Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jan de Ripper

Pollinator

Recommended Posts

Na een aantal kweken met commerciële plantjes (PP, chrystal etc.) wil ik een kweekje puur voor eigen gebruik gaan doen met een 'luxe' soortje zoals Neville's Haze.

 

Aangezien ik gemiddeld maar 1 jointje per week rook, moet ik het wel vrij lang kunnen bewaren. Ik zat daarom te denken om bij m'n growshop een pollinator te huren en er hasj van te maken. Een ice-o-lator zie ik niet zitten, dat lijkt me zo'n gedoe met dat water en zo.

 

Heeft er iemand ervaring met de pollinator? Klopt het dat je hasj langer kan bewaren dan wiet? En wat is dan de beste manier om het te bewaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jan,

 

Hash kun je zolang bewaren als je maar wilt, zolang het op een droge / donkere plek bewaart, en waar de luchtvochtigheid laag is. (sokkenla ofzo)

 

zelf heb ik alleen ervaring met de ice-o-lator, maar niet met de Pollinator..

 

'k zal technogrower zometeen ff naar dit topic sturen.. die weet er alles van ;)

 

Groetjes Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat "geklooi" met een Ice-O-Lator valt wel mee vind ik zelf.

 

Bedenk wel dat je meer thc uit een Ice-O-Lator haalt dan uit een Pollinator. En een Ice-O-Lator is altijd makkelijk om in huis te hebben als je weer eens wat "afval" hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hoeveelheid thc boeit me niet zo. Het gemak dient de mens. Ik wil één keer hasj maken en er een paar jaar mee doen. Die pollinator kan ik huren (ik geloof voor 20 euro per dag) terwijl zo'n ice-o-lator zo'n 80 euro kost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...