Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mark32

Opgepakt! Wat Nu?

Recommended Posts

Hey luitjes,

 

Vorige week ongeloofelijk veel pech gehad, de blauwe mannen aan mijn deur gehad. Erg ontzettend veel pech het stond er namelijk nog maar een week!!! Verder geen rare dingen gedaan, geen stroom afgetapt ofzo. Verder was het wel een beetje prof ingericht, 2 x 12 lampen, 380 plantjes in totaal.

 

Mijn probleem is nu, komen die eikels nog wel eens terug om te kijken of je niet weer wat hebt staan? Wie heeft dat wel eens meegemaakt? Of heeft enig idee hoe het zit.

 

Ik zou namelijk graag weer wat willen neerzetten niet zo groot (8 lampen maximaal) om uit de kosten te komen. Maar ja als ze naar 2 maanden weer voor de deur staan heb ik een nog groter probleem.

 

Alvast bedankt voor jullie input!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze toch zeker wel een keer terug zullen komen om te inspecteren!

Dat is bij ons iig wel.

Maar hoe zijn ze erachter gekomen? Overlast van de buren ofzo?

Wel balen...

 

Jahbless :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vrees ook dat ze je nu in de gaten houden.. Ik zou ook wel eens willen weten hoe ze er achter zijn gekomen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat kut voor je man, ik zou het ook niet aanproberen om alles nog een keer op te gaan zetten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach volgens mij vertelde TAW dat hij al 2/3 was gepakt en hij pookt gewoon door :D :bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat ze toch zeker wel een keer terug zullen komen om te inspecteren!

Dat is bij ons iig wel.

Maar hoe zijn ze erachter gekomen? Overlast van de buren ofzo?

Wel balen...

 

Jahbless :bier

Het is een koophuis dat al langere tijd in de gaten werd gehouden, en nu ik het heb gekocht kwamen ze binnen doordat de vorige eigenaar in de gaten werd gehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Huh? :bier

Op basis van de vorige eigenaar kunnen ze toch niet bij jou komen kloppen? Wat heb dat nu met mekaar te maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja inderdaad, beetje vaag :bier

ik weet het, ik snap er zelf ook niets van, maar er zijn meerdere huizen "bezocht" op diezelfde dag, en het was al een jaar een voorbereiding, en toen woonde ik er dus niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar om even op je deurtje te kloppen hebben ze een zoekings bewijs nodig, dat is iets dat niet per locatie (huis of pand o.i.d.) word uitgeschreven. Een huiszoeking is gericht aan de eigenaar van het pand, bij entree moeten ze dit laten zien al vorens binnen te treden. Zoals ik je verhaal nu lees was het bevel gericht aan de vorige bewoner en hadden ze dus nooit bij je naar binnen gemogen :bier .... Ergens hoop ik dat ik dit verkeerd begrijp.. als dat niet zo is had je misschien bij de duer het papiertje even beter moeten bestuderen...

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, dat wordt een vette boete. :bier (maar ja dat weet je als je met zulke aantallen gaat zitten!) :D

 

Vind het ook niet echt jammer dat je gepakt bent,want mensen met zulke aantallen(lampen & planten) maken de(onze) hobbykweek kapot. :D

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ fotograaf ....

 

Das wel hard van je ...

Ik heb er meer dan 2 is ok ?

 

En minder dan 20 .... :bier

 

Wat ik belangrijker vind is dat iemand geen steun moet trekken als ie pookt ....

Daar begint een goede verdeging ! Dan het stelen van stroom ....wat in huis past blijft een huis.

bedrijfspandjes en loodsen zijn inderdaad altijd fout.

 

 

Nou ja Mark32 ....

 

Mijn allerbeste maatje Swum is een dag later weer begonnen, ze hadden enorme haast en konden geen daglicht vinden.

Dus lieten ze de natte aarde de vloer de stekkerdoezen het houten raamwerk en de waterleiding zitten ... het was een opruim actie dor de wijk.

Binnen 24 uur was het hok weer ok.

Tot vandaag de dag gebruikt die sukkel nog steeds die gepofte kit van vrienden om zo snel mogleijk de huur te kunnen betalen.

 

Het is of op straat leven op risicos nemen.

 

We zijn nu bijna 4 jaar verder ... zonder Prozac of Oxezepam leeft hij verder ...

 

Succes ik heb nog een PH meter te pof ....

 

Groetjes

 

The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

pech mark32 :wOOt

 

der zijn genoeg gevallen waar ze gewoon weer doorstarten,maar het blijft een gok.

het onderzoek naar die pipo is waarschijnlijk afgerond :D dus ja..

 

 

fotografe :D

 

 

er zijn ook mensen die graag een jointje roken zonder dat ze zelf willen of kunnen kweken.

 

die kopen hun lekkers in een coffeeshop,welke op z'n beurt wél effe bevoorraad moet worden :bier

 

 

 

 

beetje egoistisch om deze blowers zo te kakken te zetten.

 

vind het als kweker tenenkrommend om zon onzinnige reactie te lezen tewijl mark in de sjit zit

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een koophuis en je bent zelf eigenaar?

 

Hadden ze een huiszoekingsbevel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mja, dat wordt een vette boete. :bier (maar ja dat weet je als je met zulke aantallen gaat zitten!) :wOOt

 

Vind het ook niet echt jammer dat je gepakt bent,want mensen met zulke aantallen(lampen & planten) maken de(onze) hobbykweek kapot. :D

 

 

kusjes fotografe

 

 

Belachelijke reactie :D

 

Moet iedereen zich soms aan jouw aantallen houden?

Dit terwijl je zelf ook in overtreding bent.

 

Jij bent vast zo'n type die zelf 140 km per uur rijdt en alles wat harder rijd vervloekt :(

Ik heb een bloedhekel aan dat soort lui.

 

Kusjes Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt kans dat de gemeente/energiebedrijf met een K..smoes proberen binnen te komen.

 

Zou als ik jouw was minimaal een maand of 2 wachten, voordat je de gok weer neemt

En ik weet niet hoe het met je buren zit, maar hou daar ook rekening mee

 

Zodra je ook maar iets "verdachts" doet zijn er altijd schijnheilen die het nodig vinden om te bellen.

 

Wat je ook doet het blijft riskant, ze hebben je immers al te pakken gekregen toen je nog maar een weekje bezig was.

 

Suc6 Verder

 

 

 

 

Vind het ook niet echt jammer dat je gepakt bent,want mensen met zulke aantallen(lampen & planten) maken de(onze) hobbykweek kapot

 

 

Ben hier volkomen mee eens als een andere de dupe ervan wordt, zoals een huis en/of loods die verhuurt wordt en compleet naar de K.... wordt geholpen door de kweker. Denk dat jij dat ook bedoelt..... en dan idd geen medelijden mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jongen zit verdomme in zijn eigen (koop)huis te kweken :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is K.......... vooral al dat werk.

 

We hebben ook de grotere kwekers nog nodig, denk niet dat de hobbykwekers de coffeshops kunnen bevoorraden waar we zo graag komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch blijft het verdacht ...

 

Hij koopt he3t huis van een ex poker kennelijk ..

 

Waarmee betaal hij dat ?

 

En binnen een week wordt ie geschaakt ... was het hok al gebouwd toen jij de woning kocht ?

 

Tot hoors

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ook geen probleem of je er 5 hebt of 1000. het is gewoon klote als je hangd.

Vaak is het mis gunnen, dat je word gepakt. Er is altijd wel weer zo,n hond die je moet verraaien.

 

En de hele grote hokken gaan meestal toch voor de export :bier

 

 

sterkte mark.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja wat jullie van mijn "mening"vinden zal me een worst wezen! :bier (zeg gewoon wat ik denk & soms komt dat ietwat bot over,maar is zeker niet zo bedoeld) :(

 

Heb de (eigen) kweek tenonder zien gaan door dit soort fratsen. :smoke

 

Ben nog uit het positronics tijdperk, dat zal het wel wezen. :D

 

kusjes fotografe

 

 

ff toelichten:

 

 

TAW wrote:

Das wel hard van je ...

Ik heb er meer dan 2 is ok ?

 

En minder dan 20 ....

 

Het is maar wat het je waard is? :D

 

Wat ik belangrijker vind is dat iemand geen steun moet trekken als ie pookt ....

 

Denk dat er dan wel andere zaken zijn die werken(dat oa) & als je grootschalig bezig bent .... :smoke (bedoel wie weet nou niet dat r razia op deze soort kwekerijen bezig is!) moet je de gevolgen .....

 

Ronzor wrote: die kopen hun lekkers in een coffeeshop,welke op z'n beurt wél effe bevoorraad moet worden

 

 

Die "zogezegde" grote kwekers nemen het niet zo nauw met bestrijdingsmiddelen ed,dus of die nou de coffeeshops moeten bevoorraden! :unsure: (gelijk antwoord voor Snsie) :P

 

Tokkie wrote: Jij bent vast zo'n type die zelf 140 km per uur rijdt en alles wat harder rijd vervloekt :D

 

ik rijd nooit hard,waarom zou ik dat doen dan? :wOOt (stoer?) ;) (ik ben geen tokkie) :D

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben nog uit het positronics tijdperk, dat zal het wel wezen. :bier

 

Ik ook, de man achter dit forum ook, ik waardeer je waardes en je menig uiteraard.

Swum's moeder heeft wel eens 20 lampies opgehangen om de hypotheek aftelossen en dat vond Swum ernstig fout.

Ze blowt niet eens .....

 

Daarom gaat Swum wel een stukkie met je mee, Swum is wel blij dat zijn moeder nooit is gepakt.

De grens tussen commercieel en broodkweker wordt steeds vager en dunner.

Swum streef naar eerlijke manier van poken, zonder uitkering zet Swum zichzelf in een commercieel hoekje.

 

Dat maakt Swum geen crimineel noch een broodpoker, Swum is een prostituee zonder vergunnig.

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...