Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest twistedplantz

Mannelijk/vrouwelijk

Recommended Posts

Guest twistedplantz

Dag kwekers!

Ik ben een beginnende wiet kweker.

Ik wou graag weten of ik nu een mannelijk plant hebt of een vrouwelijke plant.

Dit is de URL: Deze URL

Alle drie foto's zijn van de zelfde plant

kan je mij helpen?

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook nog 2 stekkies, kan ik nu al zien of deze mannelijk of vrouwelijk zijn?

Dit is de URL: Deze URL

Alle vier foto's zijn van 2 planten

Nogmaals, kan iemand mij helpen

Mensen, alvast bedankt!!

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique

mannetje aan de balletjes te zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eerste is inderdaad overduidelijk een man. Ik neem aan dat je die twee stekkies bij een growshop hebt gehaald. Dan kan je ervan uit gaan dat dat vrouwelijke planten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je heb een travestiet:d

nee je heb sow te zien een hermafrodiet zie ook vrouwelijke stampers zitten in je plant net als mannelijke bloemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique
je heb een travestiet:d

nee je heb sow te zien een hermafrodiet zie ook vrouwelijke stampers zitten in je plant net als mannelijke bloemen.

Ja bij die eerste foto he? Dat bracht mij een beetje aan het twijfelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maar als je ze als stek heb gekocht neem ik aan dat dat vrouwtjes zijn. ;)

 

en MissTique >

je kan op alle 3 de foto wel zien je ziet de stampers erboven uit,

maar foto 2 en 3 duidelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest twistedplantz
mannetje aan de balletjes te zien...

Dus ik kan die plant weg gooien? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique

Als je ze ver genoeg bij je meiden vandaan houdt kan je 'em houden, maar ervan roken zal niet gaan...

Als je zaden wilt krijgen, dan moet je em juist bij je meissies doen. Maar ik ga er vanuit dat je lekker wilt roken zonder gezeur van mannen erbij :rofl

 

Dus dat wordt wietwerpen... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je ze ver genoeg bij je meiden vandaan houdt kan je 'em houden...

Die afstand moet dan wel erg groot zijn ;) stuifmeel vlieg zo met die wind mee he!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique

Ja maar hij heeft de meiskes toch binnen staan? Of zag ik het verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest twistedplantz
Als je ze ver genoeg bij je meiden vandaan houdt kan je 'em houden...

Die afstand moet dan wel erg groot zijn :P stuifmeel vlieg zo met die wind mee he!

Ok, ik heb net mn plant kapotgeknipt en in de vuilnisbak gegooit dr kwam inderdaad een beetje stuifmeel vanaf (Dit komt neem ik aan niet voor bij puur vrouwelijke planten?), en ik heb 3 nieuwe plantjes buiten gezet.(ongeveer 10CM hoog)

Die stekkies op de foto zijn gewoon zelf gegroeit uit zaad (Als het dan ÃœBerhaubt nog stekkies heten :D

Ik weet niet of het mannetjes of vrouwtjes zijn. ik ben er nog niet zo goed in...

Kan je het verschil tussen mannelijk en vrouwelijk al zien als ze nog maar zo groot zijn?

Ik heb een grote achtertuin, dus dat het stuifmeel met de wind mee gewaait zou hebben had niet gekunt. (Denkik)

Doe er ik verstandig aan de kleine plantjes buiten te zetten?

Ik heb er nu nog 1 binnen staan, en die zal niet naar buiten gaan, ik heb hem niet onder lampen staan, maar gewoon overdags in de zon. (ik heb een dakraam)

Kan iemand mij nog tips geven over het verbouwen van wietplanten zoals ik het doe, en kan je mij dan ook precies uitleggen hoe ik het verschil tussen een man en vrouw van een plant kan zien?

 

Mensen, ik waardeer het dat jullie zo snel al reageren elke keer!! :rofl

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest twistedplantz

en heb trouwens voor al mijn planten een 80 LTR kuip behalve voor die binnen staat, want die moet niet al te groot worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik zal zeggen kijk is rond hier op het forum

kijk bij de info ;) genoeg te vnden .succes verder met je planten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique

Kijk maar op deze site, heb ik van een ander topic in dit forum maar weet niet meer welke:

 

http://home.student.uva.nl/erik.coenen/groeitips.htm

 

Hier kan je heel duidelijk het verschil zien.

 

Groetjes en succes ;)

 

P.S.: Je moet trouwens wel uitkijken met je kleding die je aan hebt gehad bij het vernietigen van je mannetje, dat je daarmee je vrouwtjes ontziet, want stuifmeel kan op je kleding komen en je draagt het dan zo over op de vrouwtjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest twistedplantz
Kijk maar op deze site, heb ik van een ander topic in dit forum maar weet niet meer welke:

 

http://home.student.uva.nl/erik.coenen/groeitips.htm

 

Hier kan je heel duidelijk het verschil zien.

 

Groetjes en succes ;)

 

P.S.: Je moet trouwens wel uitkijken met je kleding die je aan hebt gehad bij het vernietigen van je mannetje, dat je daarmee je vrouwtjes ontziet, want stuifmeel kan op je kleding komen en je draagt het dan zo over op de vrouwtjes...

Jaaa!!! Hehe nu zie ik het verschil!!!~!

Ghaha bedankt, ik vrees dat het te laat is met mn kleding gebeure :unsure:

Ik heb al mn planten vandaag met de zelfde kleding omgepot.. :D

Nouja, bedankt voor jullie hulp! damn jullie doen dit volgensmij al langer dan vandaag! :rofl

 

Thnx all!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nog maar net in de bloei staan is het niet zo erg, de balletjes zijn dan nog niet open en er komt dan nog geen stuifmeel vrij, tenzij je natuurlijk een mooie licht geleige wolk hebt zien vliegen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique
Als ze nog maar net in de bloei staan is het niet zo erg, de balletjes zijn dan nog niet open en er komt dan nog geen stuifmeel vrij, tenzij je natuurlijk een mooie licht geleige wolk hebt zien vliegen...

Volgens mij had hij het eerder een keer over wat stuifmeel dat hij eraf zag komen, oops... :unsure: t'is niet te hopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...