Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fromheaventohell

Laat Gezette Planten 2006

Recommended Posts

goh wat een mooie top man! :no Heb je echt goed naar de trichomes gekeken voor het oogsten? hij is nog zo groen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfieew!! :smoke

had nooit gedacht dat zulke resultaten mogelijk waren outdoor.

echt spuer mooi gedaan fromheaventohell :no

 

zou je misschien eens kunnen vertellen hoe je deze reus ze dik gekregen hebt? :wOOt

ben erg nieuwschierig hoe je dik voor elkaar hebt gekregen. :(

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Whazzup: nee ik heb niet naar de trichomes gekeken. de toprot werd me te veel.

 

@ cannakid: ik heb er vrij weinig aan gedaan, met wat liefde komt heel veel goed :wOOt :(. heb alleen een grondje in elkaar gemengd qua voeding. verder geen voeding meer gebruikt. maar ik denk ook dat het is omdat ze nu vroeger zijn afgebloeid dat je dan Zoiezo dikkere toppen krijgt. dit was het eerste jaar dat ik vroegbloeiende planten had. volgend jaar hopelijk weer :no ben zeker tevreden over Double Fun. ik ben dat minder over blue mystic, die valt me echt vies tegen. er stond bij dat de oogstmaand in augustus september was, nou heb er nix van gemerkt. was pas begin september begonnen met bloeien. maarjaa.....

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ofnie, das toch al gauw 4 ons

 

als je een gram per dag rookt doe je er nog wel een jaar mee haha :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het grote nadeel van dit jaar is de maand augustus geweest inderdaad . Gedurende gehele die maand hadden je DF's al toppen , en dan een maand lang nat erover heen ! Zelf heb ik vanwege de zeer goed geventileerde en zonnige plaats nog bijna geen rot in de DF's gehad. Ik heb er ook nog 3 staan .

 

Indoor maken ze trouwens ook compacte stevige toppen aan ,zoals we dat bij Indica's vaker zien . Juist dat compacte doet de wiet meer op binnenwiet lijken.

 

Heb je de onderste delen van de plant nog staan ? daar zal geen rot in zitten ,dat kan gewoon verder bloeien . Ik verbaas me er altijd over wat er dan nog vanaf komt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

Inderdaad het zijn echt heeeel compacte toppen. zien er echt mooi uit.

 

heb de onderste toppen er ook afgehaald, niet echt aan gedacht om de onderste te laten staan. misschein een idee voor komende jaren.

 

@ beetjes kweker:

4 ons halen ze niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...