Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
makkie88

Mannetje Of Vrouwtje

Recommended Posts

ik ben net lid geworden op het forum, en heb het forum al weken bekeken, ik ben nieuw met het kweken..

 

 

Ik zal me dus even voorstellen

 

 

Ik ben Mark

Ik ben 17 jaar (bijna 18!)..

Ik heb in de tuin 3 planten staan en binnen nog 1. die heb ik gekweekt vanaf zaad.. ze zijn nu ongeveer een halve meter hoog..

 

 

ik heb hier een foto, maar ik weet niet of het een mannetje of vrouwje is, (ik ben bang dat het een mannetje is)...

 

als de foto niet duidelijk genoeg is, zeg het ff dan maak ik er 1 met een betere camera

 

 

 

dit is allemaal de zelfde plant

 

 

http://file01.uploaddump.nl/~file01/upload...Picture-023.jpg

 

http://file01.uploaddump.nl/~file01/upload...Picture-024.jpg

 

 

http://file01.uploaddump.nl/~file01/upload...Picture-025.jpg

 

 

bedankt voor de reactie!1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje onduidelijk, maar durf voor 99% zeker te zeggen dat dit een mannetje is :offtopic

 

Lijkt me dat dat balletjes zijn ipv dikke toppen, is dit zo? Maak hem dan dood, zo niet? Grow ze :jump: :)

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beetje onduidelijk, maar durf voor 99% zeker te zeggen dat dit een mannetje is :offtopic

 

Lijkt me dat dat balletjes zijn ipv dikke toppen, is dit zo? Maak hem dan dood, zo niet? Grow ze :jump: :)

 

Succes

 

 

 

 

het zijn idd balletjes, maar dan heel dik op elkaar.. ik dacht zelf ook al dat het mannetjes waren:( wel zonde mrja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van die kwaliteit foto maar dit is overduidelijk ee nmannetje doden die zooi :) :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 andere hebben ondertussen toppen gekregen. en het blijken vrouwtjes!

 

 

kkpmpdqaqwqqc-Picture(42).jpg

 

kkpmpdqaqckc-Picture(40).jpg

 

 

kkpmpdqapkqe-Picture(43).jpg

 

 

 

Bij de onderste foto zie je dat aan de onderkant de bladeren bruin worden en er af vallen, die zijn dus dood, is dat normaal??.. want hij word erg kaal, en wat kan ik er tegen doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te zien heeft die plant gebrek aan alles en als je niet ingrijpt gaat hij dood. pH gemeten? pot groot genoeg? Voldoende voedsel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo te zien heeft die plant gebrek aan alles en als je niet ingrijpt gaat hij dood. pH gemeten? pot groot genoeg? Voldoende voedsel?

 

 

ph niet gemeten

pot is denkik wel groot genoeg

krijgt elke dag water :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus?? Ja begrijp dat je het leuk vind dat je plant dood gaat, maar wat ga je nu dus doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van die man, ik heb gisteren ook een mannelijke plant ondekt heb hem vanochtend omgelegd.

 

Die gele bladeren, gebruik je soms een gewone potgrond, ik heb grond uit de shop en begin nu pas met wat extra's voor de bloei, en heb een enkel geel blad gehad.

En uuh dit doe je met een man.

med_gallery_7611_463_439446.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef je niet te veel water die plant daar is bijna niks van over .Kan je niet ff een duidelijke foto posten ook van de zij kant genomen krijgen we wat meer indruk van de plant en volgens mij moet je je camera ff anders instellen ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom leg je de rest van je planten niet ook om, anders gebeurt het vanzelf wel, zonde van je 2 vrouwtjes, ik zou maar luisteren naar whazzup...

mocht je nog moeite gaan doen, veel succes dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolere hansworst, je doet je naam eer aan. Bloemetjes en bijtjes weet je wel, een vent heeft alleen sperma, knijp eens in je ballen om te kijken of er een eitje uit wil komen, kun je babies zaaien. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad zat daar hoor :P , maar als je een vrouwtje laat bevruchten krijg je toch gewoon normaal zaad? Of is dat kwalitatief veel minder dan dat je dat bij een growshop koopt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor dat is prima en dat doen veel kwekers ook, een takje bestuiven. Alleen kun je die mannen niet bij je vrouwen laten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...