Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
darksoul

Hollandse Hoop,early Special,new Purple Power

Recommended Posts

ik heb op nirvana.nl

deze drie uitgekozen :

- hollandse Hoop,

- Early Special,

- new Purple Power

 

maar mijn vraag is bloeien die goed enige goeie oogsten gehad?

ben van plan van elk dan 3 zaadjes te nemen is voor (guerilla)

daarmee dat ik er niet te veel pak maar zou het echt lang duren voor al eer ik het kan zien of zo female /male zijn?

en welke is de snelste om te oogsten van die 3?

ik dacht aa hollandes hoop voor verkoop

en special en purple voor zelfbruik end eel verkoop is een apparte smaak vind ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee darksoul,

 

ik heb zelf een keer Hollandse Hope in de tuin gekweekt, en ik vind het een hele fijne en makkelijke soort om te kweken.

ik heb ze toen ze ong. 20 cm waren in de tuin gezet, en heb ze alleen in het begin soms wat water gegeven en verder helemaal niets. :specool

ik heb er bijna 200gram vanaf gehaald (droog) <_<

ze bloeiden vrij snel vond ik en waren midden september klaar (k heb ze binnen laten afbloeien)

de wiet was goeie kwaliteit en was lekker zoet.

ik zou dus voor HH gaat.. :rofl

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

hollands hoop vind ik ook de beste.

ik heb t niet zo met die purple zooi en die early special vinik ook niet echt wat maar dit is mijn mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm danku alvast voor de replys maar wil toch wel ook es die new purples probere ofwel gewoon alllebij maar had je zaadjes ook van nirvana besteld?

En de kans op females groot of klein in verhouding van 10 zaadjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tis maar waar je van houd.

ik vind de smaak van de purples niet zo lekker maarja...

kans op wijven is 50/50 als je het goed doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee,

 

nee, mijn zaden waren van black label, high quality seeds..

en als je 10 zaden koopt ga er dan van uit dat je zo'n 5 vrouwelijke planten over zult houden.

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat voor voeding is goed ik dacht om brandnetelvoeding te maken of zouk iets kopen en ben van pla ook hollandse hoop te kopen

maar hoelang is het voor buiten ongveer tot dat ze bloeienik begin te zaaien eind maart tot ze plantjes van 15-20 cm zijn end and e bos in

potten van 7l onderkant afgesneden en dan ondergrond beetje vermengen met potgrond

en pot zelf vullen met stekgrond dit een goed idee of iemand ander goed idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef gewoon voeding van de growshop, bijv. canna, hesi bla bla je kent het lijste wel...

en ik zou geen potten vn 7 liter gebruiken, k zou eerder een kuip vn 90liter gebruiken, hierin worden ze een stuk groter en heb je dus meer opbrengst <_<

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als je van nirvana besteld word dat dan anoniem gedaan

niets van site of wiet informatie erop ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal anoniem.

bijv. in een lege pen.

niks van afzender of wat dan ook.

staat niet met grote hoofdletters CANNABISZAAD op :specool

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan ga ik waarschijnlijk hh planten op guerilla wijze en dan potte van 7 l onderkant uitsnijden en dan de ondergrond vermalen met potgrond en de pot zelf vullen met stek grond <_< goed idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou moeten lukken!! <_<

watvoor voeding ga je gebruiken??

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb Purple erg lekker gevonden. Ik zou voor de zekerheid ook wat Early nemen, voor het geval het een vochtige herfst wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwa voeding ik dacht aan natuurlijke voeding van brandnetels ofwel iets kopen maar woon in Belgie dus speciale dingen zouk nie kunne vinde raden jullie mij iets aan wat ik gewoon in tuinwinkel vind?

Share this post


Link to post
Share on other sites

koeiemest door je aarde mengen. dat zorgt voor genoeg stikstof voor een goede groei. Kijk verder even rond in het voeding forum, d'r zijn aardig wat dingen te vinden als alternatief op flesvoeding. (flesvoeding kan je ook online bestellen btw)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd veel mest toevoegen aan je grond. Je wil het vast ook niet hebben dat je elke dag naar dat bos moet om je plantjes te bevoeden. Op die manier begint je geheime kweekplaatsje druk bezocht te worden en uiteindelijk misschien door de verkeerde mensen.

 

Maar dat van die kleine potjes met stekgrond vind ik prima plan, thanx voor de tip mensen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perliet is geen voedingsstof, het dient om je grond luchtig te houden en om vocht vast te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...