Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wolf

pokon

Recommended Posts

:roll: durf t bijna ni te zeggen maar ik geef ze 2 keer per week wat um

 

 

 

 

 

 

:!: pokon......

 

 

 

en da gaat me toch n partij vet ok !!!!

 

maar zal wel tegen alle regels in zijn, hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed voor de groei niet te lang doen in de bloei ivm het hoge stikstof (N) gehalte

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef je NPK's es van dat goedje wolf misschien ken t best goed gaan. Maar zoals ruud zegt in de bloei kan het dan verkeerd aflopen en stanley heeft er al heel wat minuten aan getyped :wink: over stikstof in de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe zit het dan met terra flora, die meststoffen bevatten toch ook nog N. en dat is een speciale voor de bloei. En geloof niet dat dat echt weinig stikstof is, iets minder als terra vega maar is toch nog veel denk ik.

 

laat me iets weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, ik doe t sinds t begin al zo dat ik bij elke nieuwe stap uitvoerig info raadpleeg, dus nu is t "groeien" en pokon, zijn we weer wat verder dan stopt de pokon en ga ik kijken of ik helemaal moet stoppen met voeding of toch naar iets anders moet gaan zoeken [alhier op t forum meer dan genoeg info :0}}} ]

Met die extreem warme dagen groeiden ze meer dan 10 cm per dag, echt je weet niet wat je ziet als je van je werk thuiskomt en de meissies staan weer vrolijk gegroeid te wezen :lol: De halve buurt riekt er ondertussen naar, lekker luchie toch!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Grrrrrrrr een heel lang verhaal getypt.Blijkt dat hij weer uitgelogd was[dag lang verhaal]. :lol::

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Op elke fles pokon staat het NPK gehalte, dus je moet even op die fles kijken wolf.

Het gaat erom dat jij de juiste voeding in de juiste fase geeft, want dan krijg jij de meeste wiet.

 

Yep stofke ik vind het raar dat bepaalde voedingsmerken een hoog N gehalte hebben voor hun bloeivoeding en ik dacht dat ik 666 ook zich meermaals heb zien verbazen hierover.

 

Maar het is wel zo dat die voedingsmerken hun voeding door ervaring en onderzoek hebben ontwikkeld, dus ze zullen wel weten wat ze doen.

Maar bepaalde voedingsmerken zijn voor een speciaal medium [grond, steenwol, coco's enz] ontwikkeld. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

het % van huiskamer planten die bloeien is klein denk ik,in iedergeval ik zie niet zo vaak planten die bloeien,dus veel n en wat groeien ze toch goed.

 

ik denk dat het verstandigger is om gewoon de spullen te gebruiken die getest zijn op onze dames :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOOIT pokon in de bloei smaakbedervend een oogst verpestend... pokon is in de regel ook best rijk aan fosfor voor mooie donkere bladeren enzo, maar is niet hoogst noodzkelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
NOOIT pokon in de bloei smaakbedervend een oogst verpestend... pokon is in de regel ook best rijk aan fosfor voor mooie donkere bladeren enzo, maar is niet hoogst noodzkelijk

 

 

 

:-D :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

NPK, heuh....

" oplossing van NPK-meststoffen 7+3+7 met spoorelementen"

jah????

 

sowwy, ik was heel dit item glad vergeten :0}}}

 

t was alleen voor de _groei_, nu ze in de bloei gaan krijgen ze niks, maar van t weekend ga ik naar n tuincentrum om 's rond te kijken naar _bloei_ voer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuincentrum zal vast wat hebben staan wat je ook kan gebruiken maar ga zelf toch liever naar de growshop (en ja, zal vast wat meer kwijt zijn) ....... maar als het goed is krijg ik dan uiteindelijk ook meer :wink: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tuincentrum zal vast wat hebben staan wat je ook kan gebruiken maar ga zelf toch liever naar de growshop (en ja, zal vast wat meer kwijt zijn) ....... maar als het goed is krijg ik dan uiteindelijk ook meer :wink: :lol: :lol:

 

um..volgens mij zit er geen growshop bij mij in de buurt - er was er wel een maar die is verdwenen

en om nu met bus of trein op zoek te gaan in een vreemde stad naar n growshop :-{

Share this post


Link to post
Share on other sites

of ga effe naar een coffeeshop.

Met wat mazzel hebben ze daar een "highlife-wijzer" liggen.

Boekje met allerlei adressen van coffeeshop, growshops, groothandels ed.

door heel nederland. Mijn shop had er een paar liggen; en ik nu dus ook 1 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op www.highlife.nl vind je trouwens adressen en telefoonnummers + websites eventueel van al die growshops die in Highlife staan ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

werkt dat goed met Pokon? Bij ons in de growshop zit die gazst dus echt de hele tijd te zeuren dat ik legitimatie nodig heb.. Voor een beetje planetenvoeding?!?! 8O Maja als pokon goed gaat wil ik dat ook maar is gaan proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh please, :!: :!:

 

Koop dan een ander merk, welk merk dan ook,

Maar GEEN pokon !!!! 8O 8O

 

Had eens 3 leuke plantjes... :mrgreen: :mrgreen:

Ik er een beetje pokon bijgooien

(Wel !!! op goede mengverhouding gelet)

 

En ik kan je vertellen dat ik nog nooit planten zo snel heb zien sterven :) :D :D

Binnen een dag alle blaadjes slap

Volgende dag geel

Nog n dag later harstikke dood........

 

Dus noem dat p-woord aub nie waar ik bij ben.. lol

hahaha, flauwekul natuurlijk

Maar duidelijk is dat ik t niemand aan zou raden..

Share this post


Link to post
Share on other sites
werkt dat goed met Pokon? Bij ons in de growshop zit die gazst dus echt de hele tijd te zeuren dat ik legitimatie nodig heb.. Voor een beetje planetenvoeding?!?! 8O Maja als pokon goed gaat wil ik dat ook maar is gaan proberen

haha, als iemand bij mij zou vragen naar planetenvoeding dan zou ik hem ook eens vragen offie ff z'n pasje kan laten zien 8O

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
of ga effe naar een coffeeshop.

Met wat mazzel hebben ze daar een "highlife-wijzer" liggen.

:

 

Hey :)

 

Ik heb hier nog wel een Highlife wijzer liggen.

Als je ff vertelt welk deel van Nederland je woont,kan ik wel ff een Growshoppie voor je opzoeken :wink:

Groetjes

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, als iemand bij mij zou vragen naar planetenvoeding dan zou ik hem ook eens vragen offie ff z'n pasje kan laten zien 8O

 

BULDERDE BULDER,planetenvoeding,daar heb je inderdaad een pasje voor nodig.

Ik zou dit spul ook niet meegeven aan persoonen waarvan ik twijfel of ze meerderjarig zijn.

Hiervoor heb je een jarelange training voor nodig bij NASA :) :D

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...