Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
plantkas

Tomaten En Wietplanten

Recommended Posts

Mijn ma had van een kennis een aantal tomaten, peper en paprikaplantjes gekregen, nu had ze het geweldige idee in haar bol gekregen om deze ook ff lekker in mn kas te gaan zetten.. Ik heb nog net uit haar hoofd kunnen praten dat ze die in de potgrond van mn wietplantjes ging zetten, nu staan ze langs de rand..

Ik weet dat tomaten erg gevoelig zijn voor meeldouw, en dat dit ook op wietplaten kan groeien.. Maar hoe groot is de kans dat ik meeldouw in mn wietplanten ga krijgen?

 

Een bekende van me vertelde me ook dat als er tomaten bij je planten staan dat je wiet naar tomaat gaat ruiken/smaken.. :lol: Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Groet plantkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peper- en paprikaplantjes gaan probleemloos samen met wiet, tomaat durf ik er niet bij te zetten wegens de kans op ...

MAAR je plantjes gaan je kas toch terug helemaal vullen, dus dat wordt onderhandelen vrees ik.

:lol: :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet er wel voor oppassen dat er geen wiet-rokende tomaten aan komen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kennis van mij heeft in een kas wietplanten, tomaten, bonen, radijsen en weet ik veel wat nog meer. Die heeft nergens last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomaten hebben wel zon beetje dezelfde voedingsbehoefte als een cannabis plant :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAAR je plantjes gaan je kas toch terug helemaal vullen, dus dat wordt onderhandelen vrees ik.

Onderhandelen zit er niet bij!! De kas is gemaakt voor wietplantjes dus die gaan voor :lol: Misschien als ik de laat staan dat ik ze ga dieven en toppen zodat ze 50 cm hoog blijven.. kunnen de wietplanten er boven groeien, de onderste 70 cm heb ik toch nooit veel oogst van..

 

Igg bedankt voor de reacties..

 

Groet plantkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah das waar, maar toch zou ik die planten uit m'n eigen kas schoppen. Tomaten zijn ook niet te vreten, dus voor mij zou de keus makkelijk gemaakt zijn. Als ik zag hoe groot je planten vorig jaar waren, met toprot enzo, zou ik zo weinig mogelijk andere shit in m'n kas zetten om de lucht lekker te kunnen laten circuleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn allereerste weedplant groeide tussen het tomatenveldje van men pa :lol:

en ja hoor die deed het goed, maar doordat de tomaten eerder klaar waren als men weed en men pa te lui was om al zen planten te oogsten, hongen er verschillende rotte tomaten vlakbij men heerlijke toppen. wel mee uitkijken dus... ook zag ik dat het blad van men weedplant soms dezelfde typische aantastingen kreeg zoals op de tomatenplanten (verschrompeld precies verbrand)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...