Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stumper

Afghaantjes Van Afghany Warrior

Recommended Posts

Een topicje over de door mij gewonnen afghaantjes van afghany warrior .

Allereerst ben ik geen aardeboer, dus maar eens zien hoe het me vergaat.

Ik heb zelf 40 K2-tjes staan op steenwol die toevallig op t punt stonden om te gaan bloeien dus daar kon ik ze mooi bij plaatsen.

Ik heb ze in een plantenbak (20 x 80) gestopt waarin ik licht voorbemeste aarde uit de GS heb gedaan.

Daar de ruimte die ik voor ze over heb erg klein is heb ik ze tot op de laatste top geheel gediefd.

Dus kale stam, 1 hoofdtop. Eigenlijk erg zonde want ze waren erg mooi met meerdere hoofdtoppen, maar ik kon niet anders.

Vandaag is het feest, zowel me K2-tjes als de afghaantjes zijn de bloei in gegaan.

Ik geef de afghaantjes op aarde dezelfde voeding als ik me K2 geef, dus uit het vat, en tot op heden maar een halve liter per 2 dagen verspreid over de gehele aarde.

Ondanks mijn mishandeling (het dieven), het elke dag steeds ff moeten verplaatsen om bij me drainbak te komen e.a. zaken blijven ze er mooi bij staan.

 

Probeer jullie op de hoogte te houden hoe t ze vergaat met wekelijks een update.

 

Foto's eerste dag bloei: http://www.mijnalbum.nl/Album=V4Y3DBRQ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt er flink in lopen hakken he Stumper ...

 

Dat worden mooie knolletjes ...

Daar weet ik ook al een koper voor ...

 

:verrygood

Pekolow,je bent weer bezig!Geen handel of opmerkingen in die aard,het lijkt net alsof je stekken uitdeelt,en nadien de oogst wil gaan ophalen,IS NIET TOEGESTAAN

je was toch wel gewaarschuwd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 maal excusues aan Rataplan .. het was meer een verspreking, ik heb het al aangepast.

 

De nieuwe eigenaren mogen zelf bepalen wat ze ermee doen ze zijn aan mij helemaal niets verplicht .

Ik zit zelf bijna zonder Afghany en maakte daar een luchtig grapje over en verwees naar me zelf als blower ... niet als handelaar .. :nerd

 

En Stumper weet dat ik zonder zit dus ik lul geen bullshit hier ... :verrygood

 

Rataplan het spijt me dat ik constant je aandacht trek, ik heb ook liever dat je gewoon lekker kan hangen en reageren ipv politie agentje te spelen ..

 

De boodschap is duidelijk, ik stond al op scherp en nu ben ik dus target ..... :P

 

Groetjes Pekolow ;)

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rataplan het spijt me dat ik constant je aandacht trek, ik heb ook liever dat je gewoon lekker kan hangen en reageren ipv politie agentje te spelen ..

 

De boodschap is duidelijk, ik stond al op scherp en nu ben ik dus target ..... :verrygood

 

Groetjes Pekolow :nerd

Kijk,ik stel hier niet de forumregels op,heb wel als taak onder andere om verborgen sluikreclame,handel in stekken,zaden,sporen en aanverwanten te verwijderen,iedereen kan onbewust eens over de schreef gaan,maar telkens na een zware dagtaak als ik inlog staan er mails met verwijzingen naar post's van jou,ik spendeer meer dan 2 uur per dag aan het forum,en doe de moeite om zo veel mogenlijk post's en topics te lezen,denk je dat ik niet liever antwoord op vragen van topic's?Denk er aan dat dit puur vrijwilligerswerk is,met liefde voor de hobby,moet mijn dames en aanverwante ook verzorgen dagelijks tussen de reply's door...Post in de toekomst net zoals anderen dit doen,dan hoef ik niet dagelijks kostbare tijd te verspillen aan een reply als dit om toch weer maar eens te moeten wijzen op de forumregels,niemand is een target op het forum,noch ik ben een politieagentje,daar wil ik zeker niet mee geassocieerd worden!Ik ben dan nog wel een mod met een zachte aanpak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Rataplan,

 

Ik weet het dat jij de regels niet hebt gemaakt en ze zijn echt duidelijk maar ik hyper nogal, en ik ben een flapuit met mijn reacties ... zo had ik ook nooit de GS bij naam moeten noemen ... ik ben niet perfect, wil wel graag dat jij ook een plezierige tijd hebt als je inlogt op je forum ...

 

Maar ik zweer het je ... ik heb geen euro verdient aan deze actie ... iedereen heeft een Afghaantje opgehaald en ik heb er alleen maar geld mee verloren.

 

Ik verwacht er ook niets voor terug, de blije gezichten doen het voor mij goed genoeg.

 

 

Ik hoop in de toekomst nooit meer wat van je te horen mits het met echte forum zaken te maken heeft ..

 

Ik begin me net thuis te voelen hier dus ik zal er nu alles aan doen om jou ook tevreden te houden ..

 

Pekolow

 

 

ps: Het is jammer dat ik je geen rokertje kan aanbieden door het kabeltje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik niet roken?Ik blow al 24 jaar regelmatig :P :verrygood in die tijd moesten we nog naar breda voor wat skunk met zaad ertussen,5 a 6 gulden toen het grammetje!Het kweken was begonnen,aan mijn eerste 12 binnenplantjes onder een ronde gaslamp hield ik droog een 100 grammetjes over,en apetrots... :nerd

Edited by rataplan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sow, weer ff naar de topic terug.

 

De afghaantjes staan inmiddels precies 1 week in bloei.

Ik geef ze nog steeds maar een halve liter water (PH 6,0 en EC 1,1) verspreid over de hele bak om de dag.

Dus ze krijgen elke 2 dagen maar hooguit 100 ml per plant, is dat weinig ?

Ze hebben natuurlijk de nodige stress gehad met het dieven van alle ondertakken maar ze blijven t gewoon goed doen.

Foto geplaatst op http://www.mijnalbum.nl/Album=V4Y3DBRQ (1 week bloei-2).

Foto is genomen 10 minuten na uitgaan licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Stumper.

Zien er netjes uit hoor.

Ik heb er ook 6 maar die staan gewoon in de zon voor te groeien en savonds hebben ze er een tl boven want bloeien mag nog niet.

Het is de bedoeling dat er 3 op het balkon gaan in de zomer/voorjaar en 3 de kas in gaan zodat het lekkere bomen worden.

Hier ook ff wat foto,s. Sorry dat ik het bij jou er in zet maar anders komt er weer een topic bij.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=PCJJR7KN

http://www.mijnalbum.nl/Foto=UNWCDZCI

http://www.mijnalbum.nl/Foto=WNVLSKVH

http://www.mijnalbum.nl/Foto=MLOM7GL3

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KXM7UQIV

http://www.mijnalbum.nl/Foto=4EE7GL6F

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Ria.

Is dat voor mij? of voor stumper!

Gr ert

 

Ha die Ria.

Is dat voor mij? of voor stumper!

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat een nieuwe soort geplukje kipjes ??

 

Ik vind ze er goed uit zien.

Zal zelf ook wat foto's maken van mijn dames.

 

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat klopt de_caviant. Ik was net bij de AH en daar lagen ze in het koelvak.

 

De Afgaan kip, vogelgriep vrij!!!!!!!!!!!!

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry, maar die Afgaantjes vindt ik net geplukje kipjes

Ria

 

Ria, als je begin van de topic hebt gelezen weet je waarom t kale kippetjes zijn geworden. :whistling

Ik heb ze moeten plaatsen achter me zwenkventilator. Tussen me eigen stekken op steenwol en me zwenkventiator zit een zelfde plantenbak als waar de afghaantjes instaan die dienst doet als opvang drainwater.

Daar moet ik elke dag bij kunnen voor het afvoeren van dit drainwater, dus had weinig keus.

Was het enige plekje wat vrij was voor de afghaantjes, maar moet in dat hoekje dus 1 keer per dag rommelen om drainbak weg te halen, te legen en weer terug te plaatsen en dan zijn grote planten niet makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze maar niet naar geplukte kippen smaken :whistling

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid zodat de mensen niet gaan denken dat de Afghanen van Pelo niet goed of kaal zijn, ze zien en ruiken heerlijk :whistling

Aan alle kanten komen bij mij de knoppen te voorschijn :whistling

 

Oeps, zag dat Ria zich weer van haar beste kant liet zien. Het zal wel een soort humor zijn die niemand snapt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja, voorheen, wat hij gedaan heeft snap ik wel, maar als je een plantje zo plukt, is het toch net een geplukt kippetje, toch? En jammer van je plant, kun je nooit weten waartoe hij in staat is, maar als de ruimte ophoudt ?

Ik kom blijkbaar sarcastisch over, maar zo is dat niet bedoeld, maar van dingen die onzin zijn en niet kunnen, zeg ik mijn mening over en voor de rest moet ieder maar zien wat hij er mee doet, ik lees en zie ook hele mooie dingen hier, maar daar hoef ik mij niet mee te bemoeien, geniet ik van.

maar ik vindt dan ook veel mafkezen verkondigen dat ze, als ze wat lezen, het verkondigen als heilig.

Deed en doet Bin Laden ook, ga eerst eens nadenken.

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol Ria, ik kan je wel volgen en hoop dat me afghaantjes maar geen vogelgriep oplopen.

Zal wel niet want ze zijn OPGEHOKT !!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister de laatste Afghaantjes aan een Belg gedoneerd .....!!!

 

Ze komen zelfs uit Belgie en daar ben ik best wel trots op.

Hoe dan ook als Sannie zou zeggen kom jij maar een Jack Herrer ophalen dan maakt het mij persoonlijk niet uit waar ik heen word gestuurd om die Jack op te halen.

 

Ik weet wat het waard is .....!!

 

 

Allemaal bedankt voor het opvangen van de Afghaanse weeskinderen.

Ik ben zo blij dat ik weer gewoon kan ademhalen, het zijn net jonge hondjes ... je bent blij maar ook weer niet !!! Nu alle puppies een tehuis hebben gevonden kan ik weer verder.

 

:whistling

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weer een update van de afghaantjes.

Ze staan nu exact 3 weken in bloei.

Geef ze om de dag verspreid over de gehele bak 1 liter water met een Ph van 6,0 en Ec van 1,4.

Tevens een foto geplaatst van de plek waar ze gedwongen moeten staan (op die plastic bakjes achter me zwenkventilator), wat verder van de lamp.

Dus al met al geen gunstige plaats, maar nood breekt wetten.

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=V4Y3DBRQ

Edited by Stumper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...