Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DaChronicSpot

Roken Zonder Filter Of Tip

Recommended Posts

Ik ben van plan om weed te roken, en hem ook zelf te rollen(zonder hulpmaterieel).

Maar mijn vraag is: als ik mijn joint vul en hem rol zonder een tipje, is ie dan slechter, word je er higher van of is het juist ongezonder dan als je hem vult met een tipje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk even logisch na <_<

Higher of stoneder wordt je er niet van.

Smoked gewoon slechter (tabak is je mond,...)

en over het ongezonder zijn weet ik niet (denk het eigelijk niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het met belly eens is niet echt smakelijk zonder tip en het heeft er niks mee te maken je word toch wel even stoned met of zonder ,TIP roken met tip wh aha a succes groeten van sfinx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, de wiet smaak wordt door de sigaretten filter eigenlijk tegen gehouden, als je gewoon een tippie gebruikt krijg je alle geur en smaak stoffen binnen die de joint zou moeten hebben <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

voordeel van een tippie is ook (helemaal als je met meer mensen bent) dat je je joint niet helemaal dichtkwijlt, het geeft houvast, en zoals al werd gezegd, houd het tabak tegen, een filter uit een gewone sigaret zou ik niet gebruiken

 

smokese <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het wel een aantal keren gedaan in het begin van mijn smokeperiode.... Dan rookte ik een jointje van een klein vloetje zonder tip op terwijl ik de hond uitliet... Het is niet echt lekker maar het is te doen...

 

Met tip rollen is trouwens ook VEEL makkelijker! Koop gewoon een pakkie vloe en een pakkie sigaretten en sluit je op in je kamer... Ga oefenen en oefenen en laat de rest zijn dat je ECHT een goede joint kan rollen! <_< Altijd leuk als mensen je een bijna perfecte binnenstebuiten zien rollen buiten op straat in de wind :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gebruikt meestal een tip omdat jointvloei heel dun is (als je goeie vloei heb), en na een paar hijsen dus echt grote slappe bende is.( omdat je mond van wiet veel slijm aan gaat maken)

Verder houd het je joint goed open zodat je goed kan hijsen.

 

Heeft dus veel voordelen en het draait en rookt makkelijker...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan natuurlijk ook.. beter is aan te raden een stukje van een schrift, dat is de goede dikte van een tip. Het best is nog een schrift zonder kleur. Zo krijg je tenminste geen inkt 'gassen' binnen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

een joint zonder tip is niet te roken,dus altyd een tippie rollen...door de tip ''hijst''ie ook beter.en geen tippie van je vloei afscheuren,daar zit inkt in die warm wordt tydens het roken en beetje bij beetje je lippen intrekt.niet dat je er gelijk een enge ziekte van krygt,maar gezond is t niet.gewoon oefenen,en daarna binnenste buiten leren draaien.op die manier rook je minder vloei,1 laag ipv 2 lagen over mekaar heen gerold.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
( omdat je mond van wiet veel slijm aan gaat maken)

heb ik altijd na de eerste trek een ware slijm aanval..

btw 1keer zonder tip gerookt het gaat allmaal op elkaar plakken moesten we gewoon een stukje eraf scheuren... lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook soms, als ik m'n eerste trekkie neem krijg ik in een keer veel water in me mond <_< :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom kan blowen goed voor astma patienten wezen,zo hoesten ze t slijm uit waar ze t zo benauwd door krygen,maar dan wel t liefst puur,ik kan iemand met astma,die rookt t ook om z'n slijm weg te krygen zodat ie beter kan ademen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmzz dat vind ik ook wel een goede smoes(zeg niet dat je vriend een smoes heeft hoor.) maar als de politie langs komt ofzo whhaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben in ieder geval blij dat ik geen astma heb,maar idd,het zou misschien wel een goeie smoes voor de politie zijn,al ben ik bang dat ze t waarschijnlijk geen reet uit zal maken.... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik astma ofzo zou hebben zou ik zwaar balen, aangezien ik een stevige roker ben..

Maarja, jongen die ik ken heeft astma en rookt af en toe (paar hijsjes) en blowt af en toe, bij hem slaat het ook veel eerder / sneller in.

Dat zal misschien ook met z'n astma te maken hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...