Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sjonnie81

Hete Vsa

Recommended Posts

Ben me nog nooit bewust geweest van de hitte die van de vsa afkwam, tot het moment dat ik het moest verplaatsen.

Wie kan me een goeie tip geven.

Heb er nou twee staan op een mdf plaat, maar als je na 12 uur de plaat aan de onderkant voelt, voelt zelf de onderkant warm aan.

Nou lijkt me die tip om een kistje te bouwen en deze te vullen met scherpe zand wel wat, maar door de hitte die van de vsa afkomt ben ik bang dat de zand glas gaat worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou lijkt me die tip om een kistje te bouwen en deze te vullen met scherpe zand wel wat, maar door de hitte die van de vsa afkomt ben ik bang dat de zand glas gaat worden.

 

wat zeg jij nou?! <_<

een VSA wordt echt geen 23950317 graden hoor.. de mijne staat gewoon op een plankje in mn hok op 5cm vn t zwart-wit folie af. k heb em al een half jaar zo staan en nog nooit problemen mee gehad..

maar dan nog lijkt het me niet slim om je VSA's in t zand te leggen, al dat zand gaat in je VSA's zitten en dat lijkt me nou ook niet echt goed voor ze..

misschien kan je ze aan de muur vastmaken buiten je hok??

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt weinig uit.mijn vsa(voor een 600 w philips green power) zit tegen de muur geschroefd,tegen t folie aan,maar er zit nog altyd een rand van 1 cm onder de vsa,dus kan geen kwaad,bij mij in ieder geval niet. <_< maar zo warm wordt mijn vsa niet,die pak ik zo op na gebruik(wel met de stekker uit t stopcontact,red).

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem was dat ik ze brommen, tegen de muur is dus geen optie.

Ik kan ze niet vast pakken als ze een paar uur hebben aangestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het wel zo dat de ene vsa warmer dan de andere wordt.ik heb zelf een ''mari-1/a hq 300 ng 600l''vsa,ce goedgekeurd.deze hangt al een paar maanden aan de muur met folie,ik zie geen vervormingen.ik weet wel dat sommige vsa's goed warm kunnen worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze van maxlight en die worden gewoon pokke heet.

 

Dit hoo0rt zo dat heb ik gevraagd. Merkte het toen im met m,n arm er tegen aan kwam. Hiere voor had ik cecla en dat viel wel weer mee.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

stelletje noobs..............................................

 

een VSA wordT warm omdat er een spoel van koper in zit (dat vreet Ohms (weerstand))

 

dat heb je bij een electronische VSA niet <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ze van maxlight en die worden gewoon pokke heet.

 

ventilator? :blink: <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee VSA,

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...