Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
destroiker

Lachkick

Recommended Posts

ook niet te veel bezig zijn met het idee "shit man, wanneer krijg ik hier eens een lachkick"

das absoluut nie chill vinnek

gewoon, da komt wel

 

leuk spelletje wat wij soms spelen (wel niet doen als je beetje van de aggressieve aard bent :D)

 

je zit met 2 tegenover elkaar op de knieen. en in je rechterhand heb je een opgerold krantje ofdergelijk

met de linkerhand speel je blad steen schaar. degene die verliest krijgt direct een slag op zijn kop van de andere (met het krantje).

als je zo een paar keer na mekaar hetzelfde teken doet (gelijkspel heeltijd) ga je heeltijd rapper doen en das echt gieren man, en dan ineens MOT

 

...

wat een kut-uitleg is dat ier eiglik vint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij gaan altjid met groepje smoken dan neemt die ene een suck houd in tot dat die de jonko weer krijgt je bent echt snel knetter dan! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa, Amerikanen :blink: Wordt je inderdaad snel peng van. Dit komt echter alleen omdat je hersenen te weinig zuurstof krijgen, dan wordt je dizzy en lijk je stoneder te worden, maar als je het doet zonder te inhaleren (je adem inhouden) wordt je ook duizelig. Maar goed.. tis wel een flexus spel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog ff in verband met die blunts, hoe zorg ik ervoor dat m'n blunt goed brand tijdens het roken?

Vaak als ik puur rook brand hij niet mooi en dat verkloot de boel wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha die pokerface shit ga ik zeker weten doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draai hele sterke joints, stop hem desnoods in een waterpijp en dan bijvoorbeeld een superdikke comedie opzetten (Cheech & Chong - Up in Smoke ? :P)

Je moet in ieder geval wel een grote hoeveelheid THC naar binnen hebben gezogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...