Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjeepee

Waar Zijn Ze Orange Bud, En Top 44

Recommended Posts

Hoi ik ben ff in Colombia geweest en op zoek naar Orangebud is die nog als zaad stek te krijgen?

Ik bedoel de oervorm zelfde als northernlight. geen kruisingen?

Top 44 is werkelijk fantastisch hier wordt ie verkocht voor 5 euro gram echte 44 dagen wiet haha lekker snel

korte bloeiers gevraagd iemand een hint jaren 90-95 wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf nu OB staan, kwamen 5 jaar geleden wat zaadjes uit wiet van de coffeeshop. Redelijke snelle bloeier al zeg ik het zelf, zeker binnen 8 weken klaar, binnen dan. Buiten duurt het meestal een weekie langer. Kheb nu de 2 betere pheno's van de OB met elkaar gekruisd (OB#2 vrouw x OB#1 man), hopen dat het eindresultaat de betere kwaliteiten van beide over neemt.

 

Hier de OB#1:

b22.jpg

b16.jpg

bwiet04.jpg

bwiet.jpg

 

Heeft iets meer sativa-achtige eigenschappen. Snellere groei, slankere bladeren, iets "lossere" toppen, werd ook een stuk witter dan de andere OB's van buiten, maar zeker niet veel witter dan de OB's van pheno #2 van binnen, is ook erg bestend tegen schimmel. High is ook iets sterker, heeft ook een iets betere smaak, iets meer die sinas smaak dan van de andere pheno.

 

Dit is de OB#2:

buiten32.jpg

IMG_1324.jpg

012.jpg

 

Grotendeels indica. Veel robuustere bouw, maakt ook veel dikkere toppen aan. Niet erg schimmel resistent alleen, vooral door de dichtheid en de omvang van de toppen. High is wat minder sterk, smaak ook, wat kruidachtiger, maar het kan er mee door omdat ze gewoon meer gewicht geeft.

 

Hier zijn de huidige OB's van binnen waar ik met 1 plant dus zaad aan het maken ben:

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=182548

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...