Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sjit_smoker

The Gravity Bowl

Recommended Posts

heloow smokers ,

 

ik lees op het forum veel vragen in verband met snel stoned worden en/of heel erg stoned worden .

daarom heb ik voor jullie dit topic geopend over de Gravity bowl

 

De gravity bowl is een minder bekende "water" pijp maar wel een zeer krachtige, ik zal jullie even uitleggen hoe je hem maakt :verrygood het is erg simpel!

 

benodigdheden:

 

materiaal:

- plasieke fles

- kauwgom

 

middelen:

- mes , aansteker , ... (om gaatjes te maken)

 

 

 

Hoe maken ?

 

1)start met een gaatje te maken in de onderkant van de fleswaar je joint perfect in past .

2) maak nu een gaatje van ongeveer 0.5cm doorsnee op ongeveer 5 cm boven de bodem van de fles.

 

en hij is al klaar!

 

vul hem dan zo goed als vol met water! en hou hem onderste boven met de dop van de fles er op. dan ziet hij er zo uit ...

 

gravitibowl.jpg

 

 

Gebruik:

 

1) steek je joint in de gevulde fles (de fles ondertse boven houden en de joint in het gaatje in de bodel van de fles steken)

2) het overige gaatje dichthouden

3) houd het gaatje dicht en draai de dop af de fles ! nu loopt het water uit de fles en zuigt hij de joint bijna volledig in de fles!!!

4) draai de dop er terug op als het water er volledig uit is

5) neem een enorme hijs door het gaatje waar je je vinger op had !

 

 

Tips:

 

tip1: probeer de fles helemaal in een keer leeg te zuigen ! (dit is mogelijk)

 

tip2: laat de dop af de fles als de fles gevuld is , haal je joint er uit , en houd ook je vinger op het gaatje .

laat dan iemand op het gaatje waar de joint in zat blazen en inaleer langs de opening van de fles!

 

 

enjoy!!!

 

laat me weten wat jullie er van vinden of wat de ervaringen zijn!

Edited by sjit_smoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt goed inderdaad..

 

Volgens mij was de originele manier de bodem van de fles halen. Fles in het water zetten. Joint in een gat in de dop, en dan de fles langzaam omhoog halen zodat de fles vol rook komt te staan. Daarna zet je je mond om de dop (eerst ff joint eruit halen :nerd ) en duw je de fles in 1 keer weer terug het water in. Je krijgt dan in 1 keer 1,5 liter rook naar binnen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je te stoned ben een spuit water ,door te diep door drukken :verrygood :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

xie die fotow niet..

xie alleen die beschermde

van tripod

Edited by Gorky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het vaak zo gedaan in het verleden:

 

gallery_5447_18_614.jpg

 

je duwt dus een pen in het gat dat je hebt gemaakt. Die pen komt tot ongeveer aan de onderkant van de fles. Je vult de fles met water tot aan het gat waar de pen doorheen zit. (natuurlijk alleen omhulsel van pen) Dan stop je de joint in de pen en je hebt n waterpijp:P

 

sorry voor de slechte kwaliteit tekening maar ben techneut, geen artiest :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit heet flesje trekken,een oude bekende uit de jaren 60(van kennissen gehoord)onderkant fles wegsnijden,gaatje in dop,fles in een emmer water omlaag drukken,dop met joint in t gaatje er op,omhoog trekken,en zuigen maar.dit moet je wel met een pure joint doen voor t gewenste effect :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_5447_18_614.jpg

 

nee da's een gewone bong, alleen zelfgemaakt.

hier is een bucket bong (MIJN bucket bong :whistling )

bucketbong.jpg

 

misschien iets meer uitleg over de top : in plaats van een gaatje voor een joint te maken (omdat ik de voorkeur geef aan puur, ipv. tabak), heb ik het dopseltje van de fles in het midden opengekerfd, de bowl van een pijpje losgeschroefd en erin gemonteerd (vastgemaakt met kauwgom :blink: , lekker urban).

bucketbong2.gif

is luchtdicht, stevig, en handig.

 

een alternatieve methode voor de fles er terug in te duwen, is ze er maar voor twee derde uit trekken (ipv. tot bijna aan de bodem), dan reeds je mond eraan zetten, en dan voorttrekken terwijl je een beetje zuigt. Volgens de physica wil de fles dan weer naar beneden (luchtdruk en zo, of gebrek eraan), maar je moet harder zuigen en harder trekken, tot de fles uiteindelijk uit het water komt en alle rook direct je longen ingaat.

IN.TENS !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op jongens wiet moet je rustig in je lichaam brengen en er goed van genieten.. wie wil nou een hele joint in een keer in zn longen geschoten hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt ook enkele keren kleine bowltjes nemen

wel ik vind dit een leuke manier omdat het zonder tabak ook heel goed gaat, en ik kan slecht tegen tabak, ik word daar ziek van en ik moet kotsen... dan is er ook niks fijn aan he. dan maar liever zo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker, wil ik owk's doen, mja thuis is moeilijk, en je kan zo'n bucketbong moeilijk meenemen in stad ofzo :blink:

hmmm :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...