Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Freddie

Freddie's Buitenkweek 2005

Recommended Posts

Hier foto's van mijn plantjes. Ik heb ze half juni gekocht als stekjes. Het is jack white, ik veronderstel dat dat een kruising is tussen jack herrer en white widow?

 

Ik heb er enkele buiten staan waarvan foto's later volgens, en enkele in de serre.

 

Stekjes zoals ik ze kocht

img000570ir.jpg

 

 

1 appart stekje

img000620hd.jpg

 

 

Zoals ze nu zijn in de serre 01-07-05

01073tu.jpg

 

Nog een: op de achtergrond zijn van mijn broertje, volgens mij zijn deze mannelijk

010743xb.jpg

 

Binnekort nog een foto van mijn plant buiten

 

Nog een vraag: de grootste plant staat in de grootste pot, kan het dat de 2 andere planten kleiner blijven omdat ze in een kleinere pot staan?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom denk je dat die van je broertje mannelijk zijn???

je had toch stekken van een shop gehaald ofniet..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

ze zijn nog niet in de bloei toch?, dus hoe wil je zien dat het mannelijke zijn...?

 

als het wel zo is dan heeft de shop je een beetje dik genaaid en zou ik zeker teruggaan naar de shop ermee....

 

 

( de plantjes zien er trouwnes goed uit hoor :D , ik zou alleen die in de kas niet onder die planten ( druif?...wild guess...) zetten, maar op een plek met de meeste zon.

 

de plantjes op de voorgrond van de 4de foto zien er namelijk mooi uit, maar die op de achtergrond zijn een beetje stretched...

Share this post


Link to post
Share on other sites

meen je een shop gaat mannelijke stekken verkopen..

ze hebben echt wel hun vertrouwde stekken leveranciers

naja ik zal maar niet met je in discussie gaan heb ik echt geen zin in

Edited by gr33nf!ngers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus
meen je een shop gaat mannelijke stekken verkopen..

ze hebben echt wel hun vertrouwde stekken leveranciers

naja ik zal maar niet met je in discussie gaan heb ik echt geen zin in

?, welke discussie heb je het echt over...?

Natuurlijk zullen shops je geen mannelijke stekken gaan geven, wat hebben ze daar echt aan?, het kost ze alleen klanten en levert ze een slechte naam.

 

 

Maar stel dat je stekjes hebt van de shop, en het blijken mannen te zijn, dan ben je gewoon genaaid...

 

 

simpel en de waarheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie stekken ,zo zie je ze niet vaak tegenwoordig.

 

Vooral ook op de laatste foto zie je duidelijk dat het gene zaailingen kunnen zijn door de manier van vertakken.

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie stekken ,zo zie je ze niet vaak tegenwoordig.

Inderdaad, het viel me alleen op dat die wortels er zo bruinig uitzagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
meen je een shop gaat mannelijke stekken verkopen..

ze hebben echt wel hun vertrouwde stekken leveranciers

naja ik zal maar niet met je in discussie gaan heb ik echt geen zin in

Ik bedoel dat de planten van mijn broertje, die op de laatste foto van de 1e post op de achtergrond staan, mannelijk zijn. Deze heeft hij uit zaden, enkel de mijne zijn uit stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze zijn nog niet in de bloei toch?, dus hoe wil je zien dat het mannelijke zijn...?

 

als het wel zo is dan heeft de shop je een beetje dik genaaid en zou ik zeker teruggaan naar de shop ermee....

 

 

( de plantjes zien er trouwnes goed uit hoor :D , ik zou alleen die in de kas niet onder die planten ( druif?...wild guess...) zetten, maar op een plek met de meeste zon.

 

de plantjes op de voorgrond van de 4de foto zien er namelijk mooi uit, maar die op de achtergrond zijn een beetje stretched...

De planten staan idd onder druiven, maar ik heb ze in een gedeelte gezet waar zo nog best veel licht krijgen. Zoals je kan zien groeien de planten in de kas zeker zo snel als die buiten, dus ik laat ze nog een tijdje in de kas staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie stekken ,zo zie je ze niet vaak tegenwoordig.

Inderdaad, het viel me alleen op dat die wortels er zo bruinig uitzagen.

De wortels van de stekken zien er idd best bruin uit, dit was me nog niet opgevallen. Komt waarschijnlijk doordat ze er toen zo al een week stonden, had ze misschien beter direct in aarde gezet. De wortels die nu uit de pot steken zijn alleszinds wit, dus ik denk niet dat er echt iets aan de hand is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...