Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hans en Wietje

Tipje

Recommended Posts

oi

een tipje is nodig voor een strakke vorm, een hauwvast :whistling

 

tipjes kan je simpelweg heel fijn oprollen of het in de vrom van een M vouwen en dan eromheen rollen..:whistling

meer weten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of er schiet ook geen wiet in direkt je longen in.. wel is gehad dat er wat joint vulling om het zo maar te noemen dankzij een slechte tip in me longen kwam

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis origineel vooral voor de warme, een tipje, doordat de warmtegraad van een joint een stuk hoger ligt. kdenk bij een gewone filter sigaret zo'n 40° en bij een joint 60°, kbegin nu zelf wel te twijfelen over het aantal graden, maar kdacht vooral dat het 20° verschil had. nuja niet zo belangrijk :whistling

het voornaamste is, dat een tipje voor de warmte dient. Natuurlijk ook wel voor de vorm, het gemak van geen tabac in je mond te hebben.

 

 

 

Tjowzz :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

rol die dingen achteraf ook maar eens terug open, toch ook redelijk wat rans die niet in je longen verdwijnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het filtert inderdaad ook nog wat, ik hat dat over het hoofd gezien :whistling

maar kdenk nie echt da het veel uitmaakt...

 

grtZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zonder tip zou rollen, zou je al snel veel teer in je mond krijgen (dat goor bruin spul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat tipje doet niks tegen de teer, het is gewoon papier waar de rook doorheen stroomt

De rook tast het papier aan, maar in zo'n kleine mate blijft de teer hangen dat dit totaal niks uithaalt.

 

Het tipje doet ook niks aan de warmte, alleen brand je je mond minder snel als hij bijna op is.

 

Het tipje dient gewoon om een goede strake joint te krijgen, en vormt een basis.

Het geeft lekker veel houvast en sterkte aan je joint, en is veel lekkerder om in je mond te hebben dan een stuk vloei zonder tip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en gebruik wel echte tippies,scheur niets van je pakje vloe af,want daar zit(giftige) inkt in,wat heet wordt tydens het roken,en via je lippen en de rook binnen komt.....niet gezond dus,dus altyd de echte tippies gebruiken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie tip dat wist ik niet...

ik scheurde alleen als het niet anders kon... bijna altijd met een tip boekje!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je krijgt ook niet zo'n vies klef mondstukje, wat je bij een shaggie wel hebt.

 

Je hebt btw ook nog van die gaasjes, die ''filteren'' ook, gebruik ze zelf niet omdat ik ze gewoon te duur vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ... sommige jointverneukers kunnen er wat van en kwijlen die hele tip nat bij het roken :D.

Mja, je kunt hem wel droog maken met je aansteker ;) Gaat wat lastiger met shag in verband met het krijgen van verbrande shag in je mond.

 

En hoezo wiet je longen in schieten :verrygood. Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar. Ik vul eerst mijn mond met rook, en zuig het vervolgens naar binnen met lucht. Lijkt mij nou niet echt prettig ...

 

Tip is vooral handig bij het doorgeven :j Het maakt het draaien makkelijker (mijn mening) en tja ... die stevigheid hehe.

 

Mja, weg met de tipkwijlers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...