Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
THC_Slet

Gaan Sex En Paddo's Goed Samen ?

Recommended Posts

Jow

 

k had een vraag,namelijk of sex hebben terwijl je tript leuk kan zijn..? Gaat het goed samen als je en tript en vrijt met je partner..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah, het zou wel moeten kunnen, maar als ik zwaar aan 't trippen ben is sex niet echt een optie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, volgens mij wil je dan meer chillen op de bank ofzo <_<

Lijkt me wel grappig. Hallucinaties e.d. op je partner

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik heb het zelf 1x geprobeerd met mijn ex vriendin. Is helemaal op nix uitgelopen, in mijn trip was het net alsof ze overal wratten had (>_<), dit terwijl het een super mooi meisje is. Maar er is maar 1 manier om er achter te komen, of je het fijn vindt.

 

liefde,

 

bibber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neee! ik denk dat je dat helemaal niet moet doen, dat wordt een hele waardeloze neukpartij, weet je wel hoe je eruit ziet als je paddo's hebt gegeten <_< ik denk dat je m niet overeind krijgt als je je vriendin daar lelijk ziet zijn, effect wordt nog versterkt door die paddo's dus ze is nog lelijker.

 

Ik denk dat het niet wat is !

 

 

neus

 

*xtc overigens wel heel erg goed :blink:

Edited by neus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sex is geen optie als je mushrooms hebt gehad. Sensaties als aanraken e.d. zijn wel veel heftiger. Ik zal dan ook nooit meer al die momenten van "samen zijn" onder invloed van dit spul nooit meer vergeten. Op de een of andere manier, als je relatie goed in elkaar zit, werkt het versterkend op de band die je hebt. In die zin dat tot nu toe voor mij het gebruik van paddestoelen mijn relatie op sommige punten naar een ander level heeft geholpen. Maar sex, nee dat lukt niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat geloof ik best.

Misschien strelen e.d. maar wat er al gezegd wordt... het omhoogkrijgen tijdens een trip.

Als je dan bad gaat... Hoe moet je je vriendin dat uitleggen, dat je haar fokking lelijk vind <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon de waarheid vertellen <_<

Xtc en sex gaan perfekt

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je trippend lig te vrijen heb je op een gegeven moment zo iets van..... waar ben ik mee bezig?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je trippend lig te vrijen heb je op een gegeven moment zo iets van..... waar ben ik mee bezig?

I second that!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wereld is in een trip veel intressanter dan seks <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger als ik regelmatig paddestoelen at, heb ik mij deze vraag ook eens gesteld

Bij mij begint het probleem al tijdens het uitkleden, eenmaal dat gelukt is, ben ik zowizo vergeten wat ik aan het doen was en zullen mijn interesses zijn afgedwaald nr iets boeiend en zie je mij ergens naakt rondlopen hehe.

Ik weet goed hoe gefascineerd ik telkens was wanneer ik nr men benen keek, al dat haar, dus wat moet dat zijn met een naakte vrouw, volgens mij zouden die twee tepels mij wel fascineren.

ik weet in elk geval dat het echt niet zou goedkomen, al sik echt hard aant trippen ben, ben ik visueel compleet van de aardbol, en geloof mij, mensen kunnen er dan een PAK uitzien!!!

We zaten ook zo eens te trippen opt strand van blankenbergen met keeeeiii goed weer en er kwamen regelmatig jonge dames in bikini voorbijgelopen en echt, we werden allesbehalve aangetrokken, als ik nr een bil zag, zag ik dat allemaal verrimpelen. naast ons lag een dikke bomma in badkostuum met tijgermotief en dat leek echt een zwijn... sjeezes, als ik onder de mushrooms moet kiezen tussen een speelgoedje als een caleidoscoop of heftige seks, ik weet het wel!!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling paddo is echt gif voor mij ,ik zat dus met een meisje te praten die ik kon ,vond ik al niet zo aantrekkelijk als ik nuchter was ,maargoed ze vertelde iets over een kat hoe ze dat vroeger nadee enzo ,(ze leek ook een beetje op een poes) dus nadat ik die paddos gegeten had veranderde ze in aan paars kattehoofd ,en heb weinig momenten gehad waarbij is zo dubbel van het lachen was,het was verschikkelijk ik werd ook bang enzo.

nooit meer heb ik toen paddos gegeten.

 

 

en xtc en sex ,ook slechte mix ,van xtc krijg je een kleine piemeltje(slecht voor je zelfvertrouwen tenzij het je vaste vriendin is).

Edited by toverbeek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Toverbeek,

 

Dan had je hele slechte xtc met veeeeel pep. :whistling

Als je goeie koopt blijft ie de hele nacht staan. <_<

 

 

Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee Toverbeek,

 

Dan had je hele slechte xtc met veeeeel pep. <_<

Als je goeie koopt blijft ie de hele nacht staan. :smoke

Grtzzz

 

euh, volgens mij hangt dat allemaal van persoon tot persoon af hoor

het beste middeltje om mij bronstig te krijgen is nog steeds een lekkere joint, heb je achteraf tenminste geen kater van... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...