Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokedushi

hasj of weed

Recommended Posts

Rook het meerendeel wiet maar de laatste tijd wordt weer terug wat meer shit. kvindt dat je om een bepaalde eens moet afwisselen anders raak je de eene gewend.

 

ps heb ook deze topic ff verplaats naar "roken & rollen" daar hoort hij better thuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben een stuffsmoker zeggen mn vrienden omdat ik erg veel maroc smoke. maar wiet vind ik ook erg lekker. lekkerder zelfs maar maroc is goedkoop en mn budget is niet altijd even groot

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet is hier veel makkelijker te krijgen dus ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff reageren op het laatste berichtje. moet je je voorstellen. dat je uitgaat en je hebt geen wiet en je kan er gewoon niet aankomen. dat jeniet ff binnen 10 min bij een shop bent en ff je stuff kan halen. kan ik met mn verstand niet bij en moet er ook niet aan denken.

 

waarom ga je niet in nederland wonen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals mijn ouders. maja mijn ouders trappen me lam als ze erachter komen dat ik blow. en zodra ik weer wat normaal vast voedsel naar binnen kan krijgen (mn pa kan hard trappen). sturen ze me naar een afkickcentrum.

 

geintje beetje overdreven maar ze sturen me wel naar een afkickcentrum

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie zegt dat er iemand verslaafd is. ik kan zo stoppen hoor

 

geef me eerst nog een paar jaartjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

duuds

laje adoptere door un mama die zelf wiet kweekt, KOMT GOED

anywayz

ik EET me hass [PUUR, duuds, ni te moeilijk doen , gewoon munch munch munch en happie vrete en komt alweer goed] en ik smook dan wel zuip me wiet [thcT, zie elders] dus, en dat ik me wiet in waterpijpie of koperpijpie blowt

voor cake doe ik 2/3 wiet en 1/3 hass, dus bv 3 gram wiet en dan de rest hass [voor de wiskundici onder ons te bepale hoeveel hass der bij de wiet moet dan ] [da lukt nou fgf allemaal zo snel ni meer]

 

en nouw gaat ik es elders henen, begin beetje de weg kwijt te geraken , heb volgens mij dezlefde berichte nu al paar keer bezocht maar zeker weet ik da ni echt

en ook dat der hier al vrijdagen werden genoteerd terwijl t in mijn huis nog donderdag is, CONFUSINGGGGG

 

 

 

woeha :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Hoi wolf, als jij een keer thcboter maakt en daar een cake van bakt dan weet je niet meer wat je meemaakt vergeleken bij een paar gram wiet en/of stuf door je cake heen te gooien en bakken. :-D :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maja is zo veel moeite

 

ik dacht eigenlijk aan een keer spagehetti maken en dan 5 min van te voren er een gram of 2 wiet in strooien en doorroeren

 

alsof het kruiden zijn

 

zou dit lukken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi wolf, als jij een keer thcboter maakt en daar een cake van bakt dan weet je niet meer wat je meemaakt vergeleken bij een paar gram wiet en/of stuf door je cake heen te gooien en bakken. :-D  :wink:

 

toedels dat ga ik dus echt proberen :0}}}}

 

hoorde laatst ook dat er flesjes met soort van pure thc verkrijgbaar zijn, ook leuk om es te kijken wat t is :0}}

Share this post


Link to post
Share on other sites

wissel ook graag af. heb meestal ook de 2.

ma als ik moet kiezen tussen de twee.

geef mij dan maar een supergoeie hasj

Share this post


Link to post
Share on other sites

voortaan alleen wiet. hasj zie ik meer als peper bij een maaltijd maar dan bij je wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga toch voor een lekker stuffie hoor liever 2gr van stanleys stuff dan 4gr wiet.

Ik rook stuff ook eigelijk altijd puur in een pijpie 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...