Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Jahbless

Kweek Super Thai X Skunk

Recommended Posts

Guest Jahbless

allereerst mooi uitgelegd lola :)

 

@ JV; dit is een soort van mijn topic waar ik mijn verslag in vermeld met fotos over hoe t gaat met mijn kweek :bier

geen probleem hoor maar je kunt idd zelf een topic openen bij outdoor bv.

 

ben bnieuwd naarje planten dan! :rofl hebje fotos? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

zo ik heb net ff snel iets inmekaar geknutseld :rofl

ik wil de nakomer is ff goed gaan verduisteren...

 

PICT1048.jpg

 

PICT1043.jpg

 

de laatste is met flits uiteraard :)

tis der pikkedonker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik denk niet dat het nog iets zal uitmaken in kwaliteit of opbrengst, tevens zou ik ze vooral met dit weer zo lang mogelijk nog licht gunnen.

 

Donker denk ik niet, ik zie op die onderste foto nog 2 kiertje waar nog licht doorheen komt.

 

En wat doe je als het regent?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

hey guys, thanks voor de reply's.

 

jahbless, nee, jammer genoeg heb ik geen foto;s.

bezit geen digitale camera, omdat al mn poen opgaat aan wiet...hehehh

 

ik heb 4 planten, maar die zijn niet zo mooi vol als die van jou.

het zijn er 3 van 1.70mtr en 1 van 1.50.mtr

het nakomertje is erg vol.....voller dan de andere 3.

die andere 3 zijn 3 lange bonestaken, waarbij de zijtakken best ver van elkaar zijn verwijderd....cm of 25.....misschien iets te snel gegroeid!?

toen het zo onweerde heb ik ze even binnengezet....voor het raam.

toen zijn ze helemaal kromgegroeid.(naar het light toe)

verder niets mis mee, maar het zijn een beetje gehandicapte plantjes geworden hahahah.

 

 

any how, ze beginnen nu te toppen, dus vandaar dat ik hier op dit forum terecht ben gekomen....zou zonde zijn als ik ze nu met 1 handeling verneuk...ben nog niet zo into het kweken...

 

ik zal wel aan mn vriendin vragen of ze niet een digitale cam kan regelen, dan gooi ik binnenkort hier even wat foto;s op...

 

 

zowiezo gezellig om hier met mede-smokers te o-h-en over het heerlijke groene goedje.....

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

nou mensen, ik kan er niets meer aan verneuken, want het zijn allemaal mannetjes gebleken!

 

 

 

nu is het zo dat ik een logeerplant heb gekrengen van iemand die op vakantie ging.

hij had een mannetje, en dat wist ie ook (issie alleen vergeten te zeggen tegen mn chick)

 

nu de volgende vraag...

 

kan het zijn dat ik 4 vroukes had...en dat zijn plant de mijne heeft bevrucht!?

 

of is dat onmogelijk!?

 

bedoel....als een mannelijk mens een vrouw bevrucht, dan wordt die zwangere griet ook geen gozer....toch!?

of werkt het bij plantjes toch anders!?

 

 

(ik kan je wel melden dat ik echt enorm baal!!!!!!!!! 3 maanden voor jan lul tegen mn plantjes aan staan praten tijdens het bewateren...)

 

volgende keer beter!

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

wow dat sucked echt! :bier :)

 

maargoed, je plant is een man OF vrouw, ofje moet temaken hebben met een herma. maar stel je planten waren alle vrouwelijk en die mannelijke plant heeft ze bestuift, kunnen ze nooit mannelijk worden :P ze maken dan geen toppen aan maar inplaats daarvan zaad, en je moet ook echt wel een verschil daartusse zien, dus ik denk zo datze toch alle mannelijk waren/zijn :rofl

zeker pech is dat.. maargoed niks aantdoen..

 

volgende keer beter dude! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

ja arelaxed he!?

 

ik kwam erachter dat het mannetjes waren door hier wat info te checken....foto;s met name...

 

dat zag er erg bekend uit, en toen sloegen de traantjes toe...(bij wijze van)

 

ik weet wel hoe een knots wiet eruit ziet (mag ook wel na 14 jaar blowen) maar had het nog nooit zelf gekweekt....(nu nog steeds niet, hahaha) dus het verschil tussen een vrouwelijke top en mannelijke top (met zaadballetjes) was me nog niet duidelijk....

 

nu des te meer...

 

 

heb er wel een lesje van geleerd natuurlijk, dus het was niet helemaal voor niets...

 

en zowiezo erg veel bruikbare info hier op het forum, zit er dagelijks op te lezen, met erg veel plezier...

 

 

dus de volgende keer gaat het beter denk ik!

 

mn plan is om een aantal planten (20 op 2verschillende plekken) op een mooi plekje te gooien, naats een spoor ofzo...

 

beetje de guerilla kwekert uithangen!

lache toch!

 

 

 

hoe staat het eigenlijk met jouw plantjes jahbless!?

 

en heb je trouwens al werk gevonden!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

zo ff een update!

 

 

de eerste 2 zijn van 1 september geloof ik :rofl :P

 

PICT1059.jpg

 

PICT1054.jpg

 

 

deze 2 heb ik net gemaakt, het is al donker aan t worden dus vandaar de wat donkere fotos en de slap hangende bladeren.

 

PICT1061.jpg

 

PICT1062.jpg

 

bij de linkse plant heb ik al een tijdje een bamboestok tegen aanstaan, vanwege een dagje hevige wind waarbij ze btje was omgewaaid :bier

maargoed niks ernstigs, ze is alweer helemaal hersteld :P

 

ik vind t alleen jammer dat er nog weinig van de bloei te zien is :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

btw, @ JV;

wat bdoel je precies met; "hebje al werk gevonden?!"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

lol, jahb-less.....ik las dat als job-less....maar blijkbaar isda niet zo...

 

 

 

 

mooie plantjes..

hopen dat ze wel gaan bloeien want anders ben je net zo zuur als ik.

 

als ik de reacties mag geloven, dan bloeien dees laat, dus hopen op een erg zonnige herfst!

 

 

grtsz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol, jahb-less.....ik las dat als job-less....maar blijkbaar isda niet zo...

 

 

 

 

mooie plantjes..

hopen dat ze wel gaan bloeien want anders ben je net zo zuur als ik.

 

als ik de reacties mag geloven, dan bloeien dees laat, dus hopen op een erg zonnige herfst!

 

 

grtsz!

ik zou het lezen als Jah Bless :P

 

niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

ieder zn eigen interpretatie....

 

maar het gaat hiero om zn planten, en niet om zn naam... :P

 

 

 

dus hoe je het ook uitspreekt; leuke planten! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wow dat sucked echt! :o <_<

 

maargoed, je plant is een man OF vrouw, ofje moet temaken hebben met een herma. maar stel je planten waren alle vrouwelijk en die mannelijke plant heeft ze bestuift, kunnen ze nooit mannelijk worden ;) ze maken dan geen toppen aan maar inplaats daarvan zaad, en je moet ook echt wel een verschil daartusse zien, dus ik denk zo datze toch alle mannelijk waren/zijn :(

zeker pech is dat.. maargoed niks aantdoen..

 

volgende keer beter dude! :verrygood

wat zeg je? Dat wil dus zeggen dat als er 1 van mijn 3 planten een mannetje is daarmee de 2 vrouwtjes verneukt kunnen worden? 1tje is namelijk mannetje volges mij!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

dat hebje goed spacingben :P

 

alsje een mannetje ertussen hebt zitten kan hij de 2 vrouwtjes bevruchten, als de vrouwtjes bevrucht zijn maken ze geen toppen meer aan maar zaad...

daarom moetje een keuze maken, OF je wilt toppen om te smoken, OF je wilt zaad, zodat je volgende keer meer kunt planten..

maargoed ik denk datje dus kweekt om de toppen?

dus snel omkappen dat mannetje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
daarom moetje een keuze maken, OF je wilt toppen om te smoken, OF je wilt zaad, zodat je volgende keer meer kunt planten..

Dit is niet waar, je kunt stuifmeel verzamelen om dit later op de stampertjes te smeren zodat ze daar zaadjes maakt en de rest lekkere toppies.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Achmahim
wow dat sucked echt! :P  :)

 

maargoed, je plant is een man OF vrouw, ofje moet temaken hebben met een herma. maar stel je planten waren alle vrouwelijk en die mannelijke plant heeft ze bestuift, kunnen ze nooit mannelijk worden :D  ze maken dan geen toppen aan maar inplaats daarvan zaad, en je moet ook echt wel een verschil daartusse zien, dus ik denk zo datze toch alle mannelijk waren/zijn :bier

zeker pech is dat.. maargoed niks aantdoen..

 

volgende keer beter dude! :P

wat zeg je? Dat wil dus zeggen dat als er 1 van mijn 3 planten een mannetje is daarmee de 2 vrouwtjes verneukt kunnen worden? 1tje is namelijk mannetje volges mij!

Meteen omhakken :rofl

Mannen zijn nutteloos of je moet voor zaad gaan.....

 

Groeten Ach

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

@ kwekeling; dit kan natuurlijk ook, maar denkje dat een beginnende kweker dit doet? denk t van niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

jongens, hoe lang kan ik mn zaadbollen bewaren!?

 

 

mn enige nog niet omgehakte mannetjes plant staat nog op mn balkon......en wil denk ik een trosje zaadzakjes bewaren-in een weedzakje ofzo- om eens zaad te kunnen maken...volgend seizoen ofzo...

 

hoe kan ik het het beste bewaren? droog en donker?

 

of vergaat de boel uberhaubt als ze niet aann de plant vastzitten!?

 

 

bvd

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat hebje goed spacingben ;)

 

alsje een mannetje ertussen hebt zitten kan hij de 2 vrouwtjes bevruchten, als de vrouwtjes bevrucht zijn maken ze geen toppen meer aan maar zaad...

daarom moetje een keuze maken, OF je wilt toppen om te smoken, OF je wilt zaad, zodat je volgende keer meer kunt planten..

maargoed ik denk datje dus kweekt om de toppen?

dus snel omkappen dat mannetje!

Ik heb het mannetje nu 6 meter verder op staan, nu kan er weinig gebeuren neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat hebje goed spacingben :)

 

alsje een mannetje ertussen hebt zitten kan hij de 2 vrouwtjes bevruchten, als de vrouwtjes bevrucht zijn maken ze geen toppen meer aan maar zaad...

daarom moetje een keuze maken, OF je wilt toppen om te smoken, OF je wilt zaad, zodat je volgende keer meer kunt planten..

maargoed ik denk datje dus kweekt om de toppen?

dus snel omkappen dat mannetje!

Ik heb het mannetje nu 6 meter verder op staan, nu kan er weinig gebeuren neem ik aan?

Op tien meter afstand met een schutting er tussen kun je

het al vergeten als je het mannetje gewoon laat bloeien

SpacingBen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
jongens, hoe lang kan ik mn zaadbollen bewaren!?

 

 

mn enige nog niet omgehakte mannetjes plant staat nog op mn balkon......en wil denk ik een trosje zaadzakjes bewaren-in een weedzakje ofzo- om eens zaad te kunnen maken...volgend seizoen ofzo...

 

hoe kan ik het het beste bewaren? droog en donker?

 

of vergaat de boel uberhaubt als ze niet aann de plant vastzitten!?

 

 

bvd

Je moet het stuifmeel bewaren,niet de zaaddoosjes,deze bevatten te veel vocht wat kan gaan schimmelen,vang het stuifmeel op,doe het in een vloeitje,opvouwen,dan vul je een klein potje met wat rijstkorreltjes,daar bovenop het vloeitje,potje dicht en in de diepvries,volgend jaar als je wil gaan bevruchten laat je het vloeitje op kamertemperatuur een uurtje of 2 liggen,en je kan aan de slag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...