Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
spint

Nieuw Ronde Op Cogr

Recommended Posts

90x PP op COGR slabs onder 5x 400 watt. Zal proberen om een wekelijkse update te maken. Deze foto's heb ik per ongeluk verkleind, de volgende zijn wat groter. Foto's zijn na 4 dagen groei, 3 dagen hierna zijn ze in de bloei gegaan. Afzuiger heb ik de hele week uitgelaten maar via een tijdklok 45x per dag een kwartier aangezet voor frisse lucht. Zo bleef de LV lekker hoog, tussen de 50 en 70%. Eerste 2 dagen hebben ze in de startblokken onder 1 lamp gestaan. 3e dag heb ik ze uitgezet en heb ik 2 lampen aangedaan. 5e dag heb ik 3 lampen aangedaan en na een week alle lampen. Na 3 dagen bloei heb ik de lampen lager gehangen.

 

4e dag groei

 

4edaggroei8.jpg

 

4edaggroei7.jpg

 

4edaggroei6.jpg

 

4edaggroei5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heel mooi uit

 

je hebt een watergeef systeem kan je daar nog is wat meer over vertellen

want ik geef nog gewoon met de hand

 

en een heel slim iedee om je afzuiger op een tijdklok te zetten ga ik volgende ronde zekers ook doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die tijdklok op de afzuiger werkt perfect. Kan hem ook helemaal uit laten maar dan trek je A. geen frisse lucht en B. je krijgt geurtjes buiten je ruimte na verloop van tijd. En op deze maniet blijft de LV lekker hoog. Als de afzuiger aan gaat zakt hij iets in maar dat is maar een kartiertje per x en dus een uur per dag. In de eerste week bloei laat ik de afzuiger 1x in de uur een kwartiertje draaien als de lampen uit zijn en als de lampen aan zijn draait hij 12 uur lang.

 

Betreft dat water systeem.....

Gewoon watervat met pomp en PE leiding met druppelaars en seconde timer. In de bloei geef ik ze elk uur 10 seconde water. 1e week bloei om de 2 uur 30 seconde en daarna geef ik 3x per 12 uur en de eerste x een uur nadat de lampen aan zijn. Dan blijft de COGR lekker luchtig voor goeie wortelvorming. Misschien is iets anders beter maar hier haal ik goeie resultaten mee. Gemiddeld 0.8 gr/watt en hoogste was 0.9 gr/watt

 

Grtz Spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er profi en zeer goed uit,nog een hydrokweker er bij,zal mikeh zeker tof vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit 'spint' !!

 

Nu maar hopen dat je die zooi niet in je hok krijgt hahaha.

 

is het je 1e draai ?

 

idd Rataplan.. er zijn er hier maar bagger weinig die op hydro kweken,.. wat ergens jammer is !!

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dit is niet me eerste draai nee <_<

 

En mijn naamgenoot wens ik ook niet in mijn hokje.......

 

 

Grtz Spint

Edited by spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

5e week bloei.

EC 2.4 met PK 13/14

PH 5.8

 

DSC01599.jpg

 

DSC01598.jpg

 

DSC01597.jpg

 

DSC01596.jpg

 

DSC01595.jpg

 

DSC01594.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Betreft dat water systeem.....

Gewoon watervat met pomp en PE leiding met druppelaars en seconde timer. In de bloei geef ik ze elk uur 10 seconde water. 1e week bloei om de 2 uur 30 seconde en daarna geef ik 3x per 12 uur en de eerste x een uur nadat de lampen aan zijn. Dan blijft de COGR lekker luchtig voor goeie wortelvorming. Misschien is iets anders beter maar hier haal ik goeie resultaten mee. Gemiddeld 0.8 gr/watt en hoogste was 0.9 gr/watt

 

Spint heb jij de Pe leiding als een ring leiding (Begin en eind met T stuk verbonden) of gewoon een los begin en eind punt?

 

Grtz HM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey spint,

Mooi wit tuintje hoor :whistling

 

Zie ik nu goed dat je last heb van varenrouwmugjes???

Deze kan je relatief makkelijk bestrijden dmv nemathoden door je voedingswater te mengen!!!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betreft dat water systeem.....

Gewoon watervat met pomp en PE leiding met druppelaars en seconde timer. In de bloei geef ik ze elk uur 10 seconde water. 1e week bloei om de 2 uur 30 seconde en daarna geef ik 3x per 12 uur en de eerste x een uur nadat de lampen aan zijn. Dan blijft de COGR lekker luchtig voor goeie wortelvorming. Misschien is iets anders beter maar hier haal ik goeie resultaten mee. Gemiddeld 0.8 gr/watt en hoogste was 0.9 gr/watt

 

Spint heb jij de Pe leiding als een ring leiding (Begin en eind met T stuk verbonden) of gewoon een los begin en eind punt?

 

Grtz HM

Gewoon met een eindstuk werkt goed genoeg.

 

Hey spint,

Mooi wit tuintje hoor :whistling

 

Zie ik nu goed dat je last heb van varenrouwmugjes???

Deze kan je relatief makkelijk bestrijden dmv nemathoden door je voedingswater te mengen!!!

 

greetz sannie

Nee ik heb niet echt last, zie wel wat vliegen maar niet veel. Maar ik was al van plan om even nematoden te bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey spint hoe gaan je dames in je hok??

 

ik wacht likkebaardend up n op date'je

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...