Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik had nog een stukje liggen wat ik een beetje heb laten drogen,

ik voel me goed stoned wer.

nu kan ik t probleemloos in een joint roken,

gewoon net als afghaan rolletjes van maken en smoken.

 

stoned again from mother nature!!

greets

lee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

ik wil ook sla-opium proberen en nu ben ik vandaag door het bos gaan fietsen om te kijken of ik het kon vinden. de plant die het meeste op de foto's leek is de foto in mijn gallerij, maar ik betwijfel of dit de goede plant is omdat de bladeren omhoog stonden en niet op de grond lagen. toch lijkt dit blad heel erg op de bladeren van de foto's hier. is dit nou wel of geen gifsla? en als het niet zo is, wat zijn dan de belangrijkste kenmerken waar ik echte gifsla aan kan herkennen?

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik ben vandaag ook op zoek gegaan naar lactuca virosa aan de hand van de foto's op 'BIOdoen'. Deze site geeft gedetaileerde foto's van zowel de hele plant, als het blad en de bloemen. Na niet lang te zoeken vond ik ze al, met gele bloemen en bladeren aan de steel exact als op de foto's die ik had gezien. Deze heb ik net mee naar huis genomen, 2 planten met wortel en al uit de grond getrokken. De wortel begon wit sap uit te scheiden nadat ik deze uit de grond had getrokken.

 

Lactuca Virosa @ BIOdoen

 

Wat mij opvalt alleen, is dat deze plant bijna niet op een paardebloem lijkt (eerder op een boterbloem met andere bladeren en dikkere stam). Alleen de bladeren lijken echt veel op die van een paardebloem, aan 1 plant zitten meerdere bloemen.

 

Helaas is mijn mobiel met camera op het moment defect, dus zal ik binnenkort wel wat foto's met de digitale camera nemen.

 

Ik zal binnenkort nog meer van deze plantjes oogsten. Alleen voordat je in het wilde weg gaat experimenteren wil ik er wel op wijzen dat overdosering van deze plant ook mogelijk is, en dat dit niet echt prettig schijnt te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normale sla bevat dezelfde stoffen als gifsla, alleen dan in een veel lagere concentratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb ik nu wel de goede plant geplukt. het was een plant met grote bladeren en een steel waar bovenaan een soort paardebloemen uitkwamen. er zaten ook zaaddozen aan, waarschijnlijk omdat de plant bijna is uitgebloeid. maar nu wil ik de sla-opium gaan bereiden op lee's manier, maar moet ik dan perse de bladeren drogen?

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet ik eigenlijk niet precies,

het spul wat in de smartshops wordt verkocht is gewoon droog,

maar of t perse droog moet zijn weet ik niet.

de slaopium die ik laatst maakte was met halfdroge bladeren,niet echt droog,

en die slaopium werkt perfect,ik voel m nu nog zitten en heb om 12;30 wat genomen.

 

greets

lee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke thanks man, ik ga het gewoon van natte bladeren doen. kunnen de stelen er ook in of niet? zou je ook een foto van jouw bladeren kunnen posten om zeker te weten dat ik toch de goede plant heb?

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ,mn gallery(onder mn naam)staan veel fotos over de plant en bladeren.

 

greets

lee :)

 

ik ga effe eten,mn pizza is net klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net weer even van 3 planten bladeren geoogst. Om de 5 meter staat 1 plant langs een pad hier.

Ik ga even een thee zetten uit wat verse blaadjes .. zou wel mooi zijn als het werkt :).

 

Edit: Half uur geleden een kopje thee gedronken van de bladeren van 2 planten. Ik kreeg in ieder geval de opmerking 'hoeveel koffie heb jij gedronken?' omdat ik hyperactief overkom. :offtopic En ik voel me ook wel relaxed en vrolijk ... alleen de effecten zijn nog mild.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet veel van gemerkt eigenlijks ... Maar ik moet zeggen, het was ook niet veel blad. Mild voelde ik wel wat, dus ik weet nu vrijwel zeker dat ik de juiste plant te pakken heb. Alleen nog even de dosering een stuk verhogen, ergens had ik gelezen dat ongeveer 30 gram gedroogd blad nodig is. Voor de thee had ik ongeveer dezelfde hoeveelheid grammen ... Alleen dan met verse bladeren :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vanmiddag de bladeren 7 uur laten trekken en nu au bain marie aan het uitkoken.. maar dat duurt scheiss lang. ik ga nu ff pitten en zet me wekker over een uurtje of 2. het water ziet er nu al zwart uit, morgen post ik het resultaat.

 

slaapze

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit eh.. dat duurde lang. ik heb de pan wel 5 a 6 uur au bain marie moeten laten verdampen voordat al het water eruit was, maar het resultaat is er. er staat een foto van de opbrengst in mijn gallerij. het moet alleen nog een klein beetje drogen, omdat ik bang was dat als al het water eruit was de moleculen kapot zouden gaan. morgen gaat het getest worden en ik vertel jullie mijn ervaringen.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke

 

eehm ik wil niet lullig zijn maare ik heb deze plant altijd aan mijn konijn gegeven toen ik klein was zon 15 jaar geleden en plots ging ie dood :P :smoke

heb ik toen van mijn konijn een opium/junkie konijn gemaakt?

gallery_5544_359_4515.jpg

 

ik ga deze plant zeker een keer proberen :wOOt

 

ciao :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sla opium is giftig voor kleinere dieren. Het is dus niet gek dat je konijn er aan dood ging :P

 

Zelf ook wat geprobeerd .. heb het ruim 1 week laten drogen en vermalen tot stukjes van 1 ~ 4 mm groot in een keukenmachine. Hiermee vervolgens paar keer thee gezet, effecten zijn er duidelijk ... maar naderhand word ik nog al slaperig/moe hiervan.

 

Alle delen van de plant zijn bruikbaar ... Ik ga binnenkort zeker meer oogsten, als je deze plant eenmaal kent zie je ze overal als onkruid groeien :smoke.

 

Voor de thee ongeveer 10 gram droge sla gebruiken op een half litertje water ... :wOOt Ongeveer 1 dosis, je kunt ook hoger proberen. Maar dat verschilt per oogst, er zit nogal variatie in de hoeveelheid actieve stoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo''n effect heb t op mij ook,

eerst stoned,en daarna moe,

het kalmeert goed,ik en een maat van mij hebben een paar uur niets gezegd,alleen als t echt moest.

op dit spul kun je ook goed slapen,als een blok.

 

het zou een goede vervanger voor valium/diazepam zijn,

het effect lijkt er sterk op,maar is niet verslavend,wat diazepam wel is,

dat is namelijk''staatsdrugs''verslavend geestelijk en lichamelijk als de hel..

 

greets

lee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit moest ik dus ook eens uitproberen.

Heb in m`n tuin geoogst, 8 uur verwarmd laten staan, ingedampt au bain marie en zwarte prut geoogst. Paar keer wat van dat spul gerookt (sliep er iig erg goed van) en net de hele zooi opgelost in wodca omdat het ook op die manier schijnt te werken. Nu bezig aan glas wijn met opgeloste zwarte drab, wie weet ;-)

Heb foto`s genomen, zal ze binnenkort in m`n gallery plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt,je kan het ook in sterke drank op laten lossen,

dit heb ik nog niet geprobeerd maar schijnt goed te werken.

binnenkort haal ik ook een fles vodka,

dit lijkt me wel goed werken.

 

overigens duurt t wel iets langer voor je wat voelt bij oraal gebruik,

net als met wiet en hasj ook het geval is,

maar ik denk dat t effect dan ook veel sterker is :lol: .

 

ik heb t ook al in een vloetje gerold en er een ''bommetje''van gemaakt van 1 gram,

die sloeg wel goed in,maar pas na 1 en een half uur,maar werkte perfect :wacko:

 

greets

lee :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
space je al?

 

Het spacen valt wel mee/tegen maar als slaapmiddel is het een topper :lol:

Zonet voor de eerste keer een eetlepel van dat wodca-mengsel gedronken (net thuis na de nacht en moet dus overdag slapen) en ik houd jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dit wel vet dat je zo uit de natuur dit kan halen enzo

 

maar moet je het ook echt koken zeg maar kun je niet gewoon de blaadjes drogen en dat door de joint ver kruimelen net zoals wiet ??

 

 

straks bestaan er over een paarjaar geen wiet kwekers meer allen nog gifsla kwekers :lol::D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens de site van die smartshop(ben net wakker ,mn hersens draaien nog op alfagolven,)

kun je de gedroogde bladeren ook roken,maar dan moet je er een stuk of 3 pure joints van gaan roken,

dit lijkt me niet echt lekker :lol: .....

het best is gewoon uitkoken,daarna au bain marie,

daar komt de opium vanaf.

 

er staan zat drugs in de natuur,

1 ervan raad ik iedereen af,dat is de doornappel....

 

ik raad iedereen aan daar nooit mee te experimenteren,

door de doornappel zijn al verschillende mensen het gekkenhuis ingekomen.

ik ben best wel nieuwsgierig naar drugsexperimenten,

heb veel gedaan wat anderen niet durven met drugs,

maar de doornappel,daar waag ik me niet aan.

 

ik heb tripreports gelezen over de doornappel,

mensen die 24 uur lang in een hoekje zitten en er niet wegdurven omdat ze ridders en slagvelden zagen in hun eigen woonkamer......

 

de een dacht door zn vloerbeddeking te worden verzwolgen,

als zijnde het de zee,

 

 

de ander was 72 uur lang waus van de doornappel,en daarna het gekkenhuis ingekomen...

 

slaopium is wel relax spul,daar wordt je relax van,

ik voelde een keer de bass van de muziek door mn oren heen suizen,een apart effect...

 

greets

lee :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk ongestoord kunnen slapen, een eetlepel voor het naar bed gaan houd ik erin :wacko:

Ik wil er later eigenlijk ook hoestsiroop van gaan bereiden, wat thijm, zoethout enzo er doorheen gooien en de wodca verdunnen tot zo`n 10 % alcohol, wel nadat ik de goede dosis heb bepaald :lol:

Geweldig topic, Lee, als je er meer hebt houd ik me aanbevolen mee te experimenteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...