Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Purple Power guerrilla

Recommended Posts

dat zijn distels hahaha geen brandnetels

 

wij noemen dat ook brandnetels omdat ze gewoon prikken maar iedereen weet wel dat ze niet zo heten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
wij noemen dat ook brandnetels omdat ze gewoon prikken maar iedereen weet wel dat ze niet zo heten :smoke

bij ons niet gwn distels of pleikeiten maar das boeren taal dat zeggen ze in landelijk amsterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik noem het leiver stel klote dingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo word het het vaakst genoegm maar op het forum hou ik het zo beschaafd mogelijk ;)

 

Maar wij dus gisteren naar de lokatie om half 11, we lopen ene stuk het weiland in om te komen war we moeten wezen, zie ik dar opeens de boer lopen dus me maat wou rennen maar ik zeg als je nou rustig blijft lopen net als mij weeet die nooit dat we ergens voor komen. Zo gezegd zo gedaan.

Volgende dag wezen checken of die wat gevonden had en het stond er gelukkig nog. gelijk weer de fles water meer met gazonmest erin erop leeg gegoten dus die kunnen weer 3/4 dagen vooruit omdat het weer ietsje minder word met het weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig maar canna dat hij het niet gevonden heeft, nu maar hopen dat hij het nooit vindt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je dit avontuur verfilmen later, of er een spannend boek over schrijven?

 

igg veel suc6 met de kweek rambo ;)

 

Kusjes eric

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ga je dit avontuur verfilmen later, of er een spannend boek over schrijven?

 

igg veel suc6 met de kweek rambo ;)

 

Kusjes eric

 

hehehe denk het niet.

Maar rambo's zijn we zeker ;) ;)

 

volgende keer weer een foto update vers van de pers rechtstreeks op de lokatie.

 

tot zover.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie zijn echt "bad bitches"zeg ;)

 

succes ermee

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites
jullie zijn echt "bad bitches"zeg ;)

 

succes ermee

 

Groeten,

 

hehehe yeah baby ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn dus net weer naar de lokatie geweest, we wouden voorom lopen zeg maar want je kan er van de voorkant bij komen maar ook via de omloop weg naar de achterkant.

De boer was weer aanwezig hij had ons niet gezien, of wel maar dat hem niks was opgevallen omdat we gewoon voorbij liepen op de stoep. dus wij omlopen en toen nog een stukje voorbij gelopen tot we overzicht op het weiland hadden; niks te bekennen.

Dus wij via de achterkant erin lopen naar de lokatie en steeds in de openingen in de struiken ff erin lopen en voorbij de lokatie kijken of de boer in zicht was, dit was dus niet het geval dus wij continueren onze reis naar de lokatie. We dachten bij onszelf het heeft flink geregend de laatste paar dagen dus als we nu een keertje watergeven overslaan is dat niet erg. zo gezegd zo gedaan.

Dus we komen aan op de lokatie, de planten zijn wel 2/3 keer zo groot als op de laatste foto. in een snelle blik bekeken we de planten van een afstandje en toen zijn we weer plijte gegaan, het ging ons deze keer om het bewijs dat de plantjes het goed maken. dus once again mission acomplished.

 

tot zo ver ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie hebben wel boervrees he!? ;)

 

als je tijgert, en misschien een heus legerpak aantrekt, heb je nog minder kans om opgemerkt te worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik las dat je gazonmest gebruikt? Vind je dat niet een beetje zonde?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik las dat je gazonmest gebruikt? Vind je dat niet een beetje zonde?

 

hoe bedoel je zonde? niet goed dan?

 

mest is mest toch?

 

jullie hebben wel boervrees he!? ;)

 

als je tijgert, en misschien een heus legerpak aantrekt, heb je nog minder kans om opgemerkt te worden...

 

hehe, wet trekken al on opvallende kleren aan ;) maar wat zou jij doen, de boer mag tog niet weten dat je planten vlak naast zijn landgoedje hebt staan, iedere boer weet welraad met wat wietplanten.

Dus beter voorkomen dan genezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net nog even naar de lokatie geweest want ik moest gewoon wat foto's hebben ;)

 

Ik denk dat ik vanavond nog ff met de colafles erheen ga ff bewateren want ik denk dat ze het wel nodig hebben aan de planten te zien de blaadjes trekken iets "teurg" zeg maar maar oordeel zelf maar ze gaan echt als een kanon daar tussen al die planten de warmte word daar lekker vastgehouden dus lekker broeierig. maar geen geouwehoer meer het is tijd voor wat foto's!! ;)

 

 

Purple 1:

pict00328dd.jpg

 

pict00347tv.jpg

 

Purple 2:

pict00248vy.jpg

 

pict00282if.jpg

 

en wat vinden jullie ervan? gaan lekker tog ;)

 

tot zover...

 

Cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een geruilla kweek man wou je zeggen dat ik hem naar binnen moet halen?

lamp gaat niet door omdat mensen die ik ken gepakt zijn, dus ik doe het nog ff rustig aan zonder lampen.

ik laat ze lekker staan.

 

@ second:

 

Laten we dat maar niet hopen haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan er goed bij ;) ik ga binnenkort ook een guerrilla kweek starten met stekjes die ik al heb gemaakt . Ik ga zo'n 20 stekjes in een bos neer zetten , niet met de fiets berijkbaar ong. 1km lopen bij een open plek met een riviertje erlangs voor water.

 

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan ze wel vol in de zon? vind het ook een beetje langzaam gaan...

 

en ik meende wat verschrompeld blad te zien...klopt da?

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

SWEET ;)

 

Guerrilla vind ik het leukst.

Niet dat tuin saai is maar met Geurilla hoef je je niet zo druk te maken

om het wetelijk toegestane maximum.

 

Heb dit jaar 3 lokaties opgezet. Op de grootste heb ik 20 staan nu.

werk met stekjes dus hoef me gelukkig niet druk te maken om man/vrouw gebeuren.

Ze hebben genoeg wortels om het water zelf te regelen dus ga maar 1 keer in de week langs

 

hoop dat het je een beetje gaat lukken.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...