Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
16 GRAM

Record Topic

Recommended Posts

Wat zijn jouw persoonlijke records met smoken?

Denk aan:

 

-Grootste jonko

-Kleinse jonko

-Langste avond doorgeblowt

-Meeste lachkicks

-Meeste jonko's op een dag/avond

-Vaakst gevallen :tu

 

Of wat dan ook.. ik ben erg benieuwd dus post ze hier :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn oud en nieuw joint van 30 gram white widow,60 cm groot,en oplopend naar 6 cm dik,een stevig blowtje. om 12 uur aangestoken,tot 3 uur van gerookt..,

dat is mijn record,qua joint draaien.

greets

lee

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Grootste jonko

"Drievloeter"

 

-Kleinse jonko

van een kort vloetje :tu

 

-Langste avond doorgeblowt

Was geen avond maar waren 2 weken... De afgelopen 2 weken... Godver wat een berg wiet is er doorheengegaan deze 2 weken... Ben nu ik erover nadenk geen moment nuchter geweest... Stonden op met wiet en gingen ermee naar bed... (figuurlijk dan hé ;) )

 

-Meeste lachkicks

Denk dat dat gisteravond geweest moest zijn! Vriend van me was ZOOOO knetter dat hij letterlijk 45 minuten rondjes heeft gelopen en de hele tijd OOOOOH geroepen omdat hij verbaast was over hoe een brandnetelplant eruit zag :P

 

-Meeste jonko's op een dag/avond

24 euro aan wiet... Reken maar uit... (was een bong-sessie dus vandaar dat ik de hoeveelheid joints niet meer weet)

 

-Vaakst gevallen :smoke

pff té vaak? Nee ik gok een keer of 4 maar dat was wel in combinatie van wiet en drank. :specool

 

 

Nu jullie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Grootste jonko

een vriend vn me had een hele grote vloei vn de shop. hij was bijna 20cm :tu

 

-Kleinse jonko

was met een gewoon vloeitje en dan ong door de helft. we hadden nog een paar kruimels van mn bureau geschraapt en dat met een heel klein beetje shag gemengt. :smoke

 

-Langste avond doorgeblowt

dat was toen mn k2tjes net klaar waren. die dag had ik alle droge toppen in zakken gestopt en een paar uurtjes later zaten we al knetter op de bank voor de tv. we waren om iets van 8uur begonnen en om 2uur lag ik in koma ;) ;)

 

-Meeste lachkicks

heb geen idee, zovaak gehad dat ik het niet meer kan ondhouden :specool ;)

 

-Meeste jonko's op een dag/avond

dat was toen ik met 2 mensen in de stad rondliep en ik een broek wilde gaan kopen van 110 euro. (hardstikke lang voor moeten sparen ;) ) maar toen ik in die winkel aankwam, ja hoor, hadden ze em niet meer. nou toen was ik zo schijt chagerijnig dat ik voor 40 euro ww ben gaan halen en in 1 avond met zn 3e was alles op ;) :rofl

 

-Vaakst gevallen

haha, ik ben een keer met een vriend stoned brommertje gaan rijden. echt een half uur doelloos rondgereden. toen ik afstapte ben ik op weg naar de voordeur 4 keer op mn smoel gegaan :P

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lee, heb je nog een foto van die megajoint gemaakt?

 

mijn grootste was 30cm. Niet zelf gedraaid maar bij de shop (Sarasani) gehaald. 16 euro en je wordt er goed stoned van :lol:

Kleinste was een pure die ik een keer had gedraaid en niet veel dikker dan een sateprikker was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen mijn buitenoogstje klaar was en helemaal gedroogt ben ikk met een flinke zak de straat op gegaan(november) en met een groepje vrienden de hele dag en nacht en dag lopen smoke.

toen begon ik er een beetje raar uit te zien en geloofde niemand meer dat ik verkouwe was. :lol: :P :P

maar dat was in iedergeval mijn record oproken en weer een rolllen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer genoeg geen foto van gemaakt,was op oudjaarsavond,toen was ik te stoned en high om foto's te nemen... :P :P :lol:

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Grootste jonko

35 cm supercone gevuld met 6 gram shiva??(weet eigenlijk amper meer wat er in ging) opgerookt met zn 4en en in een krap uurtje opgerookt.

 

-Kleinse jonko

Dat moet wel een puur jointje van reefer vloei zijn geweest. Normale vloei vind ik echt te ver gaan, draai dan een L-tje.

 

-Langste avond doorgeblowt

Denk wel dat (b)lowlands met 3 dagen compleet van de kaart zijn en amper slapen wel hoog staat op mn lijstje. Maar langste enkele dag/avond was toen ik vanaf 3 uur al aan het blowen was en we om 12 uur 's-nachts nog besloten om te gaan risken en vervolgens tot 8 uur hebben doorgespeeld.

 

-Meeste lachkicks

Ja, dit is niet meer bij te houden. Een van de betere was toen ik echt superstoned was in de efteling en het karretje halverwege carnaval festival bleef hangen voor 3 chineese poppetjes.

 

-Meeste jonko's op een dag/avond

Ik draai joints niet super sterk, meestal 0,25 tot 0,50 gram. Dan gaan er nog wel eens zon 8-10 doorheen op een avond met bijv. 4 vrienden.

 

-Vaakst gevallen

Ik ben nog nooit echt gevallen toen ik stoned was, wel 1 keertje via een groenbak op het dak willen klimmen en daarna hard op mn smoel gegaan omdat er fucking wielen onder zon ding zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... k heb hem zelf nog niet ingevuld:

 

Grootste jonko; dat was een voorgedraaide supercone van de reefer Rotterdam als ik me niet vergis. Die is ongeveer zo groot als je hand

 

Kleinste jonko; nou dat is neit zo moeilijk.. gewoon formaat van een shaggie met wiet erin, vaak gedaan en het is heel handig als je bijvoorbeeld heel snel wilt smoken :P

 

Langste avond doorgeblowt; die valt nog wel mee al was ik wel kapot moe toen ik eindelijk in me bedje lag :P . Van 7 uur 's avonds tot ongeveer 3 uur 's nachts.. was te gek voor woorden die avond.

 

Meeste lachkicks; stuk of 5 op een avond.. weet niet meer precies wanneer maar meestal gaat het helemaal nergens over maar lig je echt in een deuk haha :wOOt

 

Meeste jonko's op een avond; als ik me niet vergis waren dat er 13.. op dezelfde avond als de vraag langste avond doorgeblowt.. nou ik was ook wel tering stoned toen :D

 

Vaakst gevallen; niet echt vaak gevallen maar meer dat ik op me plek sta en dan zomaar bijna omval.. als ik dat tel dan zijn het er wel een stuk of 10 :wOOt

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grootste Jonco: 20 euro wiet en 10 euro hash in zown grote cone ws wel dodelijk!

 

Kleinste Jonco: gwn stickie

 

Langste achter elkaar blowen: toen me ouders niet thuis waren van 7 uur s'ochtends ot 1 uur s'avonds :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Grootste jonko

vorige zomervakantie zo'n cone gemaakt van rolvloei rond een biljartkeu, was cker 1 meter, en helemaal volgepropt met te veel wiet :P

 

-Kleinste jonko

lang vloeitje precies door de helft, heb je zo'n klein 'kogeltje', maar wel lekker volproppe natuurlijk :P

 

-Langste avond doorgeblowt

geen idee dat zijn dr genoeg hehe, maar laatst nog op n party van een vriend begonnen rond 5 uur 's middags tot half 7 de volgende ochtend.. toen toch maar es gaan slapen..

 

-Meeste lachkicks

hehe heb niet echt vaak hele zieke lachkicks, maar soms gaat t dr wel hard aan toe

 

-Meeste jonko's op een dag/avond

32 :D serieus bijgehouden, ik had n 5 gr zak gehaald en ineens 2 kameraden ook, hadden we dus 15 gr.. was wel lekker kapot

 

-Vaakst gevallen

ik val eignelijk nooit :wOOt

 

 

peaceee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grootste jonkel : Toen ik 14 was ging ik met paar vrienden altijd chillen bij malieveld den haag altijd beetje zuipen en toen begonnen ook me eerste jonkels te komen. Toen kwam er dus een gozer die bij mij op voetbal zat en die had samen met een vriend van hem een jonkel van meer dan 50 cm gedraaid. Hij kwam van het topje van ze vingers tot verder dan zijn ellenboog ( hij had hem in ze mauw meegenomen). Ik wist toen nog echt niet wat ik meemaakte :o

 

Kleinste jonkel: Als ik soms bij mattie blijf slapen die in een boerengat woont ( nootdorp) is het op zondag nogal moeilijk om aan vloei te kome. Dus heb 1x met een afgescheurd vloeitje (wat je afscheurt met binnenstebuite) gerookt, vaak ook met shaq vloei.

 

Langste avond doorgeblowt: Hier heb ik er meer van, toen blowen nog redelijk nieuw was gingen we altijd ''zwerven''. Midden in december, 's avonds beginnen en de hele avond en ochtend door smoken en volgende dag kapot naar huis. Meeste op zo'n avond was 18 gram (wel coffeeshop gwn) met ze 4-en.

 

Meeste lachkicks: Als we scaff tijdens school waren, dat feest is nu helaas al een tijdje voorbij door onze o zo aardige afdelingsleider, toch wel de meeste lachkicks gehad.

 

Meeste jonko's op een dag/avond: Dit zal wel met 1 van de zwerfavonden geweest zijn, 18 gram dus rond de 36 blows.

 

Vaakst gevallen: ? Niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...