Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Michu

Vliegenzwammen

Recommended Posts

Hoi!

 

Ik ben een beetje op zoek naar trip middelen en alternatieve drugs die je niet hoeft te roken maar oraal inneemt.

Ik kwam terecht bij vliegenzwammen..ik wilde er graag wat meer info over..

Wat zijn de effecten? Is het gevaarlijk? Wat is de dosering? is het verslavend?

Hoe gebruik je ze het best, dus alleen het rode vliesje of heel de hoed gebruiken?

En dan een vraag over Klimmende Winde (heavenly blue)....is deze gevaarlijk of verslavend?

Zitten er gevaarlijke effecten aan? Zijn er mensen met ervaring?:S

Alle info is welkom!!

 

Thanks!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij zijn er verschillende vliegenzwammen.de vliegenzwam in nederland kan je volgens mij niet eten.de variant waar bossen in rusland mee vol groeien is de goede variant.over de zaadjes van de klimmende blauwe winde weet ik dat de zaadjes bij de plantenboer vaak met een soort gif worden bespoten zodat t niet voor consumptie geschikt is.je kan dan beter de zaadjes kopen op t internet bij de bekende internet smartshop,kost 8 euro of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja klopt van beide.

Maarja, die stools kan ik dus niet in NL krijgen...

Enne, k had gelezen dat je de zaadjes ook heel goed moet afwassen en ze dan wel kan gebruiken, of eige kweek.

Hoelang duurt het voordat die plantjes hun eigen zaadjes afstoten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou ik niet durven zeggen,ik weet ook niet precies wanneer de plant groeit.wel weet ik dat je van de zaadjes een paar uur kan trippen.ik mag de site niet noemen denk ik,vanwege reclame en spam,maar er is info over te vinden ,effe googlen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja k heb de rest al onderzocht, k wilde alleen ff die vragen weten die ik stelde :D dat ut trippy is, weet ik :D en k weet hoe ikkut moet maken enzo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nederlandse variant van vliegenzwam kun je geloof ik eten, maar ik zou het niet zelf gaan plukken ... Er bestaat een beruchte tweelingbroer die nou niet echt bepaald gezond blijkt te zijn :D

 

Ahjah, en 'Morning Glory' zaadjes. Hehe ... Ik heb weleens de variant flying saucer geprobeert. 5 Zakjes uit het tuincentrum opgegeten (gadverdamme NOOIT meer), het was gruwelijk goor ... en naderhand begon me buik op te zwellen en heb ik de hele WC ondergekotst, kreeg toen ook bloedneus daarbij. Maar na het overgeven voelde ik me weer kiplekker. De effecten waren echt leuk, gruwelijk lachkicks, ontzettend vrolijk en relaxed gevoel .. En me lachspieren .. die waren gewoon continu aangespannen zelfs toen ik NIET aan het lachen was (kreeg er op een gegeven moment zelfs pijn van). Enige visuele dat ik ervan heb gehad is dat ik alles beetje mistig zag en de vloer was aan het golven :D

 

LSA was erg leuk, maar kijk wel uit met doseringen etc. (er gaan geruchten over bestrijdingsmiddelen die op de zaden worden gespoten).

Edited by SnipedDragon

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij zijn er verschillende vliegenzwammen.de vliegenzwam in nederland kan je volgens mij niet eten.de variant waar bossen in rusland mee vol groeien is de goede variant.

 

Heh, das precies dezelfde, amanita muscaria.

 

Lees dit maar eens door als je meer over vliegenzwammen wilt weten:

http://www.erowid.org/plants/amanitas/amanitas.shtml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okidoki, thanks!:D Mja, dat van dat gif wist ik dus al :D k had ook doorgekregen dat goed wassen kan helpen ;) aangezien ik geen zin heb om heel me plee vol te kotse :verrygood hoe moet je dat verklaren aan je ouders ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de amanita moet je iets meer doen dan alleen goed wassen. Mocht je een wilde aantreffen (niet dat je die buiten nu nog gaat treffen), dan moet je hem naar het plukken eerst drogen. Door dat drogen gaat het gif kapot, en zijn de paddestoelen veilig om te eten.

 

Ik heb zelf ook een aantal x morning glory gedaan. Ik heb via een bekende smartshop hier op het net zaadbesteld. IK zal de naam van de shop niet noemen maar het begint met een A en klinkt als kanarius.

 

Voor een goede heftige trip neem ik ongeveer 400 zaden. IK maal de zaden helemaal fijn tot poeder, en laat het een aantal uur weken in een AA flesje met whiskey . Het flesje af en toe schudden helpt. Daarna het poeder eruit zeven en de whiskey opdrinken.

 

Morning glory is ook heel erg makkelijk te kweken in je eigen tuin. Binnen iets meer dan 2 maanden kun jij je eigen tuin vol hebben staan met prachtige bloemen, en heeel veel zaad. Morning glory staat ook op mijn lijstje om ingezaaid te worden in mijn tovertuintje :D

 

Voor meer info over mg http://www.fsre.nl/index.php?option=com_co...id=38&Itemid=51

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...