Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Flipmode

Hoe Goede Hasj Herkennen

Recommended Posts

Goeden dag allemaal. :smoke

 

Ik heb een vraagje, deze past niet goed in dit forum, maar ik denk dat veel mensen hem hier wel kunnen beantwoorden.

 

Waar kan ik goede hasj aan herkenen..

Moet het hard of zacht zijn..

Heel donker of juist niet..

Nog ergens anders naar kijken?

Of is het gewoon een kwestie van smoke en kijken of je het lekker vind?

 

Deze vraag stel ik omdat ik bij iemand kan inkopen, maar geen zin heb om goedkope troep te kopen.

 

Alvast bedankt,

 

Flipmode :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

een stukje branden,er moet witte rook vanaf komen,

zo niet is t rommel.

voor de rest is t eigenlijk ervaring,een goede neus en weten hoe goede hasj er uit ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bekijk het met een microscoop, je ziet dan echt de structuur van hash.

 

Soms zie je klein blad, trichomes enzo.. de hash is dan zeker nog wel te roken maar is van mindere kwaliteit!!

 

suc6.

 

(zal morgen ff wat pics van icmag hier posten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je aansteker er een paar mm vanaf houdt moet t gaan bubbelen....if it aint bubble, it aint worth the trouble... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel hassies zoveel truckies.

De ene hasj is licht de andere is donker,de ene bubbelt de andere niet.

 

Met een microscoop kun je een hoop zien en de truuk van lee is ook een goeie handigheid.

 

Reuk gevoel en ervaring doen de rest

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien naast deze dingen even een stukje d'r af brokkelen en oproken, heb je gelijk een idee van smaak, geur en uitwerking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze vraag stel ik omdat ik bij iemand kan inkopen, maar geen zin heb om goedkope troep te kopen.

 

Denk ook aan het spreekwoord, goedkoop is duurkoop.

Hoop dat het in deze niet opgaat maar goed opletten wat je dus "goedkoop" koopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me aan bij Lee omdat ik zoals velen geen microscoop heb staan. :smoke Als je van een stukje hasj een dun rolletje draait tussen je vingers en je steekt het puntje van dat rolletje aan terwijl je er een stukje wit papier boven houd, kun je aan de hoeveelheid roetneerslag op dat papiertje zien of er veel rommel in die hasj zit. De as aan dat rolletje zou ook egaal grijs moeten zijn en niet vet en zwart ofzo, dat duidt op een slechte verbranding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So das een moeilijke .

Ik had een hoop kleine toppies de laaste x die ik allemaal bewaard had en in gevroren.

 

Dit heb gezeefd op een panty, tering klus maar er kwam wel een beetje skuff vanaf(ik had vuil 2ons) . Dit heb ik geperst zoals mad in ze topic had beschreven , dus op de oude manier..

 

Totaal had ik er maar een gr of 30 van af gehaald. Toen ik het ging persen met de strijkijzer ging het gewoon goed. Ik denk zelf dat ik het niet lang genoeg er onder heb laten liggen, maar toen ik klaar was zag ik nog een beetje dat het skuff was.

 

Ik heb het gewoon verkocht, en het mooie ervan is dat ze me de andere dag op belde mom te zeggen dat het onwijs sterk was en lekker om te roken. Ook was het geen vieze lucht als je er aan rook, eigenlijk gewoon een wiet lucht.

 

Dus je ogen kunnen je bedriegen denk ik :smoke

gr ertr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...