Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rataplan

Indoor Lowryder Kweekje Onder 2x 600 Watt

Recommended Posts

Guest Miss_J

Dat is een goede conclusie voor de tl-kwekers onder ons, Rataplan. Ben benieuwd naar je rookverslag zodat deze mensen helemaal een goede keus kunnen maken.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al meerdere malen naar lowryders zitten kijken, maar blijf horen dat het toch niet het beste rokertje is. Naar mijn idee kan je toch ook een soortgelijk resultaat krijgen met een normale soort die je direct onder 12/12 zet.

 

Ik ben erg benieuwd naar hoe het rookt, maar wel prachtige planten en die opbrengst is zeker niet slecht voor 8 weken werk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo, die zijn behoorlijk biggie geworden moet ik zeggen.

de lowriders die ik ken zijn niet meer dan 25cm hoog.

heel mooi rata!! :)

blijf je zeker volgen.

succes

 

-grz- Cannakid

 

Eenmaal in de handen van een goede kweker (met een tensiometer) worden ze alsnog groot blijkt wel . Waarschijnlijk zouden deze planten op steenwol niet eens groter worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb al meerdere malen naar lowryders zitten kijken, maar blijf horen dat het toch niet het beste rokertje is. Naar mijn idee kan je toch ook een soortgelijk resultaat krijgen met een normale soort die je direct onder 12/12 zet.

 

Dat denk ik zeker ook als je een snelle indica achtige plant pakt .

 

Rata's hier gebruikte methode is de snelste weg van zaad tot oogst . De zaden zijn direct de grote bak grond ingegaan en nooit overgepot en later niet getopt . Er is dus niets geweest wat de planten vertraagde dit in combinatie met goede waterhuishouding levert een optimale ontwikkeling .

 

Met een krachtiger ras moet het ook zeker geen probleem zijn om de mannen er tussenuit te halen en later toch een vol veld te hebben. Ik denk dat je met een ras als Double fun maar één week extra nodig hebt of nog niet eens 1 week met als verschil dat je dikke loodzware buds gaat krijgen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteindelijk bleef er toch nog 382 grammetjes droog over,de smaaktest en hiervan de eerste indruk zijn zeer positief,licht zoet met een citrusachtige nasmaak,met enkele mensen geprobeert en samen kwamen we er uit dat dit wietje nu net niet het allerbeste was,maar toch verbazend beter scoorde dan bv power plant qua smaak,een lekker stoned gevoel,geen prikkelende keel,neen valt zeer goed mee,krijgt zeker 7/10 en geloof me,sommige soortjes geef ik maar een 4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokeze rataplan :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter laat dan nooit .. Mooi en leerzaam verslag rataplan, zoals we trouwens gewoon zijn ! :wOOt

 

 

Alleen jammer dat je nu minder van je laat horen. :( De mooiste en leerzaamste verslagen komen toch wel van jou als je't mij vraagt.

 

rataplan for PRESIDENT ! :no

 

grtz,

Tjieler :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...