar maakt voor 'gewone' mensen.

 

 

 

Echter, door een linkse partij zoals GroenVrij, die meer planten en een einde aan de heksenjacht wilt, wordt cannabis beschikbaar voor iedereen, want enkele plantjes betalen kan bijna iedereen.

 

 

 

Plus dat cannabis vaak gebruikt wordt als middel om samen te nuttigen en dus de sociale skills van mensen bijwerkt, én interculturele uitwisseling mogelijk maakt (welke blower rookte nog nooit een jointje met mensen waar hij -buiten blowen om- anders hoogstwaarschijnlijk nooit contact mee had gemaakt?), twee uiterst linkse zaken dus.

 

 

 

ook is blowen een internationale zaak, wat mensen aanmoedigt internationale en interculturele contacten te onderhouden. Hierdoor verdwijnt de xenofobische neiging van velen, wat op zijn beurt weer leidt tot een meer open ideëngoed tov andere culturen.

 

 

 

---

 

 

 

Kijk eens, ik ben een scoutsleider, en 1 van de zaken die wij trachten mee te geven aan de gasten de bij onze scouts lid zijn is dit:

 

"Tracht de wereld steeds iets beter achter te laten dan je hem vond".

 

 

 

En dat is niet 'tracht zoveel mogelijk vrijheid weg te nemen'... Integendeel...

 

 

 

---

 

 

 

Kijk he MAEVA, ik hoop maar dat onze (achter(klein))kinderen onze generatie zullen willen vergeven dat we zoveel goede rechten hebben opgegeven uit tijdelijke en persoonlijke angst...

 

 

 

En mochten ze dat niet kunnen, dan begrijp ik hun reactie volledig.

 

 

 

Maar dan zal ik tenminste kunnen zeggen: "Ik heb steeds gehandeld met als doel de wereld ietsje beter achter te laten, ik heb elk recht dat de overheersende klasse ons af wou nemen bestreden en er m'n mening over kenbaar gemaakt."

 

Maar de rechtse zakken van vandaag zullen morgen aan hun kleinkinderen mogen uitleggen waarom hun generatie bvb. constant gefimt wordt en hoe het komt dat wij wel mochten blowen zijn dan het gedoogbeleid tegen dan afgeschaft zou zijn...

 

 

 

Beeld je jezelf eens in over pakweg 30-40 jaar... Beeld ej in dat je tegen dan een zoon hebt van 25 of zo... Wat zou je hem liever zeggen:

 

A. "Tja, dankzij onder andere mijn stem mogen jullie nu 10 plantjes hebben en worden kleine growers gerust gelaten..."

 

B. "Tja, vroeger mochten wij wel blowen, maar jullie nu niet meer dankzij mijn stem op die rechtse partijen vroeger..."

 

 

 

A of B???

 

 

 

 

 

---

 

 

 

En dat gaat op voor bijna alles:

 

Wij willen meer rechten voor cannabis, misschien wilt iemand anders bvb meer rechten voor arbeiders, of voor kinderen, of voor...

 

 

 

Wel, om deze reden heb ik altijd en zal ik altijd links stemmen.

 

 

 

Gelijk welk recht is het waard om voor te vechten en om voor op te komen.

 

 

 

Als er niemand had geholpen in die tijd, waren stakingen nu nog steeds verboden, was kinderarbeid nog steeds perfect legaal en was er helemaal geen sprake van een sociaal opvangnet edm.

 

 

 

Ligt vandaag het recht om te roken onder vuur? Misschien morgen het vrouwenstemrecht. Of het recht op vrije meningsuiting...

 

 

 

---

 

 

 

Nogmaals: rechts heeft slechts 1 oplossing voor alles:

 

Een sterkere en belangrijkere staat.

 

 

 

Maw, meer flikken op straat, minder rechten en meer plichten, meer controle, flikken die steeds gelijk krijgen, afschaffing van het recht op verdeding in de rechtbank, enz enz...

 

 

 

En 'k weet niet voor jou, maar dat is net de samenleving waar ik zo van gruw...

 

 

 

Ma soit, blijf maar "hersenlui" en stem maar weer op rechts, ik zal je toch niet kunnen overtuigen (ik benoem het hersenlui, want volgens mij weten de meeste stemmer voor rechts best wel dat ze eigenlijk mis zijn, maar doen ze het toch omdat ze te lui zijn om zelf een goed de ganse situatie te overzien en te her-evalueren).

 

 

 

--

 

 

 

Echt, 't moment dat bvb VlaamsBlok hier aan de macht komt, verhuis ik op slag naar een ander land.

 

 

---

 

Echt, blowers en growers die niet stemmen op GroenVrij begrijp ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirates heeft een uitgesproken mening met betrekking tot GroenVrij, maar neemt niet de moeite zichzelf fatsoenlijk voor te stellen zodat we weten wie onze gesprekspartner in deze is. Kweek je binnen of buiten, Pirates ? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe zijn de meesten regeringen in de afgeloopen jaaren alleen maar bezig

geweest, om de rechten (ook grondrechten) van de bevolkingen te beperken.

Het is net een amputatie, wat weg is, is weg. Je krijgt het ook nooit meer terug!

Als groenvrij er niet in slagt, de criminalisatie van de thuisteelt weg te halen, en als wij an de politicie

niet kunnen laten zien, wat wij willen, bestaat er redelijke kans dat er straks niets meer gedoogd wordt.

Dann hebben wij alweer en stuck verloren. Dan starten ook hier de heksenjachten.

 

Ik will maar en paar plantjes, voor mijn eigen plezier! Maar als het so doorgat, wordt ik ook nog en bajesklant.

 

Ik hadt altijd gedacht: De regels, welke de overheid opstellt, zijn davoor bedoeld, om de zamenleving beter

te laten functioneeren. Zodra ik de anderen niet lastigvall, hoeft er niets geregelt te worden.

Maar nu wordt alles verboden!

 

Dit stukje eigen vermaak, eigen plezier will ik houden...

...en daarvoor ga ik (democratisch) vechten!

 

Groetjes Torsti

 

"Wo Recht zu Unrecht wird, wird Wiederstand zur Pflicht!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Torsti,

"als de meteropnemer op meer let dan de stand van de meter leef je in een dictatuur".

 

De afgelopen weken werd in de media veel aandacht besteedt aan de ellende rondom ambulance personeel, overheids en semi overheids dienarenl die door publiek worden aangevallen.

Politici buitelden over elkaar heen om in wat zij beschouwen als een soort popie jopie taal, te eisen dat men met zijn "poten" van overheid en semi overheids mensen afblijft.

Voor alle duidelijkheid daar ben ik natuurlijk ook voor.

Handen thuis in alle omstandigheden!

 

Maar wat ik miste in alle tumult is de wijze relativerende stem die opmerkt dat de overheid zelf begonnen is met handtastelijk gedrag. Vroeger (1969), toen ik mijn eerste jointjes opstak, was het ondenkbaar dat een overheids dienaar zomaar aan je zat. Dat mocht alleen als je gearresteerd was.

Tegenwoordig heet dat preventief fouileren.

Ze zitten zomaar in je zakken, willen kijken in je hoofd, in je mond en als het even kan in je .....

 

De PvdA wil preventief fouileren zelfs na de verkiezingen wettelijk vastleggen voor héél Amsterdam.

(schrijft Eric van der Burg in de PvdA verkiezingsmail op 8 nov 2006 - "Ik ga er in ieder geval wel van uit dat we gezamenlijk preventief fouilleren in de hele stad mogelijk zullen maken." )

 

Nu wordt daar al zwaar misbruik van gemaakt. Politie mensen fouileren zogenaamd op wapens in de buurt van een coffeeshop en nemen zakjes wiet in beslag. Betreft het minderjarigen dan vragen waar dat vandaan komt. Wat zeg je dan? Je veraaad niet je vriend, of die aardige dealer die het wel even thuis komt brengen op zijn brommertje, maar wijst op de eerste de beste afleidingsmogelijkheid.

Juist ja die coffeeshop.

Agenten blij, het bevestigd immers hun vooroordeel, hobbelen opgewekt naar de Coffeeshop en beschuldigen die van verkoop aan minderjarigen.

 

Als de PvdA preventief fouileren voor heel Amsterdam wettelijk mogelijk gaat maken kun je er donder op zeggen dat vooral jongeren en met name Turkse en Marokaanse jongeren daarvan de klos zijn.

Die denken dan terecht dat ze gediscrimineerd worden.

Geven een grote bek, de agent denkt, zie je wel die rotzakken, gooit er nog even een schepje bovenop, etc. etc.

Voor je het weet gaan hier ook auto's in de fik!

 

En in plaats van de fout ook eens bij zichzelf te onderzoeken wordt alleen maar gedacht: "we moeten nog harder meppen"!

 

Dus stem nou in Godsnaam géén PvdA of een of andere linkse partij die zegt de wiet wel even te gaan legaliseren, dat kunnen ze niet, mogen ze niet, durven ze niet.

 

Stem GroenVrij!

Neem met Internetdemocratie je eigen toekomst in je eigen hand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hejj mensen,

 

wij kregen gister de stemlijsten in de bus..

 

je weet wel.. groot blad met de partijen met mensen erop..

 

echter waren lijst 18 & 20 ( dus ook groenvrij ) niet te bekennen op dit blad..

 

hoe komt dit :specool want onze partij groenvrij hoort er tog ook gewoon op te staan..

 

greetz thug :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thug, die staan er bij mij (Zeeland) ook niet op, maar 15 kilometer verderop wel.

 

Groen vrij is verkiesbaar in de volgende districten:

Friesland (2). Overijsel (4), Flevoland (5), Gelderland (7), West Brabant (17) regio Tilburg, Noord Holland regio Den Helder en Haarlem (10 en 11), en Amsterdam (9)

 

Ik ga dus komende week kiespassen halen voor mij en eegaa en ga vrolijk in Brabant op GroenVrij stemmen.

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus het is puur plaatselijk dat je hier in R'dam niet kan stemmen op groenvrij :specool

 

dat is ook zo dat had ik gelezen hierzo op het forum :no

 

jammer hoor dat het hier niet kan/mag

 

ga zeker hopen dat jullie wat zetels krijgen :j

 

greetz thug :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak de trein ff naar A`dam of Roosendaal, kost je 2 uur van je leven. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah kost me 2 uur van me leven.. en op winkelen na 2 uur die ik aan nuttige dingen zou kunnen besteden :no

 

want ik ben nog minderjarig dus het heeft weinig nut naar een stembureau te gaan :j

 

maar als ik wel meerderjarig was zou ik het zeker doen :specool

 

greetz thug :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
meschien kreeg je weinig respons van medekwekers en blowers omdat ze op een andere partij stemmen :no ik ben er 1 van ik stem pvda :specool je hebt zeker een paar sterke punten :j succes met je partij :huh:

greetz bjorn

Hi Cannabislovers, I am Tom and I help Wernard with his Verkiezingscampagne in and around Amsterdam. I was in Brussels this week on monday and tuesday and attended a conference in the European parliament about the future european drug policy. It doesn't look to good for our cause, if it goes after the Horizontal Drug Comission of the European Council all Coffeeshops should be closed... WE HAVE TO TAKE CARE THAT THE DUTCH PEOPLE CAN KEEP THEIR CANNABIS AND THEIR COFFEESHOPS NO MATTER WHAT THE E.U. SAYS!!!!! So if u r interested in an open discussion about Cannabis on a political level...VOTE GROENVRIJ! STEM OP 22.NOV. LIJST 20 !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus het is puur plaatselijk dat je hier in R'dam niet kan stemmen op groenvrij :specool

 

dat is ook zo dat had ik gelezen hierzo op het forum :no

 

jammer hoor dat het hier niet kan/mag

 

ga zeker hopen dat jullie wat zetels krijgen :j

 

greetz thug :huh:

 

Democratisch he, dat schijt nederlandje van ons.

Wil je op de partij stemmen dan inderdaad met een kiezers pas.

Na het lezen va het bericht van ex hawaiian krijgt ook groenvrij mijn stem. Komt er weer een x dat je moet stemmen op de EU stem dan ook tegen want de EU maakt meer kapot dan je lief is.

 

Groeten Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groen Vrij! komt in Netwerk a.s. woensdag 15 november om 19.25

Intervieuw i.v.b.m. 30 jaar gedoogbeleid.

A.S.Vrijdag 17 november in "Jensen" samen met andere lijsttrekkers kleine politieke partijen.

Zaterdag 18 november zijn we op de grote "verkiezingsmarkt" in Enschede, stalletje in de Centrale bibliotheek en flyeren op de stadsmarkt.

 

 

Ben maandag aan het plakken geweest in Amsterdam, Osdorp etc.

De grote posters zijn bijna op!

Doen nu een of twee grote posters en dan een aantal kleinere er omheen.

Dat valt meer op als het hele bord je boodschap overbrengt.

Als er dan overgeplakt wordt blijft er altijd wat over

Koffiemelk werkt prima bij het plakken.

Groet,

 

Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...