Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
drbibber

Hebben Jullie Nog Andere Toverplanten?

Recommended Posts

Wat ik me afvroeg is, of jullie nog andere plantjes kweken dan onze mooie wietplant.

 

Ik ben zelf bezig met het aanleggen van mijn tovertuintje. Ik ben al de trotse bezitter van twee salvia divinorum stekjes, en ik ben bezig met het ontkiemen van Ephedra Senica, wilde dagga en lowriders.

 

In de planning staat nog, papaver somniferum, morning glory, alsem en nog meer lowriders. Het is alleen nog ff wachten op het echte mooie weer. Ik kan bijna niet wachten mijn handjes kriebelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papavers zijn koel! Ik ga denk ik ook een guerilla kweek op poten zetten, nu nog een mooi plekje zoeken <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf! Heb je ze uit zaad? of heb je een plant gekocht? Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Hij schijnt belachelijk duur te zijn. Erythroxylum Coca staat ook nog op mijn verlanglijstje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaaf! Heb je ze uit zaad? of heb je een plant gekocht? Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Hij schijnt belachelijk duur te zijn. Erythroxylum Coca staat ook nog op mijn verlanglijstje!

 

 

 

Klik hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de link trouwens, maar het is nog geen antwoord op mijn vragen.

 

Hier heb je ze trouwens ook http://www.cocagrowers.org/index.php?optio...pshop&Itemid=33

Dat stekje in een buisje lijkt me leuk, maar nog steeds best wel prijzig.

 

http://www.vreeken.nl/cgi-bin/site/web_vre...lum&Submit=zoek

 

Hier heb je trouwens ook zaden, voor een belachelijk goedkope prijs, vergeleken met die vorige link. Denk alleen niet dat de zaden viable zijn. Zaden moeten vers zijn, en zijn maar een week viable.

 

Hoe oud is jouw plant? En heb je hem opgekweekt uit zaad? Heb je foto's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah vanochtend keek ik in mijn kweekbakje en toen zag ik dat er al 1 leonorus plantje is opgekomen <_<

Ook 1 van mijn lowrider zaadjes is ontkiemd :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf..

 

Jullie weten niet hoe lang ik al op zoek ben naar een fucking coca plantje! Tis alleen, zoals je al zei, aardig duur, beetje jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowmonkey ik heb die gasten van Vreeken gemaild. Ze zeggen dat je zaden moet reserveren en dat zodra zij ze binnen hebben ze worden opgestuurd, Bij vreeken betaal je 2.5 voor 10zaden bij coca growers ben je 99 euro's kwijt voor 10 zaden. Is een verschil van 75 euro. Is wel opmerkelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 euro? Das niks inderdaad, zeker beter dan 1 zo'n stekkie voor 75 euro ofzo. Klas dat ze met een week of 9 nu nieuw zaad verwachten, nou maar hopen dat ze nog niet "volgeboekt" zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowmonkey ik vergiste me ze zijn geen 25 euro maar 2 en halve per tien. Is dus een verschil van 96.5 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga toch eens proberen hoe die plantjes gedijen op mapito.. heb de npk waarden al nagekeken.

 

Vertel is wat meer over je plantjes? Hoe groot zijn ze? Heb je ze gekweekt uit zaad? Wat voor een grondmix gebruik je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel belachelijk duur, maar aan de andere kant, het zou lukken, hoeveel gram coke komt er dan vanaf en wat kun je als straatwaarde voor een gram wit vragen? 25 euro ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cocaplanten voor de coke groeien is in nederland echt niet rendabel, je heb flink wat viekante meters van die planten nodig om ook maar 1 gram coke er aan over te houden, zeker als je zo laag boven de zeespiegel zit als in nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Inderdaad, coke eruit halen is al uitgesloten. Gewoon een thee ervan trekken of een paar blaadjes kauwen, beter dan caffeine en nog gezond ook.

 

@blowmonkey ik vergiste me ze zijn geen 25 euro maar 2 en halve per tien. Is dus een verschil van 96.5 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_<

 

:blink:

 

2 euro 50? Dat lees ik toch wel goed hé?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovendien is cocaienme extraheren ook nog zonde, blad bevat ongeveer 1% coke, je hebt voor extratie gewoon gruwelijk veel blad voor nodig. Bovendien verlies je bij het proces ook nog zoveel andere alkoieden

Ookal zou je veel blad hebben, dan kun je nog niet op tegen de lage lonen landen. Als je geld met plantjes wilt verdienen kun je dat gewoon heb beste met wiet doen.

 

Gewoon zoals blowmonkey zei lekker opkouwen en thee van zetten. Dit plantje is eigenlijk vooral voor de heb, en de mensen die het leuk vinden plantjes te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is wel belachelijk duur, maar aan de andere kant, het zou lukken, hoeveel gram coke komt er dan vanaf en wat kun je als straatwaarde voor een gram wit vragen? 25 euro ?

 

 

25 euro???Voor zuivere coke!!!

 

Doe mij 10 kilo dan hoef ik voorlopig niet meer te werken.

Nee joh,straatwaarde is op dit moment 50 euro voor 1 gram (versneden) coke <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 euro???Voor zuivere coke!!!

 

Doe mij 10 kilo dan hoef ik voorlopig niet meer te werken.

Nee joh,straatwaarde is op dit moment 50 euro voor 1 gram (versneden) coke <_<

 

Ok maar in het harddrugswereldje ben ik niet echt thuis, t was een gokje :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga dit jaar ook beginnen met iets nieuws te kweken: MORNING GLORY HEAVENLY BLUE!

Iemand hier ervaring mee?

kan je de zaadjes gewoon direct in volle grond planten en dan veel water geven?

Wanneer kan je ze ongeveer oogsten als je ze begin mei plant?

Hoe verloopt de verdere verzorging ervan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Belly Boy mg zijn vette planten, heb ze zelf van de week al gezaaid. HEt makkelijkste is om ze 24 uur van te voren in een glas water te donderen. Daarna kun je ze planten in potten of in de vollegrond. Mg is een klimplant dus zorg voor iets van klimgeleiding

 

hier trouwens een mooie linke met veel info

 

http://www.fsre.nl/index.php?option=com_co...&id=6&Itemid=51

 

respect,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx man je vind echt niet veel over die plant (enkel wat op azarius en www.meneercactus.nl)

ja zal wel een topicje met foto's bijhouden als ik ze plant <_<

 

//EDIT grr ...onnodig quoten, LEES

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.fsre.nl/forum/index.php

 

Hier trouwens een link van het smartboard forum. Is een forum over het kweken van allerlei toverplanten, waaronder morning glory's . Je vind hier ook veel info over het kweken van paddo's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...