Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chilltyperiod

3e Complottheorie

Recommended Posts

Ik had zelf ook een soort theorie, zoals het topic 2e complottheorie, alleen dan wat meer onderbouwd.

 

De mensheid kan nu al dieren op kleinere schaal maken.

Dit zal in de loop van de tijd natuurlijk ontwikkelen en waarschijnlijk (over 100 jaar ? 1000 jaar ?) zal er uiteindelijk nano technologie aan te pas komen.

Als men een stap kunt bedenken, kan men hem ook maken, wordt vaak gezegd.

Dus ga na, wij kunnen over een tijd miniscule wezens maken, evt zelfs een soort menselijk ras in het miniscuul.

 

Misschien is dit wel een soort kringloop en is dit ook met ons gebeurd. Dat wij ontstaan zijn onder een microscoop in een laboratorium. Dat wij dat zelf ook doen, en die ook weer, enz enz.

Dat ons heelal in een preparaat ligt.

Er zijn namelijk ook al theorieen dat het heelal eindig is.

Wat is daar buiten dan?

 

Een reuzen microscoop ? :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEB IK OOK AL GEDACHT!!! haaaaah leuk dat ik niet alleen zo'n CRAZY SHIT denk :blink:

 

 

Ik denk dat wij een stofje zijn, heel ons heelal, gelukkig een stofje in een oud huis ofzo waar niemand komt, dus zijn we safe, maar andere heelallen (stof dat rondvliegt) hebben het minder goed!

 

zij zijn dan vb al lang uitgestorven, of wat dan ook (planet of the apes toestanden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als mensen en dieren kleiner waren hadden we meer eten olie water enz.. kortom beter..

alleen als het regend of stormd...

natuurlijk laten we 1 plantsoort even groot als nu... :blink: :ph34r: :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is best mooi om te zien, we vinden ons groot in vergelijking met diertjes e.d. maar eigenlijk zijn we zelf ook miniscuul als je al die superplaneten erbij pakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...