Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Edelweissheid

Die Zakken Zouden Nog Best Eens Kunnen Werken!

Recommended Posts

gruwelijk duur zo'n zak volgens mij... weet iemand de prijzen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is laatst ook al een topic over geweest dacht ik... maar de meningen waren hierover verdeeld , heb er zelf geen ervaring mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het vorige topic ging over de lavazak die volgens mij vastwel hetzelfde ongeveer bevat, maar omdat iedereen het nogal twijfelachtig vond omdat hij geen foto's van de kweek had, vond ik dit wel een mooie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
In het vorige topic ging over de lavazak die volgens mij vastwel hetzelfde ongeveer bevat, maar omdat iedereen het nogal twijfelachtig vond omdat hij geen foto's van de kweek had, vond ik dit wel een mooie!

Hey hallo ik was dat van die zakken en ik had zeker wel foto s van de kweek maar iedereen vond de planten te mooi en dachten dat ik ze er ingepropt had .

Ben nu weer bezig met een nieuwe kweek met die zakken net de groeifase gehad gaat weer super .Gr dennissss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebbie daar nu ook foto's van dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hebbie daar nu ook foto's van dan?

Hey Priester nee heb ik niet gemaakt nog had er ook geen zin meer in werd door velen toch nie geloofd.

Maar als je intresse hebt hebt wil ik je best foto s mailen hoor .

Gr Dennisss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dat is wel een mooie timelapse. Best veel grote toppen op een plant. Hoeveel gram zou dat ongeveer zijn? Vraag me ook af wat voor een lamp er boven hangt.

 

Ben zelf ook een timelapse van de groei aan het maken.

 

Hey Priester nee heb ik niet gemaakt nog had er ook geen zin meer in werd door velen toch nie geloofd.

Maar als je intresse hebt hebt wil ik je best foto s mailen hoor .

Gr Dennisss

Maak gewoon een groeiverslag. Wat maakt het nou uit als sommige mensen het niet kunnen geloven. Dat is toch grappig.

Ze gaan het vanzelf wel geloven als ze de foto's zien van een plant die steeds groter en mooier wordt in een zak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm ja die zakken, is iemand toevalig in de postitie om die man van Agrogrow(als ik het goed zeg) even via PM contact met mij kan laten nemen?

Ik wil graag een verslag maken van die dingen, en heb over een week of 2/3 de ruimte om dit op kleine schaal te testen, maar heb ff geen idee hoe ik hem moet contacten...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Priester nee heb ik niet gemaakt nog had er ook geen zin meer in werd door velen toch nie geloofd.

 

Zou ik ook niet doen!

 

Maar als je intresse hebt hebt wil ik je best foto s mailen hoor .

Gr Dennisss

 

En toen had je opeens wel weer fotos?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou ik ook niet doen!

En toen had je opeens wel weer fotos?

 

greetz sannie

wil ook wel graag weten wat ze kosten en waar ze te verkrijgen zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Priester nee heb ik niet gemaakt nog had er ook geen zin meer in werd door velen toch nie geloofd.

Maar als je intresse hebt hebt wil ik je best foto s mailen hoor .

Gr Dennisss

 

Idd,.... Als ik uitgemaakt word voor leugenaar zou ik ook het tegendeel niet willen bewijzen door even een paar foto's te schieten!!

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey denisss je had juist geen foto's van de kweek zelf dat was het hele punt toen. Die foto van het einde was spectaculair en daarom wou iedereen graag foto's van de kweek zelf zien, maar goed zie maar wat je doet maar ik zou het leuk vinden om je kweek te volgen.

 

massels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Sannis die foto s had ik de hele tijd al hoor als je goed gekeken had had je ze kunnen zien staan speciaal voor jou nog een keer.

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=NNACZ4JB

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=AF4GI4V8

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=YPJKAZBZ

 

Ik heb niet alles bijgehouden omdat ik pas later achter dit forum kwam en dus niet alles psies gefotografeerd had.

 

Gr Dennisss

maar lijkt erop dat ik door sommigen weer niet geloofd wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

prachtig, ik ken ook iemand die hierop nu zijn 2e keer draait. Hij Had over de +/- 750 gram onder 1 600 watter. Wel met 2 weken voorgroei en 10 van die zakjes, maar toch.

Hoeveel heb jij er af gehaald?

Ik moet wel zeggen dat we de indruk hadden dat de smaak te wensen overliet. Of dit aan de lavazakjes lag of aan de onbekende stekken weten we niet. Smaakt ie bij jou goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dennisss,

 

dat ziet er goed uit. Onder wat voor een lamp heb je gegroeid en hoeveel heb je er vanaf gehaald?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er wel goed uit zeg, wat kost zoon zakkie eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dennis, als iedereen denkt dat jij die planten erin hebt gepropt, en niemand zou geloven dat het je eerste kweekje is, en jij weet zeker dat het niet zo is, zou ik hartstikke trots op mezelf zijn!

 

complimenten hoor :lol:

maar hoe duur waren die zakken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dennis, als iedereen denkt dat jij die planten erin hebt gepropt, en niemand zou geloven dat het je eerste kweekje is, en jij weet zeker dat het niet zo is, zou ik hartstikke trots op mezelf zijn!

 

complimenten hoor :lol:

maar hoe duur waren die zakken?

 

Hey bedankt voor je reactie die zakken waren 89 euro per 6 zakken.

En ik had van 4 planten bijna 200 gram gehaald had meer gekunt maar het drogen ging niet zo erg goed .

De smaak was super.

Oja gewoon onder een 600 watt lamp.

Gr Dennisss

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ik heb die fotos eens eerder gezien

meschien wel op de site van lavazak ?

 

 

tnt

 

oo en ook nog leuk om te vermelden is dat ze de ene keerin vierkante potten staan en de anderekeer in en zak

 

kijk maar naar de eerste fotos

 

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me dat die zakken opgerold zijn tnt, anders heeft het stekje ook zo weinig licht :lol:

 

ik vind de foto's zo opvolgend wel eerlijk uitzien.

 

Alleen jammer dat je zo weinig geoogst hebt Deniss !

 

0.3gr/w

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tnt ja dat klopt dat ze eerst in bakken stonden en in potten maar moesten ook een beetje expirimenteren.Nu staan op een schaaltje en dat gaat stukken beter de wortels komen nu na 2 weken al onder uit de zakken.En ja ze staan ook op de site van de lavazak (was toch mooi gelukt die planten ook voor mensen die intresse hebben).

 

ja Mikeh das zeker jammer maar de volgende oogst zal zeker beter zijn.

 

Gr Dennisss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...