Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dragonlover

Bruine Haren

Recommended Posts

ik heb even een vraagje

 

mijn plantjes staan zondag 5 weken in de bloei.

maar ze hebben nu wel al heel veel bruine haren hoort dat zo?

ik heb echt geen idee :bier

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Da's wel vroeg volgens mij. Ik zat gister toevallig net naar de planten van Bosnimfje te kijken op 7 weken en die hadden nog geen enkele.

Maar weet niet hoeveel verschil er tussen soortjes is. Misschien is het handig om de pics van anderen eens te bekijken ter vergelijking. Ik weet nog dat ik in mijn eerste keer topic ook melding maak van de eerste bruine haren. Die waren ook vroeger dan ik dacht maar het waren maar enkelingen.

 

Maar bruine haren zeggen niet alles he? Probeer eens met een loep naar de trichomen te kijken, bij niet-rijpe wiet zijn die glashelder. Als ze melkwit worden dan is de wiet aan het rijpen. En als je daarbij ook nog amberkleurige trichs ziet dan is ze bijna klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een vraagje .....komt t door de voeding dat de plant bruine haren krijgt en hoe kun je dat voorkomen ?

zit nu in week 6 en ze beginnen bij min nu ook bruine haartjes te krijgen ...!!!!! kan ik er wat tegen doen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier 2 foto's van toppen kan iemand mij vertellen hoever ze ongeveer zijn.

ze staan zondag vijf weken in de boei maar voor mij ogen ze alsof ze al verder zijn.

op de foto's lijken de bladeren wat bruinig maar dat is niet het geval.

 

hoever

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Nou, als ik ze zo zie dan liggen ze gewoon op schema en moeten ze echt nog een paar weekjes. Ze moeten nog wat uitzetten en zien er nog behoorlijk fris uit. Zo zie je maar dat bruine haren niet alles zeggen!

Lekker wit worden ze al wel :bier

Gewoon lekker doorgaan.

Ik zou wel overwegen om ze te gaan voeden op dit punt. De grond is nu uitgeput terwijl de planten nu juist op hun piek komen qua voedselbehoefte. Een fles goede allround voeding zonder al te veel andere poespas kost niet zo vreselijk veel en zal je er tienvoudig uithalen in het resultaat. Boosters en zo is niet vreselijk noodzakelijk maar zoek eens een goede allround voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel hehe nu kom ik ergens :D

die voeding komt voor mekaar maar heb je een adviesje welke ik het best kan gebruiken.

ik moet toch naar de growshop dan kan ik meteen wat meenemen.

 

ik moet zeggen dat ze inderdaad wel goed gaan alleen zijn ze niet zo groot geworden dan dat ik gedacht had maar dat is niet zo erg want zo kom ik toch nog bij mijn cv ketel.

de plant hoeft niet groot te worden als de toppen maar goed gaan :bier

 

toch wel fijn dat er ook nog een paar meiden hier op het forum zijn ik dacht eerst dat ik ongeveer de enige was :D

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van mij vroeg mij om even een vraag hierover te stellen (sorry dat ik je topic misbruik)

De plant begint nu bruine haartjes te ontwikkelen, (week6) en hij vroeg zoch af hoelang het nu nog maximaal kan gaan duren eer ze rijp zijn.

 

Dus de vraag is: Hoelang duurt het voordat de plantjes klaar zijn als de eerste bruine haartjes nu zichtbaar zijn?

Gewoon een indicatie.

 

Ik zei al 80% = oogsten en dat het ook te maken heeft met het soort wiet hoe lang het gaat duren.

 

Hij wilde toch dat ik het hier even vroeg,

dus bij deze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zit in week 6, haal een litertje bloeivoeding en pk 13-14. heb je geen ec meter, neem dan denk ik de halve dosering van wat op het etiket staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

smakelijk gesuikerd. njummie ..

 

Heb geen ervaring maar m'n instinct zegt nog minstens 2 a 3 weken. :bier

 

 

greetz tjieler :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die mogen nog wel een paar weken.

 

Geef ze de tijd om rustig af te rijpen,dit zal de smaak en high ten goede komen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

allereerste wil ik even zeggen dat ik geen man ben maar een van de weinige meiden hier :smoke

 

wat betrefd de soort tja das een goeie het enige wat ik weet is dat het een witte soort is en het is ook iets met white maar het is geen white widdow.

 

nou we laten ze dus nog maar even rustig hun gang gaan en nog wat voeding erbij en dan zullen we vanzelf zien wat het eind resultaat onder tl gaat worden.

 

oh ja groentje27 maakt allemaal niks uit het gaat toch over bruine haren dus wie hoe wat en waar maakt niks uit.

 

groetjes dragonlover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...