Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kalechief

The Size Of Oure World

Recommended Posts

Je blijft je over de grootte van alles verbazen he, het hele universum ed

 

Wist je dat: er meer sterren/planeten in het heelal zijn dan zandkorrels op deze aarde! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

iihh, heb nooit geweten dat de aarde zo'n klein bolletje was joh?! :rofl

k wist wel dat de aarde in vergelijking met de zon helemaal niks was, maar dat het zo erg was, nee..

k vind dingen over het heelal enzo altijd wel interessant.

heb vroeger ook heel vaak uren door een telescoop staat kijken en heb echt hele mooie dingen gezien.

maargoed, weer wat bijgeleerd dus!! :rofl

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Miss_J breintje is zojuist geexplodeerd. Moses Kriebel!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zag een tijdje geleden een programma, daarin zeiden ze dat de kans dat wij de enige levensvormen in dit heelal zijn een getal met vele nullen daarvoor is 0,0000000000000000000000000000000001 :rofl zoiets mischien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha heb een site voor jullie daar staan zo veel vage dingen op , ben je nog maanden zoet mee om te lezen.

Heel veel vage onderwerpen , lees en JUDGE YOURSELF.

 

http://www.crystalinks.com/index.html

 

:rofl :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
zag een tijdje geleden een programma, daarin zeiden ze dat de kans dat wij de enige levensvormen in dit heelal zijn een getal met vele nullen daarvoor is 0,0000000000000000000000000000000001 :P zoiets mischien

 

heb er net iets over gedropt hier op het forum dacht bij ''nieuws en media :6 planten 1 teveel.''.. over dat we niet aleen zijn..

ik weet t al... slik... :rofl

 

Check ook dit filmpje over de Powers of ten. Yep, de nietigheid van de mens in verhouding tot de eindeloosheid van het universum... :rofl

 

pfffffff geen wonder dat wij hun niet hebben gevonden kijk hoe klein wij zijn hahahahhaa

ik dacht altijd vna dat zal we mee vallen maar daimn we zijn nog kleiner dan een molekuul als die helemaal is uitgezoemd :rofl

dat ze maar snel iets anders verzinnen dan die stomme motoren op olie

de snelheid af van de massa van het object is E=mc2

 

misschien moetten ze meer gaan kijken naar die zwarte gaten in de ruimte.. waar de zwaartekracht zo zwaar is dat zelfs het licht niet ontsnapt!

reist een stuk sneller

250px-Zwart_gat.jpg

Wormgat-demo.png

 

maar als de wereld zo klein is waarom kom ik dan steeds de zelfde vervelende mensen tegen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff, niet te veel over peinzen, je hebt dan nog die kut vraag, waar stopt het, hiervan krijg ik tranen in m'n ogen, echt waar, das echt kut toch! dat je dat niet weet, kzal dat toch eens moeten uitzoeken, oftewel moet je om het antwoord te vinden 1 gram van elke drugs nemen op de wereld :wOOt Dat kan weer niet maarja.

 

 

 

pff voel me opeens slecht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name=hey kerel echt een relaxte link! wij zijn al nanotechnologie man.... misschien bestaan er ook wel wezens waarvan het geultje van een vingerafdruk 2 kilometer diep is ofzo... :no :) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...