Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BlOwFreaKjuh

Stengel

Recommended Posts

hee mensen ik begin net heb een klein plantje op me kamer staan maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij een dikkere stam krijgt want is nmlijk nogal dun heeft 4 blaadjes 2 ronde 2 wietblaadjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de natuur krijgt een plant door beweging van de wind een dikkere stam. Dit kan je nabootsen door eens per dag licht je plant te schudden, of een heel klein beetje kunstwind erop. Voldoende licht zorgt ook voor een lage, maar brede (dikke) plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee mensen ik begin net heb een klein plantje op me kamer staan maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij een dikkere stam krijgt want is nmlijk nogal dun heeft 4 blaadjes 2 ronde 2 wietblaadjes

 

 

 

kleine plantjes hebben altijd een dunne stam...........

 

zo`n klein plantje moet je zeker geen ventilator op zetten dan zal het plantje gestresst raken, dat kan je zien door het paars verkleuren van de steeltjes. dit is niet goed en zal zeker je opbrengst negatief beinvloeden. pas na 2 a 3 week zet ik zelf altijd de ventilator rechtstreeks op de plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lichtintensiteit en de lichtkleur bepalen voor het allergrootste deel hoe stevig de plant wordt, wind speelt hierbij maar een heel kleine rol . Uit wind kan een plant immers geen energie halen !

 

Met zaden gelijk als ze boven komen zo veel mogelijk licht geven . doe je dit niet dan gaan ze er naar zoeken. Hoe ? door zich zo lang mogelijk uit te strekken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hij begint nu beter te worden en de 2 wietblaadjes komen heel duidelijk naar boven

die 2 ronde blaadjes krullen nu omlaag en die gaan er tog afvallen?

aleen ikmoet hem weg doen van ons mam ,,,,:wOOt

wat is beter buiten neerzetten of bij een vriend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt nog heel wat te leren 'blowfreakje' ,veel lezen dus wietplanten buiten zetten in de winter heb je helemaal niets aan !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...