Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
White_Widow

blowen.. heruitgevonden

Recommended Posts

Mijn naam is Davey.. ik ben in 2003 lid geworden van dit forum. Ik blowde dagelijks als 16, 17-jarige. Mooie tijd. Totdat ik van de één op de andere dag totaal overstuur raakte van cannabis. Ik dacht dat dit tijdelijk was en blowde door. Het mocht niet baten. Na een paar maanden paniek ben ik ermee gestopt. Erg jammer... blijkbaar was de wiet te sterk geworden??

 

Ik ging drinken en later andere middelen gebruiken. Van de regen in de drup... een raar gezegde. Ik zie het meer als van de drup in de regen. Ik heb een aantal klinieken bezocht; ben zelfs in Zuid-Afrika geweest. Ik ga niet de middelen bij naam noemen, maar het kostte me jaren om er vanaf te komen. Nu heb ik wat zaadjes besteld om mijn eigen buitenwiet te kweken. Delicious candy, drie stuks en een Gorilla glue zaadje. Ik krijg ze dinsdag binnen. Ik pleur ze in een pot en ik zie het wel. Ik hoef niet van die anabolenwiet.. ik hoop dat het feit dat ik deze plantjes door eigen verzorging, aandacht en natuurlijke elementen me een wat vriendelijk gevoel geven. En als dat niet zo is... geef ik ze aan een maat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar dat je na zo'n extreme ervaring tóch het 'gevaar' weer opzoekt en je in laat met kweken van cannabis. Heb je immers je lesje niet geleerd? Waarom vind je het nu juist nodig om toch weer die connectie met softdrugs te maken? Omdat je het zelf kweekt maakt dat het legitiem? Als ik jou was zou ik heel dit spectrum lekker links laten liggen. Kennelijk heeft wiet je uiteindelijk geen mooie dingen gebracht,  enkel een katalysator tot erger geweest.  Gorilla glue staat wel bekend als een heftig soortje trouwens. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelfs zoveel gebruikt dat ik blijkbaar al lid was van dit forum vóórdat internet bestond :rolleyes:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...