Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jopie

House En Garden

Recommended Posts

Vriend van me gebruikt house en garden voeding op aarde, maar volgens mij gebruikt hij het fout. Ze hebben niet echt een website dus daar is het niet na te kijken.

 

hij gebruikt dit: -Rapid Grow A & B

-DNA CEL 3

-Muliti enzym

-Bud XL

 

Ik heb dus het idee dat hij 2 voedingslijnen door elkaar haalt, maar heb zelf nooit H&G gebruikt dus weet het niet zeker. Hij zelf zegt dat ie het al jaren zo gebruikt en er geen problemen mee heeft gehad....

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die site is al jaren onder constructie. En ja....goed voor de 1 hoeft niet goed voor de ander te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed kan voor iemand wel betekenen dat ie 200 gram p lamp haalt. Dan betekend het nog niet dat ik (of een ander) dat ook goed moet vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heb je hier wat aan... er zijn inderdaad verschillende lijnen, dit is er 1 van de andere heb ik niet...

 

Foto=QD3BNAIA.jpg

 

 

Hij is niet erg scherp, maar hier kan je kijken voor de vergroting al is die ook niet erg duidelijk helaas...

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=DVTQ3JGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey , bedankt. dit was het antwoord. hij gebruikt dus ook dna cel 3 erbij. weet iemand precies wat voor spul dat is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DNA-cel 3 is een bloeistimulator. Deze bloeistimulator zorgt voor celexpansie in de top zodat er meer suikers kunnen worden opgenomen Èn ontrekt gedeeltelijk suikers uit de bladeren en slaat ze op in de top. Deze combinatie resulteert in grotere toppen.

 

Astu :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat doet bud xl ook volgens de omschrijving op de fles

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

DNA-CEL-3 is een bloeistimulator die ervoor zorgt dat het overgrote deel van de suikers niet wordt opgeslagen in de bladeren maar in de bloem.

DNA-CEL-3 onttrekt gedeeltelijk suikers uit de bladeren en slaat ze op in de bloem. DNA-CEL-3 zorgt voor een celexpansie zodat al deze suikers kunnen word opgenomen in de bloem.

 

BUD-XL zorgt voor het suikertransport naar de top toe. Suikers zorgen in grote mate voor de topvorming. Ook de kwaliteit van de bloemen zal toenemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok, maar is het nou de bedoeling dat ze samen worden gebruikt.....of toch niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen ben ik weer bij de shop... moet ik een kweek schema'tje voor je mee nemen van H&G? Wl medium zit je?

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jopie

 

HG heeft voedings lijnen BudXl en DNA

 

BudXL is voor de smaak kweker

DNA is voor de brood kweker

 

DNA cel 3 en bud xl doen het zelfde

 

Woos :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...