Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

p@trick

Hoeveel Is Haalbaar

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Is het mogenlijk om in een hok van (l)2mx(B )2,20mx(h)2m met 5 600wat lampen en 4pp onder elke lamp rond de 2 a 2,5kilo te halen.

er hangt een 3600kuub filter een 2000kub afzuiger en een 1000kuub inblazer. dit kan eventueel nog veranderd worden naar hoger.

 

Graag hoor ik jullie reactie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is haalbaar... Een beetje kweker pakt zo'n 500 gram per lamp(600w). Als je hier een verslag maakt kan je ook nog tijdens je hele kweek pointers krijgen van de andere kwekers hier, iets wat de opbrengst ook weer ten goede komt :bier

 

Je afzuiger is iets aan de lage kan voor 5x600w zou ik minimaal 2500 m3 pakken liever 3250m3 met oog op de warme zomer. Dit kan je filter ook makkelijk aan dus np. Wel even je inblaas iets groter maken dan hé...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je de planten dan wel langer in de blie moet houden om het veldje mooi op te vullen en je planten toppen/scroggen. Of anders iets meer planten zetten. Ik zou ook denken aan cooltubes in zo'n klein hokje met 5x 600 watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus 1pp kan 125gram opbrengen. Zit ik dan nog aan een bepaalde hoogte voor de plant.

 

Het is niet de plant die het gewicht maakt maar het licht dat je boven de plant hangt. Zo weinig planten op 1m2 zal ook betekenen dat er langer voorgegoeid moet worden dan normaal om optiaal gebruikt te maken van het licht. Ook zal je je planten minimaal in 25 liter potten moeten gaan zetten, groter = beter.

En zo zijn er nog een berg dingen die cruciaal zijn om het op deze manier te laten lukken. Ik zou zeggen lees eens een aantal topics door en trek je conclusie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu gedraait met 5x 400wat en 4pp onder een lamp. Nu heb ik zo een 1,2kilo hehaald. heb ze 40cm voor gegroeid en zijn rond de 80/90cm geworden. ik heb ze verders niet getopt niet gedieved of wat je dan ook nog maar kan doen. ze stonden in 15liter potten. Ik zelf had dus eenbeetje het idee dat dit wel het max was van de plant. Maar de gs zei dat je met 5x 600wat wel 2 tot 2,5 moet kunnen halen op deze manier vandaar dat ik het hier vraag. Ik wil dit best gaan proberen Maar dan zou ik graag van jullie een aanzet willen krijgen hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken. En daarna de betreffende topics daar over lezen. Ik zit nu al geruime tijd op het forum telezen en ken al een hoop topics. Maar als je niet weet welke metode je het best hier voor moet gebruiken heb je er verders niets aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het niet wat overdreven 5 x 600W in die ruimte?

denk dat je met 4x 600W al elk plekje overbelicht :bier

tevens wordt het er weer een stukkie warmer van in je hok.

denk wel dat je 2-2.5 KG kan halen uit je hok. dit kan je ook met 4x 600W halen. denk dat die 5e lamp niet veel verschil maakt. ik heb natuurlijk nog niet je opstelling gezien, maar ik concludeer dit aan de hand van vuistregels. je moet er gewoon voor zorgen dat je een mooi egaal veldje krijgt door bijvoorbeeld te toppen en te scroggen. een goede opbrengst moet dan haalbaar zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 (of 4) weken voorgroei,

tydens de voorgroei 2 a 3 keer toppen,

grote liter potten van zo''n 25 liter gebruiken zoals stijlloos al eerder zei,

9 weken laten bloeien,

de ph en ec in de gaten houden,

goed lezen op de site en vragen als je iets niet weet of over twijfelt.

dan moet je met 5 x 600 watt en de 20 pp's een kilo of 2 toch wel halen,kan meer zelfs maar dan moet alles 100% goed gaan.

greets

lee

:bier dit ben ik nu aan t doen van mn eigen wietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...