Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
doubleG

Colombiaantjes

Recommended Posts

'ndag. ik en een maat hebben ons gisteren voor de eerste maal gewaagd aan paddo's! hij was er gisterenmiddag omgeweest. de vrouw had hem "om es te trippen" colombiaanse paddo's meegegeven. wel maar 1 portie. die hebben we netjes geknabbeld en naar binnen gespeeld. wij maar wachten tot we er iets van voelden, maar :rofl het was een portie van om en bij de 35 gram. hoe kan het dat wij nooit iets gevoeld hebben? chance dat ik nog wat wiet bij had, of het werd wel een hele droge avond :rofl :rofl

wie weet raad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je erbij gedronken? Cola, sinas, andere frisdrank of thee met suiker enz? Of andere dingen met suikers gegeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ze in de smartshop gekocht? En allebie 1 portie of samen 1 portie? Kan zijn dat jullie gewoon hele zwakke paddo's hebben meegekregen of dat jullie helemaal geen paddo's hebben meegekregen.

 

Suiker heeft trouwens totaal geen invloed op een paddotrip, zou niks uit hoeven te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je ze in de smartshop gekocht? En allebie 1 portie of samen 1 portie? Kan zijn dat jullie gewoon hele zwakke paddo's hebben meegekregen of dat jullie helemaal geen paddo's hebben meegekregen.

 

Suiker heeft trouwens totaal geen invloed op een paddotrip, zou niks uit hoeven te maken.

 

jep uit de smartshop heksenketel.

we hebben 1 portie met 2 gedeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste DoubleG,

 

Jammer dat je niets van de paddo's hebt gevoeld. Maar geen nood, je bent geen uitzondering.

 

Ik hoor wel eens vaker (waaronder op dit forum) van mensen die de eerste keer niets voelen. Dit kan een paar oorzaken hebben:

 

1) de Kwaliteit van je paddo's

De ene paddo is sterker dan de andere. Jij hebt een half potie genomen (wat ik voor elke eerste keer aan zou willen raden). Maar je kunt nou eenmaal niet van de buitenkant zien hoe sterk een paddestoel is. Colombiaantjes zijn in mijn ogen een middelmatig sterke paddo's. Wel een mexicaanse soort, maar zeker goed voor de eerste keer. Had je verse of gedroogde?

 

2) Lichamelijke toestand

Een optimale toestand van je lichaam garandeerd een goede trip. Wil je eens een lekker avondje trippen, zorg dan dat je goed uitgerust bent, en minimaal 3 uur van tevoren niets hebt gegeten. Suiker heeft geen effect op je trip. Ook moet je ergens lekker relaxed kunnen zitten. Bedenk ook dat lichaamsgewicht een rol speelt bij de hoeveelheid paddo's die je moet nemen. iemand van 50 kilo heeft de helft minder nodig dan een persoon van 100 kilo om hetzelfde effect te bereiken.

 

Het is zo dat psilocybine pas echt effect heeft, wanneer men zich aan het gevoel overgeeft. Dit heeft ook weer te maken met je lichamelijke toestand. Ik zou zeggen, wanneer je echt nieuwsgierig bent naar het gevoel, probeer het dan nog eens een keer. Neem een ander soort paddo. Wel het liefst mexicaanse en kijk wat het met je doet. Neem hiervoor de bovengenoemde feiten mee.

 

Tis zeker niet zo dat ik je maar wil stimuleren om het nog eens te proberen, maar mocht je dat willen, maak dan niet de fout om in een keer een hele portie paddestoelen naar binnen te werken omdat "je er vorige keer niets van voelde".

 

Paddo's doseren moet je zelf aftasten. Pas na een aantal keer kun je voor jezelf echt zeggen wat je gewenste niveau is.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...