Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
deejay

Problems !!!

Recommended Posts

Ik wou nog even laten weten, dat ik de spint(en trips) onder controle heb, neem olie werkt echt heel goed, 2 van m'n planten staan volop in de bloei, de andere 4 zijn net begonnen(een dikke week), Ik tel de weken niet, maar hou de bruine haartjes in het oog(vind ik persoonlijk een betere methode). Dit jaar was trouwens maar een test omdat ik nog niet zo lang in Spanje woon en de kweekomstandigheden niet goed wist. Volgend seizoen , ofwel purple power ofwel Ice, maar zowiezo female seeds met mijn beperkte ruimte.

 

Bedankt voor alle reacties.

:no

 

ps: bezig met updaten van foto-album... morgen zijn er wat nieuwe fotootjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he leuk om te horen! Nog wel een tip: ook door nattigheid kunnen je witte haartjes bruin worden hoor, dat geeft niet altijd een juist signaal. Binnen uiteraard wel maar buiten is het toch een beetje anders. Dus staar je zeker niet blind op de haartjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o ja btw, van die arduinsteentjes(of hydrokorrels, hoe neem je dat ook weer?) bovenop de aarde gooien, dat doe ik nooit meer, dacht dat het wel een goed plan was om de wortels te bescherming(tegen verbranden), hier in het hete zuiden van Spanje. Niet dus, brengt ongedierte mee, de aarde kan niet ademen enz. Het leek vooral witte vlieg aan te trekken, ik weet niet of iemand anders hier ook zo'n ervaring mee heeft ?

 

he leuk om te horen! Nog wel een tip: ook door nattigheid kunnen je witte haartjes bruin worden hoor, dat geeft niet altijd een juist signaal. Binnen uiteraard wel maar buiten is het toch een beetje anders. Dus staar je zeker niet blind op de haartjes.

 

bedankt voor de bezordheid whazzup, maar het heeft hier al meer dan 5 weken niet meer geregend(sorry ,ik weet hoe het weer bij jullie is dezer dagen, niet om vrolijk van te worden), plus ze staan wel wat beschermd op het terras, fotootjes komen eraan, is wel 's avonds genomen(vanavond), en let niet op de 2 gebogen buds(gescrogd), wegens te hoog groeien en dat kunnen we niet doen (beetje gevaarlijk).

Morgen tijdens de dag zal ik nog wat foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, heb in een paar andere topics er ook al voor gewaarschuwd. De bovenkant van je aarde moet droog zijn juist, dat vinden beestjes niet fijn. Kan dus helemaal geen kwaad om dat te laten uitdrogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whazzup, hoe plaats je nu een foto vanuit je album hier ?

 

edit:

 

Oh cool, ze zijn op pagina 1 te zien van dit topic... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...