Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tokkie

Dierenmishandeling

Recommended Posts

Kan ik geen seconde naar kijken :D

Verlies je je laatste sprankeltje hoop in de goedheid van de mens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmpje (nog) niet gekeken, maar dierenmishandelingen vind ik sowiezo zwak, heel zwak! Leed vermaak hebben tijdens het verminken van dieren? Achter slot en grendel die lui! Het maakt alleen maar agressie bij me los! :D :blink: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het? Kga der niet naar kijken. Kheb een tijdje geleden al op een link geklikt waarin een stel japanners door een oogkas van een kat stonden te stampen met naaldhakken en dat beeld staat nog steeds in m'n geheugen gegrift. Krijg zelf altijd de neiging om die mensen op te zoeken en hun kop met een honkbal knuppel in te slaan en daar flink om gaan staan lachen, dat is gewoon het enige wat ze verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik GEEN woorden voor.

Stumpie scheld niet snel, maar nu moet ik t toch ff kwijt; WAT EEN SMERIGE TERINGLIJERS ZEG !!!!!

Deze gasten die dit soort dingen doen zouden dezelfde mishandelingen moeten ondergaan.

 

Halverwege het filmpje heb ik m weggedrukt en ik raad een ieder met een zwakke maag (en dat heb ik geeneens) om absoluut niet te kijken.

Wel wil ik opmerken dat we hier verder niets mee kunnen (die idioten tot stoppen dwingen) en is het wellicht beter deze topic weg te halen, gewoon te gruwelijk voor woorden.

 

En nogmaals, afmaken die gasten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit gezet.

 

Ging over me nek.

 

Toon maar weer aan hoe primitief ze nog in sommige landen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat we hier aan kunnen doen is een handtekeningen aktie opzetten.

Ik kreeg dit mailtje van iemand die vertelde dat we 500 handtekeningen(namen,plaatsen,land) moeten verzamelen en dan in 1 x opsturen naar PETA@peta.org .

Misschien helpt het niets maar dan hebben we het in ieder geval geprobeerd.

Beetje moeilijk hier met onze echte namen maar laten we het gewoon doen met de fakenamen.

Ik begin gewoon en zie wel of er animo genoeg is.

 

1) Tokkie,Vinkeveen, Nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

citroax,almelo, the netherlands

 

zo gaat het in vele slachthuizen er aan toe. niks nieuws.ow dacht dat het de kippeslagers waren,

deze film kende ik al, zieke gasten bah.

Waarom weghalen stumper? hopen dat mensen erbij nadenken als ze een mooie bont jas voor hun vrouwtje willen kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga in ieder geval geen zieke filmpjes kijken als dierenvriend en vegetarier.

Ok ik eet eens per week wel een visje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier 30 seconden naar kunnen kijken,toen heb ik t weggeklikt.

een soort woede kwam in me op,hoe die vent dat beesie tegen de grond smijt,

dat zou ik graag met diezelfde vent willen doen.

daarna op de zelfde wijze als ze lieten zien de vent bij zn ballen tot aan zn nek opensnijden,levend of dood.

als ik ooit de kans kryg om een dierenmishandelaar te pakken,zal ik m waarschijnlijk iets vies en engs aandoen.

dr loopt hier in de buurt al 3 jaar lang iemand gif in worstjes en pizzas met glas en spijkers rond te strooien,er zijn al tientallen honden dood gegaan of ernstig ziek geweest,ook tientallen katten,als ik die tegenkom pak ik m ook hard aan.

daarna komen zn gegevens op bepaalde sites die wel raad met zulks personen weten...

misschien leest ie t nu wel,als hij zoekt via google op dierenmishandeling,dan mag hij weten dat ik walg van dat soort mensen....

 

3,lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor wat het waard is

kobuz, eindhoven, holland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga niet kijken want dan komt bij mij altijd de neiging het menselijk ras uit te moorden naar boven. Zelfs bij de gedachte aan wat ik eerder heb mogen aanschouwen dankzij de onbeperkte persvrijheid van het internet word ik al onpasselijk en triest... Ik word zeer, maar dan ook zeer agressief bij het zien van mensen die weerloze dieren 'onmenselijke' dingen aandoen. Zelfs als ik in de auto op de radio zoiets hoor ben ik in staat per direct naar de betreffende gemeente te rijden om daar de dader op te zoeken en met z'n tandjes op de stoeprand te leggen.

 

Echt, ik ben vredelievend van nature, pacifist... Maar ik zie mezelf ooit nog eens in de bak belanden vanwege het op onmenselijke manier verminken van een dierenbeul. Laat ik niet lezen dat iemand hierop kickt, want ik zoek je op, ruk je kop van je romp en spuug in je nek. De mens is al de meest egoïstische diersoort die ooit op deze planeet rondliep, dit soort uitwassen doet me schamen dat ik tot dezelfde soort behoor. Het trieste is dat dit soort fimpjes zo verder verspreid wordt en zelfs nog mensen op ideeën brengt ook... Ziek, maar dankzij het posten van dit filmpje kan jouw huisdier morgen het volgende slachtoffer zijn van een paar gewetenloze tieners met blik benzine en een aansteker. Lang leve internet! Lang leve onbegrensde media! Dat uw kinderen er maar van mogen genieten, als je je later maar niet afvraagt waar het fout is gegaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou graag in de ring willen staan met zulks figuren,net wel kunnen opbrengen om de halve film te bekijken,weer sprongen de tranen in mn ogen van woede,

echt,als ik met zo iemand in de ring zal staan,zal ik m zo hard aanpakken,nog viezer dan hij die beesies aanpakt,accuschroefmachines en decoupeerzagen zullen een paar van mn werktuigen zijn.

 

wat een stel vuile vieze viezerikken,ik wil ergere scheldwoorden opschryven maar dat zal niet mogen denk ik.

het lijkt wel of ze er nog schik in hebben ook.

wat dat aan gaat heb ik er ook wel schik in als ik met dat soort figuren in de ring sta.

na afloop vil ik ze levend en frituur ze in een grote pan met kokend vet.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Mad,

dan kan ik je de hand schudden, ik kan daar ook totaal niet mee overweg met dit soort minne praktijken.

Al helemaal niet tegen mensen die dit "leuk" vinden.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens ik heb 10 seconden gekeken en snelweer afgezet :D

 

Eigenlijk vind ik dit soort ransigheid TE en kan er slecht tegen

 

FF overleggen of dit hier wel kan.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

handtekening van

 

lee

regio rotterdam

 

tegen dierenleed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind dat het er echt moet blijven opstaan.

Er wordt vaak gesproken over dierenmishandeling en iedereen weet dat het bestaat, maar de meeste ogen gaan pas open wanneer ze er echt mee in contact komen, bv adhv dergelijke filmpjes.

Ik zeg helemaal niet dat ik het leuk vind om zo'n filmpje te bekijken, in tegendeel, maar ik weet zeker dat iedereen die dit bekijkt het gevoel krijgt: Hier moet iets aan gedaan worden. En hopelijk dat sommigen onder ons dus echt eens het recht in eigen handen nemen.

Zelf ben ik al jaar en dag lid van WWF: bescherming van bedreigde diersoorten en behoud van de aarde. Meer dan wat geld storten en petities tekenen kan ik echter (als 17jarige) niet doen.

Mensen moeten echt eens dringend gaan inzien dat ze verkeerd bezig zijn door zoiets te doen. Wat bezield men in godsnaam. Word hier echt depressief van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is niet normaal ik kan er nog geen 2sec na kijkken echt zielig die mensen verdienen het leven nog niet eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

g-power, nijmegen- nederland

 

laten we hopen dat het helpt

Share this post


Link to post
Share on other sites

gvd , hier kan ik nou echt kwaad om worden .. zulke mensen zou je eens zulke dingen aan moeten doen... vreselijk gewoon... :D

 

Handtekening

De priester

regio emmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ziekste vind ik nog dat is behet begin verder ging ik ook niet kijken dat ze die huid zo van dat beest aftrekken en dat het beets nog leeft :blink: daar schok echt van ziek is dat

dan ziej zon beest later nog met zon bloed kop met van die poten dan zie je gewoon het bot en dat ding leeft nog :D

 

hompii deventer nederland

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...