Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
16 GRAM

Lachkick

Recommended Posts

ik ben altijd wel melig, hoef ik geen eens voor geblowt of gedronken te hebben.

 

maar een keer was wel heel leuk, gingen we de snackbar in, en bestelden 3 patat.

en die kerel gooide de patat er net in, ging ik naar hem toe '' is t al klaar??'' die jongen, die daar net werkte zo heel serieus ''nee meneer'' 10 seconden later weer vragen, en hij bleef superrustig,, keer of 10 gevraagd of de patat al klaar was, op het einde zat ik te schreeuwen van '' schiet nou eens op met je patat!!! snel opschieten snel!! op een gg moment was die ,er wel zo zat van...

Ik betaald gingen we naar buiten, bakje patat niet te vreten! al die patat recht voor de neus van die kerel op de grond gegooit!! ;) :j ,uiteindelijk vrij kinderlijk :D ik weet t ,, maar het leukste vermaak..... is leedvermaak :D

 

Nu ik het typ lig ik alweer dubbel!! :verrygood

stelletje sadisten dat we zijn!!

 

 

neus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghaha, leuk die verhalen.

 

Wij waren keertje met groep vrienden bij de burgerking ... Daarvoor eerst te pletter gesmoked natuurlijk :D. Dus wij proberen daar wat te bestellen, ... Die vrouw liep maar op ons te wachten, het uitzoeken van wat we wouden duurde zo'n kwartier. Daarna moesten we gaan uitleggen wat voor hamburger we wouden omdat we die kaart niet snapten, dus een kwartier uit gelegt dat we een broodje met hamburger, kaas enzo wouden. Die vrouw zo 'Een cheeseburger', een van me maten: 'NEEEH!!!, Andere burger'. Op een gegeven moment liep die vrouw echt zo raar te kijken ... En wij liepen haar met zijn 4'en keihard in het gezicht uit te lachen ... Tja ... We kregen gewoon een lachkick van dat mens, weet niet precies waarom. Uiteindelijk gierend van het lachen de bestelling proberen te maken, maar niemand kon ze lach inhouden.

 

De rij achter ons kon er trouwens niet om lachen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ghaha, leuk die verhalen.

 

Wij waren keertje met groep vrienden bij de burgerking ... Daarvoor eerst te pletter gesmoked natuurlijk :verrygood. Dus wij proberen daar wat te bestellen, ... Die vrouw liep maar op ons te wachten, het uitzoeken van wat we wouden duurde zo'n kwartier. Daarna moesten we gaan uitleggen wat voor hamburger we wouden omdat we die kaart niet snapten, dus een kwartier uit gelegt dat we een broodje met hamburger, kaas enzo wouden. Die vrouw zo 'Een cheeseburger', een van me maten: 'NEEEH!!!, Andere burger'. Op een gegeven moment liep die vrouw echt zo raar te kijken ... En wij liepen haar met zijn 4'en keihard in het gezicht uit te lachen ... Tja ... We kregen gewoon een lachkick van dat mens, weet niet precies waarom. Uiteindelijk gierend van het lachen de bestelling proberen te maken, maar niemand kon ze lach inhouden.

 

De rij achter ons kon er trouwens niet om lachen :D

 

Hahahaha dat is echt lelijk voor die vrouw ook :D gewoon voor haar neus een lachkick ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het vrijdag, we zaten met een hele ploeg boven in de chill kamer. In het studenbtenhuis waar ik woon hebben we namelijk op het dak zo'n soort glazen uitbouw, nah daar staan 's zomers een paar plantjes van de zon te genieten en er liggen kussens, heel veel kussens.. Dus daar zaten we vrijdag stevig aan de shisha te lurken, zegt een maat van me op een moet je een zo knorren... hij knort ik in een deuk. Dus ik zoiets van nah doe ik dat ook maar eens een keer en ik deed het meteen onbedoelt twee keer. Nu die andere lui die er nog bij zetn ook helemaal in een deuk en iedere keer als het weer een beetje rustiger werd kwam er wel weer een knor en lag iedereen weer helemaal slap. We hebben er in totaal een half uur om gelachen, echt een goede buikspier workout :D

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet nog wel toen we vroeger met zn vieren naar the bull in vlaardingen gingen,15 jaar terug in mn jeugd.spacecake gehaald,opgegeten,niets voelen,cake vergeten,2 uur later fietsen we door de stad,ik met een maat achterop ,de andere met zn maat op het stuur :verrygood .opeens werden we lacherig,de cake sloeg in.we fietsen via een brandgangetje langs een paar achtertuinen.op de hoek stond er een hoge heg.de voorste fiets met die maat op t stuur nam die bocht,de fiets gaat de bocht door,de maat op t stuur vloog rechtdoor dwars door die heg heen.precies achter die heg zat een gezinnetje te zonnen om een tafel heen.pleurt ie dwars op die tafel!! :D :D ;) ,als je die koppen zag van die mensen,en de koppen van mn maten,toen heb ik werkelijk 1 uur lang mn lach niet in kunnen houden,zo erg,dat mn kaken pijn deden en ik kramp in mn maag kreeg.de cake en dat moment,dat was het recept voor een uur lachkick,die echt niet te stoppen was.nu heb ik nog wel eens een lachkick,maar die duurt niet langer dan 5 minuten achter elkaar,geen uur achter elkaar meer,misschien met paddos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had afgelopen maandag bijna een lachkick door Jenssen :blink:

 

Iedereen zat daar zo heel serieus naar te kijken en ik bij ieder lullig dom grapje lachen. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

spongebob squarepaints!!!!

alsek echt goe stoind ben en tis een paar dagen geleden dak gepaft heb, dan kunde mij gegarandeert een paar huizen verder horen gillen. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...