Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Argulas

Waar Drogen?

Recommended Posts

Het is bijna zover om te oogsten, maar ik bedenk mij ineens, ik heb totaal geen idee wara ik men planten kan laten drogen! Heb met een lv meter door het huis liggen lopen, en de beste plaats dat ik vind (wara het niet te vochtig is) is hier in men computerkamer (+-24°C/40-50%LV). Het probleem is, deze is niet lichtdicht, en men vader komt hier soms wel eens langs. Hij weet wel dat ik kweek enzo, maar ik wil het niet in zijn gezicht duwen.

 

Waar drogen jullie allemaal?

 

enig idee waar ik kan drogen of hoe ik dit kan oplossen ? :lol:

 

Alvast bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik denk dat het "in zijn gezicht duwen" het minste is waar je je bezorgd over hoeft te maken. Dat doet de geur wel... heb je daar al aan gedacht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongeveer.... :lol:

 

is die dan echt zoooo sterk ? jah, ik ga et toch erges moeten drogen ...

spijtig da ik geen goeie kweker ken in men buurt, da zou wel massas handig zijn :wacko:

 

btw, ik heb liever dat hij het alleen ruikt en niet ziet, kwil ni da em men kroppe gaat wegkiepere ze :s het verbaast me nu al da men planten er nog altijd staan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij gaan ze upside down in de garage, fan erbij, de buurt geniet mee als de kids hun fietsen pakken. Niet ideaal, maar de zolder (waar ze vroeger hingen) is in beslag genomen door m`n oudste dochter :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat niet te vochtig daar? aleja, kweet ni..

 

goh, kzou wel keer stage wille doen bij een professionele kwekerij :wacko:

da zou zo zalig en leerrijk zijn ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

boven je bed ....

 

koolstof filtertje ...

 

accoustisch slangetje ...

 

zwaaierventilatortje ..

 

is dat niet te vochtig daar? aleja, kweet ni..

 

goh, kzou wel keer stage wille doen bij een professionele kwekerij :wacko:

da zou zo zalig en leerrijk zijn ! :lol:

 

 

Ben je bereid geblinddoekt in een gesloten bestelbus testappen ?

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gertje: tzijn maar 2 plantjes, dus zoveel is het niet, dan heb ik zelf niets meer over :lol: dus neen, bedankt :wacko:

 

@The Afghany Warrior: hmm, als het niet te lang rijden is valt daar over na te denke ja :wacko:

en koolstof filter heb ik niet ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kga keer kijke of ik ier iets in elkaar kan knutsele... ben welniet zo goed in knutsele, anders had ik al lang kweekkas gemaakt, mar kzal men best doen :wacko: kzal wel zien of er iets van komt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
boven je bed ....

 

koolstof filtertje ...

 

accoustisch slangetje ...

 

zwaaierventilatortje ..

Ben je bereid geblinddoekt in een gesloten bestelbus testappen ?

 

:lol:

 

 

Heb je die motor met zijspan verkocht? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het op zolder doen als je die hebt, heb je niet van die gordijntjes of afsluiting van de randen van de zolder? Hier zit meestal een perfecte droogruimte, ventilatortje erbij en klaar. als je een schuine kap hebt tenminste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij gaan ook naar de zolder :smoke

Gelukkig zijn mijn ouders helemaal bijgedraait. In maart wilden ze het woordje 'wiet' of 'plant' nog niet eens horen :no :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de meterkast? Wij hebben iig zoon hok met geiser ketel enzo daar is het altijd donker en droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee,

 

ik doe het altijd in een geblindeerde kamer raapje een beetje open en ventilator op laagste stand :no werkt bij mij prima

 

groetjes

joske

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook een droogprobleem. ik heb wel een ruimte maar mijn buren gaan de wiet te goed ruiken. het is een openruimte en hoe kan ik dat dan het best aanpakken? afzuigingen en bedrading heb ik geen snars verstand van.

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

:no ik zie dat er nogal eens begonnen wordt zonder te overzien waar je mee bezig bent.

 

Bezint eer ge begint! Een zaadje in de grond stoppen is niet zo moeilijk, maar het hele proces is zo sterk als de zwakste schakel. Ja, het ruikt. Sommige soorten zelfs heel erg.

 

Als uiterste redmiddel als het niet anders kan kun je watercuren. Dat ruikt helemaal niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, dat is wle waar eigenlijk. Dit is een goeie les :wOOt

 

Ik denk dat ik ze toch in men kamer te drogen ga hangen. De luchtvochtigheid is daar wel 64%, enig idee hoe ik deze omlaag kan krijgen ? of valt dat nog mee ? Heb daar deze zomer ook een mannetjesplant te drogen gehongen om thee van te kunnen maken. Die is nu droog, heeft denk ik 2 maand geduurd voor de steel afknapt en niet meebuigt :no .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...