Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Argulas

Bloeivoeding

Recommended Posts

Hey! Ik gebruik nu al bijna een week elke dag wat voeding die ik in tuincenter ben gaan kopen. het gaat hier om Bloeivoeding Bayfolan van het merk Bayer. Er staat op : "Samengestelde vloeibare meststof voor Surfinia's, Petunia's en andere bloeiende planten (tagetes,fuchsia's,begonia's,...) in potten , bloembakken of volle grond." en

"Professionele kwaliteit:

- met extra sporenelementen voor een evenwichtige voeding

- met aminozuren voor een rijke bloei en extra groeistimulans

- met extra ijzer

- ook als bladvoeding te gebruiken"

 

en

 

"In de groeizame periode een behandeling voorzien om de 8 à 14 dagen. Regelmatig aangieten van bij het planten en gedurende het hele groeiseizoen, zorgt voor een vroege, overvloedige en langdurige bloemenpracht."

 

Blijkbaar geef ik dus al teveel voeding..

Zou ik hiermee verder kunnen doen of raden jullie me aan om goede bloeivoeding te gaan kopen in growshop?

men plantjes staan btw in bloempotten.

 

Prentje:

 

gallery_7688_499_64961.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek je begonia's of wiet? :wacko:

 

 

Voor begonia's ga je naar het tuincentrum en voor wiet niet :wacko:

 

Voor wiet koop je je voeding in de gs :lol:

 

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja maar dit was nog een probleem, ik woon in belgie en hier zijn er niet zoveel growshops of ze worden opgepakt en zelfs die zijn nog redelijk ver voor mij. Maar ik ga binnekort (morgen of dees week zeker nog ofzo) toch naar hulst "De Top", mss kan ik daar dan wat goede bloeivoeding kope als dat nog veel verschil gaat uitmaken..

 

jullie mening ?

men plantjes hebben nog zon 3-4 weken te gaan tschijnt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ik zou persoonlijk ook geen perkplanten en -bloemen mest geven aan sla, dus zeker niet aan mijn wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PK 13+14 is extra náást de voeding. Een booster dus. Neem een flesje van bijvoorbeeld BioNova - BN Grond Supermix, aangevuld met PK 13+14.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kben naar growshop geweest, heb er staan kijken naar dat wat whazzup voorstelde, maar die voeding kost 21€ ! Ik heb dat geld niet meer :wacko: kwou wel zon flesje PK 13+14 kope, was maar 6.5€ maar gs eigenaar zei dat dat voor het gewicht alleen is, voor commercieele kweek, dus heb ik het niet meegepakt...

mja, volgend jaar zal ik mij voorzien en int begin meekopen zoda ik alles al heb staan.

elk jaar beetje beter en beter :wacko: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio Nova Supermix Aarde 1 liter € 9,00 bij Alien. 21 euro????? Echt, voor onder de twee tientjes ben je het mannetje. (PK 13+14 van BN kost overigens ook 9 euris)

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7330_243_195399.jpg

 

Dit beginnende kweeksetje komt nog niet eens op 50 euries. en neen ik werk niet bij Canna... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...