Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zagor

Aqualogic Voeding

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met deze voeding ik ben het op de net tegengekomen,schijnt grote toppen op te leveren tot wel 100gr per plant bij kleine bezeting!???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan je wel verzekeren dat geen enkele voeding je een garantie geeft op een bepaalde hoeveelheid gr per plant.als zij dat wel don, gebruik het dan maar, lukt het niet, klaag je ze aan.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op het woordje tot, bij tot wel 100 gram per plant. Dit kan alles zijn... van 0-100

 

 

Aqualogic is gewoon een goede lijn voor de kweek. Heb daar mijn eerste kweek mee gedraaid.Daarna met Canna en dat was net iets minder vond ik.Let wel , dit is mijn mening,anderen kunnen er misschien minder blij mee zijn.

Als je het overweegt ,neem dan wel de hele lijn van Aqualogic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let op het woordje tot, bij tot wel 100 gram per plant. Dit kan alles zijn... van 0-100

 

 

Aqualogic is gewoon een goede lijn voor de kweek. Heb daar mijn eerste kweek mee gedraaid.Daarna met Canna en dat was net iets minder vond ik.Let wel , dit is mijn mening,anderen kunnen er misschien minder blij mee zijn.

Als je het overweegt ,neem dan wel de hele lijn van Aqualogic.

Ik dacht ook om de hele lijn van Aqualogic te volgen ,het is wel zo dat de opbrengst van veel factoren afhankelijk is maar een goeie voeding is zeker belangerijk als ook een geringe bezetting per lamp vind ik dan.Ik ga het proberen,dan zie ik wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou wel een keuze maken tussen Aminoforter en de Booster.Niet beiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er net een kweek opzitten met volledige lijn van aqualogic.

Voor het eerst dat mijn begonias er na 9 weken nog prachtig groen uitzagen qua bladeren.

 

Dat vond ik wel mooi, maar liever heb ik dat ze er uitgeleefd uitzien tegen die tijd met veel leeg getrokken gele hangende bladeren.

Ben nu de ec in alle fases dus nog iets naar boven aan het trekken.

Maar over het algemeen, erg goed spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he digraven

als je planten nog zo mooie groen waren ,waren ze nog niet afgebloeid en had je ze rustig nog een week kunnen laten staan en had je oprengst zekers nog hoger geweest

 

pp duurt regelmatig 10 weken als je goed laat afbloeien

 

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu ook eerste kweek aqualogic ben in de 2e week bloei en mag niet klagen denk ik

 

je kan alles zien op mijn album

 

ik heb gewoon de schema's van aqua. aangehouden en zelfs fouten gemaakt bij dosering ,

ik heb ook nog geen ph of ec meter dus dit nog nooit gemeten

ben tevreden over producten !!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
he digraven

als je planten nog zo mooie groen waren ,waren ze nog niet afgebloeid en had je ze rustig nog een week kunnen laten staan en had je oprengst zekers nog hoger geweest

 

pp duurt regelmatig 10 weken als je goed laat afbloeien

 

 

tnt

 

Denk het ook inderdaad.

Alleen ik ben met mijn buur bezig, doen alles samen en knippen tegelijk en leveren als een in, wat het verschil oook is.

Alleen iedere keer is hij net iets eerder klaar, en net iets meer opbrengst.

Terwijl ik op beide plekken dezelfde voeding en ph afmeet.

Beide ruimtes identiek dezelfde spullen gekocht.

Alleen toch gaat het daar steeds iets beter.

Terwijl beide ruimtes echt replicas zijn.

Alleen mijn dak is door een vorige bewoner wit geschilderd, dit kan toch niet het verschil maken, de lampen hangen er minimaal 40 cm onder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...